Στοχεύοντας ψηλότερα
*Περισσότερα κυβικά * Περισσότερη δύναμη * Μπροστινός τροχός 14 ιντσών * Μεγαλύτερα δισκόφρενα * Νέα πιο σπορ εμφάνιση * Νέο πλαίσιο
Ένα από τα πιο πετυχημένα scooter της SYM, το GTS ανανεώνεται, αποκτά νέες γραμμές και εισέρχεται δυναμικά στην κατηγορία των δημοφιλών και καλοπουλημένων 300αριών πόλης, με τροχούς μεσαίων διαστάσεων. Υπενθυμίζουμε ότι το υπάρχον SYM GTS 300i που κυκλοφορεί σήμερα είναι το δεύτερο σε πωλήσεις 300άρι στην Ελληνική αγορά, μετά το Piaggio Beverly 300.
Το SYM GTS 300i του 2012 θα διατεθεί στην ευρωπαϊκή αγορά από τον επόμενο Ιούνιο, ξανασχεδιασμένο με νέες πιο σπορ γραμμές και βελτιωμένο πλαίσιο, φρένα και κινητήρα. Νέα είναι και τα όργανα και η σέλα δύο επιπέδων (με πλάτη για τον συνεπιβάτη), αλλά και οι μεγάλοι (δύο) ρομβοειδείς προβολείς. Τα φλας φωλιάζουν μέσα στους καθρέφτες, ενώ τα φώτα πόλης (θέσεως) βρίσκονται στο πλάι των προβολέων.
Η ζελατίνα του GTS είναι μεγάλη και επικλινής, στοχεύοντας στην πληρέστερη προστασία από τον αέρα, ενώ την ίδια στιγμή μεγάλη προστασία παρέχει και το πλατύ φέρινγκ-ποδιά. Το πίσω μέρος του GTS 300i αφήνει τις καμπύλες του παρελθόντος για να προσφέρει μια πιο επιθετική γραμμή/τελείωμα, που ταιριάζει περισσότερο στον σπορ χαρακτήρα. Στο οπίσθιο, όπως και στο μπροστινό φωτιστικό σώμα υπάρχουν LED.
Το SΥΜ GTS του 2012 χρησιμοποιεί τροχό 14 ιντσών μπροστά (ήταν 13” πριν) και 13 ιντσών πίσω (λάστιχα 120/70 μπροστά και 140/60 πίσω), με το φρενάρισμα να αναλαμβάνουν δυο συνδυαζόμενα δισκόφρενα τύπου μαργαρίτα. Το 300 έχει ένα δισκόφρενο μπροστά διαμέτρου 260 χιλιοστών στην αριστερή πλευρά του τροχού, με το πίσω δισκόφρενο να είναι 240 χιλιοστών (στο παλαιότερο μοντέλο οι δίσκοι ήταν 240 μπροστά και 220 πίσω).
Ο τετράχρονος, μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, 4βάλβιδος κινητήρας είναι 278 κυβικών εκατοστών (σε σχέση με τον παλαιότερο που ήταν 262,7 κυβικά) και μέχρι στιγμής δεν γνωρίζουμε άλλα τεχνικά χαρακτηριστικά. Το σίγουρο είναι πάντως ότι η ιπποδύναμη έχει αυξηθεί από τους 24 ίππους που ήταν πριν. Το πιρούνι είναι υδραυλικό με ανάποδο νύχι (δηλαδή ο άξονας εδράζεται πίσω από τις “μπότες” του πιρουνιού) και τα δύο αμορτισέρ πίσω ρυθμίζονται σε 5 θέσεις προφόρτισης ελατηρίου. Το μεταξόνιο του SYM GTS 300i έχει μεγαλώσει στα 1.545 χιλιοστά και το βάρος του φτάνει τα 195 κιλά.