fbpx

ΜΟΝΤΕΛΟ 2012: KYMCO MYROAD 700i

ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ

“Kαλωσήρθατε στο κλάμπ των μεγάλων”, θα μπορούσε να λέει η επιγραφή πάνω από την ανακοίνωση της Κymco για την κυκλοφορία του δικύλινδρου Μega Turismo scooter της με κινητήρα των 700 κυβικών. Η είδηση αφορά την Ιταλία, όπου το MyRoad 700i θα αρχίσει σύντομα να πωλείται.

Είχε υπάρξει μεγάλη φημολογία για το πως και το γιατί η Kymco είχε καθυστερήσει να λανσάρει στην αγορά το μεγάλο της σκούτερ, παρότι η δουλειά που είχε κάνει πάνω στο MyRoad ήταν πολύ προσεγμένη σε όλους τους τομείς και τις λεπτομέρειες. Αν διαβάσετε το νέο που δημοσιεύσαμε στις 18 Σεπτεμβρίου, θα πάρετε μιαν ιδέα (πατήστε ΕΔΩ).

Φτιαγμένο για ταξίδια, μεσαίων και μεγάλων αποστάσεων, αλλά και έτσι ώστε να τα καταφέρνει στην καθημερινή κίνηση, το MyRoad 700 διαθέτει “ευρωπαϊκές” γραμμές, αλλά παράλληλα φροντίζει να ξεχωρίσει από τα υπόλοιπα σκούτερ της αγοράς. Όντας μόλις το δεύτερο μεγαλύτερο σε κυβισμό σκούτερ στον κόσμο, μετά το Gilera GP 800, μπαίνει παράλληλα και στο πάνθεον των σκούτερ με δικύλινδρους κινητήρες, δηλαδή την Gilera (GP 800), τη Yamaha (TMax 500) τη Honda (SW 600) και τη Suzuki (Burgman 650).

O κινητήρας είναι, πέρα από δικύλινδρος σε σειρά, υδρόψυκτος και χρησιμοποιεί δύο εκκεντροφόρους, που κινούν τέσσερις βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο. Η ιπποδύναμη που ανακοινώνεται είναι “σχεδόν” 60 ίπποι, δηλαδή 59, στις 7.250 σ.α.λ, με τη ροπή να βρίσκεται χαμηλότερα στις 6.000 σ.α.λ, στα 6,33 χιλιογραμμόμετρα. Καθόλου άσχημα δηλαδή, αποκαλύπτοντας ότι ο κινητήρας θα έχει εκτός από δύναμη και καλή ροπή, πολύ χρήσιμο χαρακτηριστικό στις ρεπρίζ και στην απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού.

Για την εξάλειψη των κραδασμών υπάρχει αντικραδασμικός άξονας. Μονοκόμματος είναι ο στρόφαλος, καθώς και οι μπιέλες, οι οποίες εδράζονται πάνω σε ρουλεμάν για μείωση των τριβών. Οι τέσσερις βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο κινούνται από δύο εκκεντροφόρους (έναν εισαγωγής και έναν εξαγωγής)


Στην προσπάθεια να ενισχυθεί το πλαίσιο που είναι σωληνωτό, χωροδικτύωμα με ενισχυμένη την ακαμψία του, όχι μόνο λόγω του βάρους που έχει να διαχειριστεί, αλλά και λόγω των υψηλότερων ταχυτήτων του μεγάλου σκούτερ. Ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη υπάρχει “τούνελ” απ’ όπου περνούν ενισχυτικοί σωλήνες, “γέφυρες” μεταξύ του μπροστινού και του πίσω τμήματος του πλαισίου.

Ο μπροστινός τροχός είναι 15 ιντσών και χρησιμοποιεί ελαστικό 120/70, με τον πίσω να βρίσκεται στις 14 ίντσες και να φοράει ελαστικό 160/60. Το νέο τηλεσκοπικό πιρούνι διαθέτει καλάμια μεγάλης διαμέτρου, στα 41 χιλιοστά και για να αυξήσει την ακαμψία του διαθέτει (όπως πολύ σωστά έχει κάνει η Kymco και στο παρελθόν, σε άλλα μοντέλα) δύο πλάκες στήριξης και όχι μία όπως συνηθίζεται στα σκούτερ.

Τα δύο αμορτισέρ πίσω ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου σε 5 θέσεις. H καινοτομία εδώ είναι πως για πρώτη φορά σε σκούτερ οι αναρτήσεις ελέγχονται μέσω ηλεκτρονικού συστήματος, με το πάτημα ενός κουμπιού στο δεξιό άκρο του τιμονιού. Πατώντας το κατάλληλο κουμπί οι αναρτήσεις αλλάζουν τη ρύθμισή τους σε τρεις θέσεις Μαλακό, Μεσαίο και Σκληρό. Τρεις δίσκοι φροντίζουν το φρενάρισμα που διαθέτουν σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS.

Μέχρι στιγμής η αντιπροσωπεία στη χώρα μας δεν έχει ανακοινώσει για το άν και για το πότε θα έρθει στην Ελλάδα το Kymco MyRoad 700i. Όπως είναι λογικό, θα σας κρατήσουμε ενήμερους αν υπάρξουν νέα επί του θέματος.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΤΙΜΗ:Δ/Α
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ:Τετράχρονος, δικύλινδρος, υδρόψυκτος, με 2ΕΕΚ και 4 βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο, 699,5 κ.εκ, με ψεκασμό
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ:58,8 ίπποι, στις 7,250 σ.α.λ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Τηλεσκοπικο πιρούνι, με καλάμια διαμ. 41 χιλ και διαδρομή 108 χιλ. / Δύο αμορτισέρ, διαδρ. τροχού 96 χιλ.
ΦΡΕΝΟ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Δύο δίσκο, με ABS / Ένας δίσκος, με ABS
ΤΡΟΧΟΣ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
15 ίντσες / 14 ίντσες
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ:1.623 χιλ.
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ:-
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ:15,2 λίτρα
ΒΑΡΟΣ:281 κιλά
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: -