Έχοντας ως άμεσο ανταγωνιστή το Honda PCX 125, το πρώτο σκούτερ με σύστημα start–stop, η Yamaha ήθελε επίσης να προσδώσει στο NMAX ένα τεχνολογικό αβαντάζ, μια hi–tech μοναδικότητα για την κατηγορία, και το έπραξε με το VVA σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Invicta Electric: Σκούτερ που φτάνει τα 270 χλμ. αυτονομίας
Τεράστια αυτονομία (θεωρητικά) για το Neila Η Invicta Electric, μια ισπανική εταιρία δημιούργησε το Neila Next, ένα ηλεκτροκινούμενο σκούτερ το… -
Malossi – Force Master 3: Εγκέφαλοι για σκούτερ
Με την εγγύηση της Malossi Οι εγκέφαλοι Force Master 3 της Ιταλικής Malossi αποτελούν την βελτιωμένη έκδοση της Force Master… -
Yamaha RayZR 125, Δοκιμή: Μαθήματα οικονομίας
Το “Γιαμαχάκι” * Κυβισμός: 124 cc * Ιπποδύναμη: 8,0 ίπποι (8,4kW) στις 8.500 rpm * Τελική ταχύτητα: 91 km/h (πραγματική)… -
Αυστρία: 4,5 χλμ. σούζα με Vespa και δεμένα μάτια! (+video)
Είναι τρελοί αυτοί οι Αυστριακοί! Ίσως θυμάστε τον Dougie Lampkin, ο οποίος πριν λίγα χρόνια κατάφερε να διανύσει ολόκληρη τη… -
Kymco DTX 360: Ανανέωση για το 2025
Βελτιωμένη εργονομία με περισσότερο αφρώδες στη σέλα και Euro5+ κινητήρας Η Kymco παρουσίασε την ανανεωμένη έκδοση του DTX 360 για…