Έχοντας ως άμεσο ανταγωνιστή το Honda PCX 125, το πρώτο σκούτερ με σύστημα start–stop, η Yamaha ήθελε επίσης να προσδώσει στο NMAX ένα τεχνολογικό αβαντάζ, μια hi–tech μοναδικότητα για την κατηγορία, και το έπραξε με το VVA σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Yamaha XMAX 2025: Με 125 και 300 τα σπορ σκούτερ
Τα ΧΜΑΧ έτοιμα για το 2025 [Ακολουθεί δελτίο τύπου της αντιπροσωπείας] Η γκάμα Sport Scooter ΜΑΧ της Yamaha είναι μια… -
QJMotor Cappadokia 2025 V: Από την Καππαδοκία στην Αττάλεια
Στο δρόμο προς την Αττάλεια Το ταξίδι QJMotor Cappadokia 2025 συνεχίζεται, με τον Κωνσταντίνο Μητσάκη και το υβριδικό σκούτερ ATR… -
Daytona Orama 125 ABS/TCS: Ενδυνάμωση!
Το χειροπιαστό όραμα Η Daytona παρουσιάζει το ανανεωμένο Orama 125, το οποίο συνδυάζει την κλασική σχεδίαση με προηγμένη τεχνολογία και… -
Yamaha EV Quad Concept: Συμπαθέστατο!
Ασκήσεις μηχανικής και σχεδιαστικής φαντασίας Δεν είναι σκούτερ, είναι ένα τετράτροχο, ένα Quad που λες κι έχει φτιαχτεί για μικρά… -
QJMotor Cappadokia 2025, ΙV: Ταξίδι με QJMotor ATR 125
Η Καππαδοκία του Ελληνισμού και της Χριστιανοσύνης Το ταξίδι QJMotor Cappadokia 2025 συνεχίζεται με τον Κωνσταντίνο Μητσάκη και το υβριδικό…