Έχοντας ως άμεσο ανταγωνιστή το Honda PCX 125, το πρώτο σκούτερ με σύστημα start–stop, η Yamaha ήθελε επίσης να προσδώσει στο NMAX ένα τεχνολογικό αβαντάζ, μια hi–tech μοναδικότητα για την κατηγορία, και το έπραξε με το VVA σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Piaggio 2025: Μεγάλη πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις
Διψήφιο το ποστοστό της πτώσης το Α’ 6μηνο του 2025 Οι παγκόσμιες πωλήσεις της ιταλικής Piaggio μειώθηκαν σε διψήφιο ποσοστό… -
Ρεκόρ Guinness: Το μεγαλύτερο ταξίδι σκούτερ 50cc
Από τις Η.Π.Α. μέχρι τον Παναμά ταξίδεψε ο Jonathan Roberts, για ένα σύνολο 16.430 χιλιομέτρων Δεν χρειάζεται να καβαλήσεις μια… -
Συμβουλές: Η μπαταρία και η συντήρησή της
Η μπαταρία είναι ένα πολύ σημαντικό εξάρτημα στα σκούτερ Περνώντας στο τρίτο άρθρο της σειράς που αφορά την “Τέλεια συντήρηση”… -
Aprilia SR GT Replica: Στα χρώματα των MotoGP
Mε την αύρα του Παγκοσμίου Με ειδικό χρωματισμό του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, χωρίς κάποια άλλη αλλαγή στο μηχανικό σύνολο Κατά την… -
Letbe: Με κάθε αγορά σκούτερ, δώρο μια μπαγκαζιέρα
Ενισχύοντας ουσιαστικά την πρακτικότητα Η νέα προωθητική κίνηση της εταιρίας LETBE κάνει τη διαφορά, προσφέροντας ένα μοναδικό δώρο σε όποιους…