Με τεχνολογία να ξεχειλίζει
Η Yamaha Ταϊβάν ανακοίνωσε την παρουσίαση του νέου μίνι σκούτερ Yamaha Force 2.0, με πρωτότυπη εμφάνιση και χαρακτηριστικά θέτοντας σοβαρή υποψηφιότητα σε μια κατηγορία “φωτιά”, αυτή των 125-200 κυβικών.
Μας έχουν λείψει τα σκούτερ των 150 κυβικών, μιας και ο συγκεκριμένος κυβισμός καταφέρνει να γεφυρώσει τα μικρά 125 με τα μικρο-μεσαία 200 και στην ουσία πλασάρονται σαν “δυνατά 125άρια”, με το μεγάλο πλεονέκτημα του μη αυξημένου βάρους.
Σίγουρα καλύτερα από τα 125άρια, τα σκούτερ με κινητήρες 150 κυβικών αποτελούν για πολλούς τη χρυσή τομή για κίνηση στην πόλη.
Η Yamaha έχει μείνει πίσω στη γκάμα των μοντέλων αυτού του κυβισμού, ειδικά μετά την κατάργηση του – πολύ καλού και ικανού – Xenter 150, αφήνοντας την εκπροσώπησή της στη συγκεκριμένη χωρητικότητα μόνο στο NMAX 155.
To νέο Yamaha Force 2.0 κατασκευάζεται (και αυτό όπως το Xenter) στην Ταϊβάν, άρα έχει υψηλά ποιοτικά στάνταρ και θα μπορούσε πολύ ευκολα σαν Euro 5 να βοηθήσει την ενίσχυση της γκάμας, καλύπτοντας το κενό.
Δύο προβολείς μπροστά σε στυλ supersport παλαιότερης δεκαετίας φοράει το Yamaha Force 2.0, επίπεδο δάπεδο, τροχούς μεσαίας διαμέτρου, χαμηλή σέλα και μπόλικη τεχνολογία, την υψηλότερη της κατηγορίας.
Το Yamaha Force 2.0 φοράει κινητήρα τελευταίας γενιάς 155cc, υδρόψυκτο, μονοκύλινδρο με τέσσερις βαλβίδες, ιπποδύναμη 14,7 ίππων και μέγιστη ροπή 13,8 Nm, με “έξυπνο” σύστημα εκκίνησης SMG, και τεχνολογία Blue Core, αλλά και βαλβίδες μεταβλητού χρονισμού VVA! Τι άλλο να ζητήσει κανείς;
Το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος στους τροχούς, το ABS είναι δικάναλο και στα συστήματα ασφάλειας έχει προστεθεί και traction control (TCS).
Το μπροστινό δισκόφρενο έχει διάμετρο 267 mm και δαγκάνα δύο εμβόλων, ενώ πίσω υπάρχει δισκόφρενο 230 mm με δαγκάνα ενός εμβόλου.
Κλασικά το μεταξόνιο είναι 1.340 mm, το ύψος σέλας στα 815 mm και το βάρος στα 130 kg.
Η χωρητικότητα του ντεπόζιτου είναι 6,1 λίτρα, υπάρχει αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα 23 λίτρων, οι τροχοί είναι και οι δυο 13άρηδες και τα ελαστικά έχουν διαστάσεις 120/70 μπροστά και 130/70 πίσω.
Aνταγωνιστής του Force στην Ταϊβάν είναι το SYM DRG 160 και το Κymco KRV 180.
Μένει να δούμε το κατά πόσον η γιαπωνέζικη εταιρία θελήσει να προχωρήσει στο λανσάρισμα του Yamaha Force 2.0 στην ευρωπαϊκή αγορά.
Πηγή: moto7.net