Πότε έρχεται άραγε;
Η επιθυμία της SYM να εισέλθει στην αγορά των μεγάλων σκούτερ έχει εκδηλωθεί ήδη από το 2009, όταν πρωτοπαρουσιάστηκε το mega scooter της, με το ευφυές όνομα Maxsym 400i (Max από το μάξιμουμ και sym… από το SYM). Tα αρχικά σχέδια μιλούσαν για παραγωγή μέσα στο 2010 κάτι που δεν έγινε τελικά, ενώ οι πιο πρόσφατες πληροφορίες μιλούσαν για τον ερχομό του στην Ευρώπη και την Ελλάδα μέσα στον Ιούνιο του ’11.
Στο πλήρες διαφημιστικό φυλλάδιο της ελληνικής αντιπροσωπείας, όπου παρουσιάζονται όλα τα μοντέλα της Ταϊβανέζικης εταιρίας για το 2011, το Maxsym καταλαμβάνει περίοπτη θέση, αφού βρίσκεται στις πρώτες σελίδες, όπου παρουσιάζεται πλήρως, με φωτογραφίες και τεχνικά χαρακτηριστικά. Το καλόγουστο σε εμφάνιση σκούτερ έχει σχεδιαστικά μια νότα από τα Burgman της Suzuki, ενώ γίνεται φανερό πως οι χώροι για αναβάτες, αλλά και οι αποθηκευτικοί χώροι δεν λείπουν. Το αντίθετο.
Με δύο μεγάλους προβολείς μπροστά με ενσωματωμένα φλας, μεγάλο μπροστινό φέρινγκ/ποδιά και υψηλή ζελατίνα το 400i δηλώνει σαφώς πως προορίζεται να καλύψει μεγάλες αποστάσεις κατά προτίμηση εκτός πόλης, σαν mega-scooter, σε χρήση τουριστική.
Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε δύο θέσεις, όπως επίσης ρυθμίζεται και το μαξιλαράκι μέσης στη σέλα του αναβάτη. Μικρή πλάτη στήριξης διαθέτει και ο συνεπιβάτης, καθώς και χειρολαβές δεξιά και αριστερά του. Μπροστά και πίσω τα φωτιστικά σώματα διαθέτουν και led, ενώ στα χειριστήρια υπάρχει και διακόπτης alarm.
Στα όργανα υπάρχει και στροφόμετρο, η κεντρική κλειδαριά διαθέτει μαγνητικό διακόπτη ασφαλείας, ενώ κάτω από τη σέλα υπάρχει ο συνηθισμένος για SYM διακόπτης, που διακόπτει το ρεύμα προς την κεντρική κλειδαριά, σαν ένα περαιτέρω αντικλεπτικό σύστημα.
Το άνοιγμα της σέλας γίνεται με υδραυλικό μηχανισμό και γίνεται αυτόματα από τον κεντρικό διακόπτη και κάτω της υπάρχει μεγάλος αποθηκευτικός χώρος για δύο κράνη φουλφέις και εσωτερικός φωτισμός. Υπάρχει 12βολτη παροχή για κινητό, GPS, κ.λπ., διπλό και πλαϊνό στάντ, αλλά και χειρόφρενο.
Ο κινητήρας του Maxsym 400i είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος (ε, τετράχρονος φυσικά), με τέσσερις βαλβίδες, ο οποίος τροφοδοτείται από ηλεκτρονικό ψεκασμό της Keihin και σύμφωνα με την εταιρία αποδίδει ιπποδύναμη 34,5 ίππων στις 7.000 στροφές και ροπή 3,5 χιλιογραμμόμετρων στις 5.500 στροφές το λεπτό.
Το πιρούνι μπροστά είναι τηλεσκοπικό και τα αμορτισέρ πίσω είναι δύο. Οι διαστάσεις των τροχών του είναι 15 ιντσών μπροστά και 14 ιντσών πίσω.Τα φρένα του είναι δύο δισκόφρενα μπροστά 275 χιλιοστών με ακτινικές δαγκάνες δύο εμβόλων η κάθε μια και ένα δισκόφρενο πίσω και αυτό διαμέτρου 275 χιλιοστών. Τα φρένα είναι συνδυαζόμενα.
Το ρεζερβουάρ του 400 έχει χωρητικότητα 15 λίτρων και το βάρος του ανακοινώνεται στα 219 κιλά. Oι χρωματισμοί στους οποίους διατίθεται είναι: άσπρο, μαύρο, κόκκινο (αυτό θα έχει πολύ ενδιαφέρον, με δεδομένο το μέγεθος του σκούτερ) και γκρι μεταλλικό.