fbpx

SCARABEO 125/200 ie, 2011: ΜΙΚΡΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ

Βελτιώνοντας τα “όμορφα”…

Τα πάντοτε καλόγουστα Aprilia Scarabeo, που έχουν δημιουργήσει μόδα και σχολή γύρω από την εμφάνισή τους. βελτιώνονται για το 2011 και παρουσιάζουν δύο νέα μοντέλα στα 125 και 200 κυβικά εκατοστά. Από τα πιο καλοπουλημένα σκούτερ στον κόσμο, με τροχούς 16 ιντσών, είναι τα Scarabeo με πωλήσεις που ξεπερνούν τις 750.000 από το 1993 που παρουσιάστηκαν μέχρι σήμερα.Η αισθητική ανανέωση κρίνεται σημαντική για την οικογένεια της Aprilia, γι’ αυτό και κάθε τόσο υπάρχουν αλλαγές. Ιδανικά σκούτερ για κίνηση στην πόλη με έντονη προσωπικότητα και ευκολία στη χρήση τα Scarabeo 125/200 i.e. διαθέτουν παράλληλα και έναν αέρα πολυτέλειας. Πολλά σημεία έχουν ξανασχεδιαστεί με εμφανέστερη την οβάλ γρίλια στο ρύγχος, τα φλας που έχουν κατέβει χαμηλότερα σε εμφανέστερη θέση, αφήνοντας περισσότερο χώρο στο ελαφρύτερου σχεδιασμού τιμόνι, που φοράει νέους χρωμιωμένους καθρέφτες και ζελατίνα.

Το σχήμα του μπροστινού φτερού αλλάζει, ενσωματώνοντας μια εισαγωγή που βελτιώνει τη ροή του αέρα προς το ψυγείο, βελτιώνοντας την ψύξη.

Οι μαλακές γραμμές του μπροστινού συνδέονται με τις σκληρές γραμμές του πίσω μέρους, με το οβάλ καπάκι στα πλάγια (με το λογότυπο πάνω του) σήμα κατατεθέν των Scarabeo, δηλώνοντας αρμονία με την πρώτη ματιά.

Η ουρά έχει ξανασχεδιαστεί και ελαφρώσει από πλευράς όγκων όπως και το οπίσθιο φανάρι. Η σέλα είναι χωρισμένη σε δύο τμήματα, με νέο αφρώδες με στόχο την άνεση.

Μπροστά, στο τιμόνι υπάρχει ζελατίνα στον στάνταρ εξοπλισμό, το δάπεδο είναι επίπεδο, τα όργανα διαθέτουν on board computer που ελέγχεται από διακόπτη στο τιμόνι.  Οι κινητήρες των Scarabeo 125/200 ie προσφέρουν στον αναβάτη τη δυνατότητα επιλογής δύο διαφορετικών χαρτογραφήσεων.

Από διακόπτη στο δεξί άκρο του τιμονιού ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει λειτουργία ECO που μειώνει την κατανάλωση κατά 7% και λειτουργία Sport που βελτιώνει τις επιδόσεις.

Ο κινητήρας των 200 κυβικών εκατοστών αποδίδει 19 ίππους στις 9.000 στροφές ανά λεπτό, με τη ροπή να βρίσκεται στα 17.1 Nm στις 7,000 σ.α.λ Αυτός των 125 κ.ε, αποδίδει 14.3 ίππους.

Το πιρούνι διαθέτει καλάμια διαμέτρου 35 χιλιοστών, ενώ η ανάρτηση πίσω (ο κινητήρας αποτελεί μέρος της, αφού λειτουργεί σαν μονόμπρατσο ψαλίδι) ενισχύεται από χυτό μπράτσο από τη δεξιά πλευρά, όπου στηρίζεται το δεξί αμορτισέρ.

Οι πεντάμπρατσες ζάντες με την αλλαγμένη τους εμφάνιση είναι 16 ιντσών και χρησιμοποιούν tubless λάστιχα 100/80 μπροστά και 120/80 πίσω.

Τα φρένα είναι ένας δίσκος 260 χιλιοστών μπροστά με δαγκάνα τριών εμβόλων και έναν δίσκο 220 χιλιοστών πίσω με δαγκάνα με αντικρυστά έμβολα, που ελέγχονται από ένα γεφυρωμένο σύστημα ενεργοποίησης (όπως και στα παλαιότερα μοντέλα), κατάλληλο να διανέμει το φρενάρισμα στους τροχούς. Με το πάτημα της αριστερής μανέτας του τιμονιού ενεργοποιούνται και τα δύο φρένα, σε μπροστινό και οπίσθιο τροχό.

Τα νέα Scarabeo 125/200 είναι διαθέσιμα σε έξι χρωματισμούς, όλοι με μεταλλικά χρώματα: μαύρο «Nero Aprilia», λευκό «Bianco Flair», ασημί «Silver Crowd», μπλε «Blu Couture», ροζ «Rosa Silk» και κόκκινο «Rosso Luxury».

(Για την έκδοση Scarabeo 200 ie συνεχίζεται και η ειδική προσφορά: μόνο € 2.800 μετρητοίς, ή 24μηνο επιδοτούμενο χρηματοδοτικό πρόγραμμα)

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΤΙΜΗ:2.950 ευρώ (125), 2.990 ευρώ (200)
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ:Τετράχρονος, μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, 2ΕΕΚ, 4 βαλβίδες, 124 και 181 κ.εκ.
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ:14 ίπποι, στις 9,750 (125), 19 ίπποι, στις 9,000 σ.α.λ (200)
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Τηλεσκοπικό πιρούνι με καλάμια διαμ. 35 χιλ και διαδρομή 100 χιλ/Δύο αμορτισέρ διαδρ. τροχού 90 χιλ.
ΦΡΕΝΟ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Δίσκος 260 χιλ./Δίσκος 220 χιλ.
ΤΡΟΧΟΣ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
16 ιντσών/ 16 ιντσών (ελαστικά 100/80, 120/80 μπροστά/πίσω)
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ:1.380 χιλ
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ:810 χιλ.
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ:7,5 λίτρα
ΒΑΡΟΣ:154 κιλά
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Piaggio Hellas, Yμηττού 259, τηλ. 210 7572 100

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ