Ρετρό αισθητικής σκούτερ μικρών διαστάσεων και μικρών τροχών. Χαμηλό είναι το ύψος της σέλας, το φρένο στον μπροστινό τροχό είναι δισκόφρενο και υπάρχει χώρος κάτω από τη σέλα για ένα ανοικτό κράνος. Ο κινητήρας αποδίδει κοντά στους 9 ίππους και τροφοδοτείται από καρμπυρατέρ.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Kymco DTX 360: Ανανέωση για το 2025
Βελτιωμένη εργονομία με περισσότερο αφρώδες στη σέλα και Euro5+ κινητήρας Η Kymco παρουσίασε την ανανεωμένη έκδοση του DTX 360 για… -
Ευρώπη 2025: Η αγορά δύο τροχών έχασε 13,4% των πωλήσεων!
Αρνητικοί οι πέντε πρώτοι μήνες της χρονιάς για την Ευρώπη Η ευρωπαϊκή αγορά μοτοσυκλετών και σκούτερ παρουσιάζει μια γερή πτώση… -
SYM Arctic Route 2025, No2: Ο δρόμος για το Βόρειο Πόλο
Από το Montreal στο Winnipeg – Η εκκίνηση του ταξιδιού Το μεγάλο οδοιπορικό του SYM ADXTG 400 προς τον αρκτικό… -
Suzuki Burgman 400: Σημαντική μείωση τιμής
Πιο προσιτό το Burgman 400 Το διαχρονικό, ποιοτικό maxi scooter της Suzuki, το Burgman 400 μειώνει δυναμικά την τιμή του… -
Nerva Exe II: Εξελιγμένη ηλεκτρική έκδοση του Exe
Με χώρο αποθύκευσης κάτω από τη σέλα, τελική στα 130 χλμ./ώρα και 3 Riding Modes Μπορεί η ηλεκτροκίνηση να μην…