Η αντεπίθεση της Kymco
Την απάντηση στην, ολοένα και πιο δημοφιλή, κατηγορία των maxi scooter 400 κυβικών επιχειρεί να δώσει η Kymco με την παρουσίαση του νέου Xciting 400i, που διαθέτει αξιόλογα πολεμοφόδια στο οπλοστάσιό του. Το Xciting 400 ήρθε στην Ελλάδα και η τιμή του διαμορφώθηκε στα 5.692 ευρώ μετρητοίς, με τιμή καταλόγου στα 5.992 ευρώ.
Μπορεί να παίξει σαν “τζόκερ” ανάμεσα στα maxi scooter το Kymco Xciting 400i, αφού ενώ διαθέτει κινητήρα 399 κυβικών, η ιπποδύναμή των 35 ίππων σε συνδυασμό με το βάρος του που βρίσκεται στα 193 κιλά, καταφέρνει λόγο βάρους/ιπποδύναμης στα 5,5 κιλά ανά ίππο. Ένα μέγεθος που αποκαλύπτει ότι το 400 πλησιάζει και θέλει να πλήξει και τα μεγαλύτερου κυβισμού σκούτερ. Ο νέος κινητήρας που ονομάζεται G5-SC, είναι κατά 16 ολόκληρα κιλά πιο ελαφρύς από τον κινητήρα που χρησιμοποιείται στο Xciting 500.
Η ομάδα Έρευνας & Εξέλιξης της Kymco κινήθηκε με στόχο να συνδυάσει την ισχύ, την τουριστική χρήση με ευελιξία στην πόλη και την ασφάλεια. Στον τομέα της αισθητικής, δημιουργήθηκε ένας εξελιγμένος απόγονος των γνωστών μας Xciting, κάνοντας ένα βήμα παραπάνω προς την σπορ κατεύθυνση και τονίζοντας το με ένα ιδιαίτερα επιθετικό look.
Οι δύο ισχυροί προβολείς χρησιμοποιούν τεχνολογία LED DLR, ενώ το πίσω φωτιστικό σώμα έχει ενσωματωμένα “προχωρημένα” LΕD guides.
Νέας σχεδίασης είναι και το εμπρόσθιο τμήμα του θώρακα, εξασφαλίζοντας έτσι αεροδυναμική/χαμηλή αντίσταση στον αέρα, που φιλοδοξεί παράλληλα να προσφέρει καλή προστασία στον αναβάτη στις υψηλότερες ταχύτητες.
Ο χώρος κάτω από τη μεγάλων διαστάσεων σέλα φτάνει στα 43 λίτρα, φιλοξενώντας φουλφέις κράνος και αδιάβροχα, αλλά και αφήνοντας χώρο για μικροαντικείμενα. To σχήμα του επιτρέπει επίσης την αποθήκευση φορητού υπολογιστή 15 ιντσών, ενώ διαθέτει φωτισμό με αισθητήρα κίνησης.
Το πλαίσιο είναι ξανασχεδιασμένο με στόχο την ακαμψία και την οικονομία σε κιλά και διαθέτει ενισχύσεις στην περιοχή της γέφυρας-τούνελ ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη.
Το πιρούνι διαθέτει δύο πλάκες στήριξης των καλαμιών, στοιχείο που συμβάλλει δραστικά στη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς του σκούτερ. Οι τροχοί είναι 15 ιντσών μπροστά και 14 πίσω, με χυτές αλουμινένιες ζάντες. Το μπροστινό λάστιχο έχει διάσταση 120/80 και το πίσω 150/70.
Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν δίσκοι τύπου μαργαρίτα νέας σχεδίασης. Οι δίσκοι στον μπροστινό τροχό είναι 280 χιλιοστών με δαγκάνες δύο εμβόλων ακτινικά τοποθετημένες.
Ο πίσω δίσκος είναι διαμέτρου 240 χιλιοστών, με 2εμβολη δαγκάνα. Τα σωληνάκια που χρησιμοποιούνται είναι υψηλής πιέσεως από νέα υλικά κορυφαίας τεχνολογίας.
Το ύψος σέλας φτάνει τα 795 χιλιοστά, το βάρος τα 193 κιλά, με χωρητικότητα ρεζερβουάρ τα 12,5 λίτρα.
Το Kymco Xciting 400i διαθέτει ψηφιακά όργανα με πλήρεις ενδείξεις σε οθόνη υγρών κρυστάλλων υψηλής αντίθεσης, με το στροφόμετρο να είναι αναλογικό, τονίζοντας τη sport εμφάνιση.
Η τιμή του Kymco Xciting 400i, όπως είπαμε και στην αρχή είναι 5.692 ευρώ μετρητοίς (τιμή καταλόγου στα 5.992 ευρώ). Εναλλακτικά παρέχεται η δυνατότητα 18μηνου επιδοτούμενου χρηματοδοτικού ή 12μηνης άτοκης εξόφλησης μέσω πιστωτικής κάρτας.
Το νέο Kymco Xciting 400i διατίθεται σε όλα τα σημεία πώλησης Kymco σε όλη την Ελλάδα σε δύο χρωματισμούς: Λευκό (Ghost White Matt) ή Μαύρο (Diamond Black) χρώμα.