Θα ταράξει τα νερά;
To ολοκαίνουργιο compact maxi scooter της Kymco, μετά από αναμονή μηνών, προσγειώνεται και στην Ελληνική αγορά ορεξάτο για “φασαρίες”, έτοιμο να ταράξει τα νερά της δημοφιλούς κατηγορίας των “300αριών”.
“Θέλει να ταράξει τα νερά”, αυτό συνειδητοποιούσαμε καθώς παρακολουθούσαμε την προσεγμένη παρουσίαση της Moto Trend, αντιπροσωπείας της Kymco στην Ελλάδα, που έγινε μέσα σε ένα ιστιοφόρο στην μαρίνα Ζέας στον Πειραιά.
Υπό το διαρκές λίκνισμα του ξύλινου, κλασικού σκάφους “Σερ Γουίνστον Τσώρτσιλ” στελέχη και τεχνικοί της εταιρίας ανέλυσαν στους δημοσιογράφους τα σημαντικότερα σημεία του νέου 300αριού σκούτερ της Kymco.
To Κ-ΧΤC θα είναι ένα από τα 5 νέα σκούτερ της Kymco που θα έρθουν στην αγορά μας το 2013. Τα άλλα τέσσερα είναι τα: XCITING 400i, People One 125i, EV Candy 2.0, EV Queen 3.0, με τα δύο τελευταία να είναι ηλεκτρικά.
Το Kymco K-XCT 300i προέκυψε μετά από έρευνες της Kymco σε σημαντικές για αυτήν αγορές της Ευρώπης, όπως η Ισπανική, η Ιταλική και η Γαλλική. Οι ενδιαφερόμενοι για ένα νέο σκούτερ απο τη μεγάλη ταϊβανέζικη εταιρία ζήτησαν ένα scooter, που να έχει δυναμική εμφάνιση και πιο σπορ χαρακτήρα, σε σχέση με το υπάρχον maxi scooter Downtown.
Έτσι το K-XCT 300i προέκυψε πιο συμπαγές, με μικρότερο μεταξόνιο, μήκος και πλάτος κι έτσι έγινε πιο εύχρηστο σε χρήση μέσα στην πόλη. Με αυτό τον τρόπο το νέο σκούτερ της Kymco προσπαθεί να μπει δυναμικά σε μια πιο “αγωνιστική”, σπορ κατηγορία. Η αιχμηρή συνολική αισθητική το αποδεικνύει, ενώ παράλληλα το συνολικό ύψος έχει ανέβει, δημιουργώντας έτσι ένα πρωτότυπο σχήμα. Το πλαίσιο είναι νέο και ενισχυμένο σε μεγάλο βαθμό, ενώ κινητήρας είναι ο γνωστός, καλός G5 που έχουμε συναντήσει στα Downtown και People 300, ο οποίος όμως έχει δεχθεί περεταίρω βελτιώσεις.
Η ποιότητα κατασκευής είναι αυτή που εντυπωσιάζει τον παρατηρητή που πρωτοβλέπει το Kymco K-XCT 300i, μια ποιότητα που ανεβάζει το K-XTC στα υψηλότερα επίπεδα, κοντά στην κορυφή. Αυτό δεν ισχύει μόνο για το περιτύλιγμα, αυτό που αντιλαμβάνεται το μάτι με την πρώτη ματιά, αλλά και στις λεπτομέρειες, όπως ανακαλύψαμε μετά από ενδελεχή έλεγχο, ακόμα και στα πιο “απόκρυφα” του μέρη… Όσο δε για τους χρωματισμούς, τους τρεις συνδυασμούς που θα διατεθεί στην αγορά, είναι πολύ ενδιαφέροντες. Το λευκό είναι ένα γοητευτικό τύπου “πέρλα”, το μπλε είναι πρωτότυπο, μοναδικό ματ και το μαύρο είναι και αυτό ματ.
Η τιμή του Kymco K-XCT 300i έχει ορισθεί από την Moto Trend στα 4.653 ευρώ (μετρητοίς) με 4.953ευρώ τιμή καταλόγου.
Μια σύντομη οδηγική εμπειρία μας επιφύλασσε η συνέχεια: ξεκινώντας από τους δρόμους του Πασαλιμανιού, κάναμε μια βόλτα στην Καστέλα και τον Προφήτη Ηλία και μετά κατευθείαν για την Λ. Ποσειδώνος για ένα πιο γρήγορο “κομμάτι”, με το κοντέρ να δείχνει εύκολα 130-140. Μια τόσο περιορισμένη βόλτα δεν αναδεικνύει τις δυνατότητες του Kymco K-XCT 300i, απλά μας έδωσαν μια πρόγευση για την πλήρη δοκιμή που θα ακολουθήσει σύντομα από την “συχνότητα του Scooternet”.
Πρώτες εντυπώσεις; Καλή θέση οδήγησης, εξελιγμένος, ήσυχος, “χαρούμενος”, ζωντανός κινητήρας με πολύ τράβηγμα στις χαμηλές ταχύτητες, φρένα με αίσθηση και δύναμη, “δεμένη”, συμπαγής κατασκευή που σε κάνει να αισθάνεσαι περίφημα πάνω της. Ανυπομονούμε να το πάρουμε στα χέρια μας;
Ναι, ανυπομονούμε και παράλληλα δηλώνουμε ευχαριστημένοι που στον χώρο των σκούτερ η εξέλιξη και η βελτίωση δεν σταματάει ποτέ.