fbpx

AΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: NIPPONIA RENZO II, CONCEPT SCOOTER

Των Ελλήνων οι εμπνεύσεις

Το concept scooter της ελληνικής εταιρίας Nipponia ονομάζεται Renzo και στην παλιά του μορφή (Renzo 1) το είχαμε δει στο παρελθόν, να φιγουράρει περήφανο και διαφορετικό, σε σαλόνια του εξωτερικού. Τώρα όμως το Renzo επιστρέφει, ανανεωμένο, και μάλιστα πάλι από τα χέρια του διάσημου Έλληνα σχεδιαστή Σωτήρη Κωβού. 

Δεν υπάρχει ανακοίνωση από την Nipponia για το κατά πόσον θα υπάρξει πρόγραμμα έρευνας και εξέλιξης, με σκοπό την παραγωγή, όμως το νέο concept scooter Renzo II έκανε την πρώτη του εμφάνιση πρόσφατα, στην έκθεση δικύκλου στο Τελ Αβίβ του Ισραήλ.

Το Nipponia Renzo είναι ένα σκούτερ που σχεδιάστηκε σαν mega scooter, ολοκληρώθηκε στα μέσα Μαρτίου του 2012 και εμφανίζει με εμπνευσμένες ιδιαιτερότητες στο design, που δεν συναντούμε πουθενά αλλού σε σκούτερ παραγωγής. Είναι τολμηρά διαφορετικό, πολύ μοντέρνο και ξεχωρίζει όσον αφορά στα επιμέρους σημεία του, διαθέτοντας παράλληλα χώρους αποθήκευσης.

Ένας χώρος αποθήκευσης που δεν συναντούμε συχνά σε σκούτερ είναι ανάμεσα στα πόδια – κάτω από το τιμόνι – έτσι ώστε να χωράει ένα κράνος, ενώ υπάρχει και ο κλασικός χώρος κάτω από τη σέλα. Οι τροχοί είναι 16 ιντσών μπροστά και ιντσών πίσω, ενώ ο μπροστινός τροχός διαθέτει δύο δισκόφρενα. Η σύγχρονη τεχνολογία βρίσκει έδαφος πάνω στο Renzo II, αφού υπάρχει η ιδέα να ενσωματωθεί στον πίνακα οργάνων το λεγόμενο I-ride – GPS με σύνδεση στο διαδίκτυο, αλλά και bluetooth, που θα μπορεί να παρέχει όλες τις πληροφορίες που θα ήθελε ο αναβάτης.

Όσον αφορά στον κινητήρα – τομέας που είναι πολύ δύσκολος, ειδικά για μικρούς οίκους σκούτερ, αφού δεν μπορούν να εξελίξουν δικό τους, αλλά μόνον να αγοράσουν – ιδανικά το Renzo II θα χρησιμοποιούσε έναν κινητήρα 300 – 500 κ.εκ. Στην καλύτερη περίπτωση θα του ταίριαζε ένας δικύλινδρος κινητήρας από ΤΜΑΧ, ενώ όπως φαντάζεστε οι κατασκευαστές που πουλούν τους κινητήρες τους, τους προσφέρουν σε μια τέτοια υψηλή τιμή, έτσι ώστε ακόμα και όλο το υπόλοιπο σκούτερ να ήταν καλό, να μην γίνεται ανταγωνιστικό λόγω μεγάλης τελικής τιμής.

Υπενθυμίζουμε ότι ο σχεδιαστής Σωτήρης Κωβός έχει δουλέψει για λογαριασμό των αυτοκινητοβιομηχανιών Peugeot, Mazda, Toyota, Lexus και Audi. Το πιο γνωστό μοντέλο που σχεδίασε είναι το Toyota Yaris, το οποίο ανακηρύχθηκε αυτοκίνητο της χρονιάς το έτος 2000.

Ακολουθούν φωτογραφίες από το παλαιότερο Nipponia Renzo I.