Την ανανεωμένη εκδοχή του Storm-S, ένα GT σκούτερ σε 125 και 300cc, καθώς και ένα Concept Adventure σκούτερ παρουσίασε η Wottan στην EICMA 2025
H Wottan Motor, μετά από έναν χρόνο δημιουργικής ανάπτυξης, εισήλθε στην EICMA 2025 με τρία νέα σκούτερ που αναδεικνύουν με σαφήνεια την προσέγγιση της εταιρίας, που περιλαμβάνει ιταλική αισθητική, ποιότητα κατασκευής και τεχνολογία με χαμηλό κόστος.
Η γκάμα της για το 2026 περιλαμβάνει το GT2 V2 (σε 125 cc και 300 cc), το ST-S 300 και το πρωτότυπο Crossover V400, προσφέροντας λύσεις από την καθημερινή μετακίνηση μέσα στην πόλη μέχρι τις πιο περιπετειώδεις διαδρομές.
Το GT2 V2 αποτελεί την εξέλιξη του Gran Turismo μοντέλου της Wottan, συνδυάζοντας κομψότητα και προηγμένη τεχνολογία.
Διαθέτει TFT οθόνη αφής 7″, θερμαινόμενα γκριπ, ενσωματωμένη dash cam και traction control.
Οι αναρτήσεις περιλαμβάνουν τηλεσκοπικό πιρούνι και διπλά, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο, ενώ πλέον έχει μεγαλώσει ο χώρος κάτω από τη σέλα, προσθέτοντας περισσότερη πρακτικότητα.
Το Wottan GT2 V2 κυκλοφορεί σε δύο εκδόσεις (125 και 300cc), με υγρόψυκτους, μονοκύλινδρους κινητήρες που αποδίδουν 11 και 26,5 ίππους αντίστοιχα, ενώ είναι συμβατοί με τις Euro5+ απαιτήσεις και εφοδιάζονται και με σύστημα Start Stop για να διατηρείται χαμηλά η κατανάλωση.
Το ST-S 300 είναι μια ριζική ανανέωση του προηγούμενου Storm-S, με δυναμικό σχεδιασμό από τον Alessandro Tartarini, κινητήρα 278 cc (Euro 5+) που φτάνει τους 26,5 ίππους και τα 24,6 Nm ροπής, με την κατανάλωση σύμφωνα με την Wottan να μένει στα 3,4 λίτρα ανά 100 χλμ.
Το ατσάλινο πλαίσιο είναι φυσικά νέο, με την αναλογία βάρους να φτάνει το 50/50 και συνεργάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 37mm και δύο πίσω αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο και δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης.
Το φρενάρισμα αναλαμβάνει ένας δίσκος 260 mm εμπρός, με τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα και δικάναλο ABS.
Στον εξοπλισμό, η Wottan αναβάθμισε τον πίνακα οργάνων με μια έγχρωμη οθόνη TFT αφής 7”, με Bluetooth και συνδεσιμότητα μέσω εφαρμογής για έλεγχο διαγνωστικών και πληροφοριών διαδρομής.
Περιλαμβάνονται ακόμη Smart Key, ενσωματωμένη Dash Cam, USB θύρα, φωτιζόμενοι διακόπτες και ρυθμιζόμενες μανέτες, ενώ η πρακτικότητα ενισχύεται από δύο ντουλαπάκια στην ποδιά και έναν ευρύχωρο χώρο κάτω από τη σέλα, ικανό να χωρέσει ένα full-face και ένα jet κράνος.
Το πιο “περιπετειώδες” στοιχείο της παρουσίασης είναι το Crossover V400, ένα πρωτότυπο που σηματοδοτεί την είσοδο της Wottan στην κατηγορία των adventure σκούτερ.
Διαθέτει μονοκύλινδρο κινητήρα 393 cc με ισχύ 35 ίππων στις 7.500 rpm, αναρτήσεις μακράς διαδρομής, μεγάλους τροχούς με ελαστικά φαρδιάς διατομής και υψηλή θέση οδήγησης, στοιχεία που το καθιστούν ικανό για χρήση τόσο σε αστικό περιβάλλον όσο και σε πιο απαιτητικά τεραίν.
Τεχνολογικά είναι εξοπλισμένο με ABS, Traction Control, TFT οθόνη αφής και full LED φωτιστικά σώματα, ενώ το πρωτότυπο δείχνει έτοιμο για παραγωγή, παρά το ότι αυτή τη στιγμή η διαθεσιμότητα και η τιμή δεν έχουν οριστεί.
Με αυτές τις τεχνικές προσθήκες, γίνεται σαφές ότι η Wottan Motor δεν περιορίζεται σε μια απλή παρουσίαση μοντέλων· με την EICMA 2025 επιβεβαιώνει την δέσμευσή της για μια ολοκληρωμένη και καινοτόμο προσέγγιση στην αστική κινητικότητα, προσφέροντας σκούτερ που συνδυάζουν στιλ, λειτουργικότητα και τεχνολογία για κάθε είδους χρήση – από την καθημερινότητα στις μεγαλουπόλεις μέχρι τις πιο περιπετειώδεις διαδρομές.

















































