fbpx

Kymco XTerra 350: Crossover ανάμεσα σε Adventure και GT

Με κινητήρα 28,5 ίππων, ανεστραμμένο πιρούνι και Adventure/GT προσωπικότητα, το Kymco XTerra 350 στοχεύει στο να ξεχωρίσει

H Kymco παρουσίασε στην EICMA το XTerra 350, ένα σκούτερ το οποίο συνδυάζει τις φιλοσοφίες των μεγάλων GT και Adventure σκούτερ, για να δημιουργήσει ένα μοναδικό υβρίδιο που θυμίζει από μπροστά Adventure μοτοσυκλέτα.  

Στην καρδιά του Kymco XTerra 350 βρίσκεται ένας μονοκύλιδνρος, τετραβάλβιδος, υγρόψυκτος κινητήρας 321cc, η απόδοση του οποίου φτάνει τους 28,5 ίππους στις 7.250 rpm και τα 30 Nm ροπής στις 6.000 rpm, ενώ ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του και Traction Control, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί.  

To ατσάλινο πλαίσιο συνεργάζεται με ένα ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και διπλά αμορτισέρ πίσω, με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης του ελατηρίου, ενώ το φρενάρισμα αναλαμβάνουν δύο δίσκοι (ένας μπροστά και ένας πίσω), τύπου μαργαρίτα, με δικάναλο ABS 10.3 της Bosch, από την οποία προέρχεται και το Traction Control. 

Oι αλουμινένιες χυτές ζάντες έχουν διάμετρο 15” μπροστά και 14” πίσω, με τα ελαστικά που τις ντύνουν να έχουν διαστάσεις 120/70 και 140/70 αντίστοιχα.  

Στο κομμάτι του εξοπλισμού, το Kymco XTerra 350 κινείται σε υψηλά επίπεδα, κερδίζοντας έτσι τον χαρακτηρισμό του Premium GT σκούτερ 

Την πληροφόρηση του αναβάτη αναλαμβάνει μια έγχρωμη TFT οθόνη 7”, με δυνατότητα συνδεσιμότητας, ενώ ο αναβάτης έχει στην διάθεσή του και μια διπλή θύρα USB (Type A και Type C), για την φόρτιση συσκευών.  

Το παρόν δίνουν τα θερμαινόμενα γκριπ, η κάμερα καταγραφής διαδρομών στο μπροστινό μέρος, η ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα και τα πλήρως LED φωτιστικά σώματα, με ενσωματωμένα φώτα ημέρας (DRL).  

Βασικό σε ένα σκούτερ είναι η εργονομία και η άνεση και η Kymco δεν παρέλειψε αυτό το κομμάτι στο XTerra 350. 

H σέλα δύο τμημάτων είναι μεγάλη και στέκεται στα 805mm, καθιστώντας την προσβάσιμη στους περισσότερους αναβάτες, ενώ από κάτω της υπάρχει φωτιζόμενος αποθηκευτικός χώρος 32 λίτρων, ο οποίος χωράει ένα Full Face κράνος και μικροαντικείμενα.  

Οι αποθηκευτικοί χώροι συμπληρώνονται από δύο ντουλαπάκια που υπάρχουν στην ποδιά. 

Το βάρος του σκούτερ φτάνει τα 197 κιλά, με γεμάτο το μεγάλο και χαμηλά τοποθετημένο ντεπόζιτο των 14 λίτρων, ενώ από άποψη διαστάσεων, το Kymco XTerra 350 δείχνει τον προσανατολισμό του στην σταθερότητα, με μεγάλο μεταξόνιο στα 1.563mm, αλλά σχετικά μικρό πλάτος στα 876mm, κάνοντάς το πιο ευέλικτο σε συνθήκες κίνησης 

Με το XTerra 350 η Kymco δείχνει τις προθέσεις της να αναρριχηθεί στην κορυφή αυτής της νέας Adventure/GT κατηγορίας που αρχίζει να ανοίγει στον χώρο των σκούτερ και η εταιρία από την Ταϊβάν στοχεύει να το κάνει με στιλ.  

Ακόμα δεν γνωρίζουμε πότε θα είναι διαθέσιμο στις αγορές το νέο σκούτερ της Kymco, ούτε ποια θα είναι η τιμή του, όμως αυτές οι πληροφορίες θα είναι διαθέσιμες αρκετά σύντομα. 

 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ