Forza… Turismo
* Κυβισμός: 745 cc * Ιπποδύναμη: 59 ίπποι στις 6.750 rpm * Τελική ταχύτητα: 176 km/h (πραγματική) * Βάρος: 236 kg (γεμάτο) * Τιμή: 13.100 € (Οκτώβριος 2025)
Με βελτιωμένη εργονομία, καλύτερη προστασία από τον αέρα και τον γνωστό δικύλινδρο κινητήρα με DCT που εξόπλιζε το μοντέλο από την αρχή, το Honda Forza 750 έκανε βήματα μπροστά για το 2025, παραμένοντας μια γέφυρα (ίσως η πιο “γερή”) ανάμεσα στους κόσμους των σκούτερ και των μοτοσυκλετών. Κείμενο: Θάνος Κυλάφης Φωτογραφίες: Οδυσσέας Σολωμού
Ως απόγονος του Integra, το Honda Forza 750 εμφανίστηκε το 2021 και έδειξε εξαρχής ότι η Honda πήρε τα μαθήματα που έπρεπε από την μέτρια εμπορική πορεία του Integra και την φανταστική πορεία του X-ADV.
Έτσι, η εμφάνιση άλλαξε, ερχόμενη πιο κοντά στα πρότυπα των σκούτερ και λιγότερο σε αυτά των Adventure μοτοσυκλετών, αποκτώντας μια πιο ρέουσα και “φυσική” όψη, ενώ διατήρησε, φυσικά, το DCT και τη βασική εργονομία.
Για το 2025 η Honda έκανε το επόμενο βήμα, ραφινάροντας ακόμα περισσότερο την εμφάνιση, ομαλοποιώντας την μετάδοση και προσθέτοντας χαρακτηριστικά που ανεβάζουν τόσο την άνεση όσο και τις επιδόσεις, φτιάχνοντας ένα κράμα που ουσιαστικά αποτελεί πέρασμα σε μια νέα γενιά.
Το Honda Forza 750 για το 2025 διατηρεί το γνώριμο, Premium προφίλ του, εξελίσσοντας όμως ακόμα περισσότερο τον GT χαρακτήρα του.
Το μπροστινό μέρος έχει επανασχεδιαστεί, με τους καθρέπτες πλέον να ρυθμίζονται πιο εύκολα και τη νέα ζελατίνα να προσφέρει πιο ουσιαστική προστασία από τον αέρα.
Γενικά, το κομμάτι της προστασίας από τα φυσικά στοιχεία έχει βελτιωθεί πολύ, ενώ ταυτόχρονα η όψη του Forza έγινε πιο φυσική, πιο “μακρόστενη” σε σχέση με το πιο κάθετο σχήμα του προηγούμενου μοντέλου και πιο σκουτερίσια.
Η νέα ζελατίνα, με πλάτος 480 χιλιοστά, είναι 25% φαρδύτερη από πριν, ενώ το ύψος της ρυθμίζεται ηλεκτρικά κατά 120 χιλιοστά, αλλάζοντας και τη γωνία της κλίσης έως 10° στην ψηλότερη θέση.
Διαθέτει επίσης λειτουργία μνήμης – επιστρέφει αυτόματα στην τελευταία επιλεγμένη θέση μόλις ξεκινήσει το σκούτερ – και κατεβαίνει αυτόματα στη χαμηλότερη θέση όταν σβήσει ο κινητήρας.
Στην κατασκευή του φέρινγκ και της ζελατίνας χρησιμοποιείται το Durabio, ενώ ανακυκλωμένα πλαστικά και καουτσούκ έχουν ενσωματωθεί και σε άλλα σημεία.
Το σύνολο δείχνει πιο ώριμο σχεδιαστικά, με καθαρές γραμμές και διακριτικό σπορ χαρακτήρα που ενισχύει την premium εικόνα του μοντέλου.
Στο τεχνολογικό κομμάτι, ο εξοπλισμός είναι πλούσιος: σύστημα Smart Key, νέοι LED προβολείς με φώτα ημέρας DRL, νέα έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών με φωτιζόμενο χειριστήριο στο τιμόνι, συνδεσιμότητα smartphone μέσω Honda RoadSync, Cruise Control, Traction Control, χειρόφρενο, διαφορετικά Riding Modes και αρκετές ακόμα λειτουργίες που βελτιώνουν την καθημερινή χρήση.
Η εργονομία παραμένει ένα από τα δυνατά σημεία του Honda Forza 750.
Το νέο σχήμα της ποδιάς και του πατώματος δημιουργεί περισσότερο χώρο για τα πόδια, ενώ η σέλα, ύψους 790 χιλιοστών, εξασφαλίζει καλή άνεση και εύκολη πρόσβαση στο έδαφος.
Να σημειωθεί εδώ ότι η Comfort σέλα στο μοντέλο δοκιμής προέρχεται από την λίστα των αξεσουάρ.
Κάτω από τη σέλα υπάρχει αποθηκευτικός χώρος 22 λίτρων, επαρκής για ένα full-face κράνος, ενώ μπροστά, στη δεξιά πλευρά της ποδιάς, υπάρχει ένα πρακτικό ντουλαπάκι για μικροαντικείμενα και μια θύρα USB-C που βρίσκεται στο τιμόνι.
Για το 2025 το Cruise Control έχει ενταχθεί στον στάνταρ εξοπλισμό, ενεργοποιείται από έναν διακόπτη στο δεξί μέρος του τιμονιού και ελέγχεται μέσω διακόπτη στα αριστερά.
Η οθόνη TFT των 5 ιντσών προσφέρει αναβαθμισμένη ευκρίνεια χάρη στην τεχνολογία optical bonding, που μειώνει τις αντανακλάσεις, ενώ ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρεις διαφορετικές θεματικές απεικόνισης και να συνδέσει το smartphone του μέσω της εφαρμογής Honda RoadSync.
Κάτω από το επιβλητικό φέρινγκ, το Honda Forza 750 εξακολουθεί να βασίζεται στον γνωστό δικύλινδρο κινητήρα των 745cc, έναν μηχανικό συνδυασμό ροπής και οικονομίας που γνωρίζουμε ήδη από τα NC και X-ADV.
Ο κινητήρας λειτουργεί με το σύστημα Throttle By Wire (TBW), επιτρέποντας στον αναβάτη να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προκαθορισμένα προγράμματα λειτουργίας – Rain, Standard και Sport – καθώς και δύο User mode, που ρυθμίζονται πλήρως ως προς την απόκριση του γκαζιού, την επέμβαση του traction control και τον τρόπο λειτουργίας του κιβωτίου.
Το Honda Selectable Torque Control (HSTC) προσφέρει τρία επίπεδα παρέμβασης, με βελτιώσεις στη λειτουργία του για το νέο έτος, ειδικά στο πρόγραμμα Rain, αν και παραμένει λίγο “σκληρό” στην παρέμβασή του.
Το Dual Clutch Transmission (DCT) παραμένει στάνταρ και συνεχίζει να αποτελεί ένα από τα πιο χαρακτηριστικά γνωρίσματα του μοντέλου.
Το κιβώτιο έχει δεχθεί μικρές βελτιώσεις στην απόκριση στις χαμηλές ταχύτητες, προσφέροντας πιο φυσική αίσθηση στις εκκινήσεις και τις επιβραδύνσεις μέσα στην πόλη.
Στο δρόμο, οι αλλαγές ταχυτήτων παραμένουν γρήγορες και ομαλές, με τη δυνατότητα ο αναβάτης να το γυρίσει στο manual και να αναλάβει τον πλήρη έλεγχο μέσω των κουμπιών στο τιμόνι.
Στο κομμάτι του πλαισίου, το Forza 750 συνδυάζει στοιχεία σκούτερ και μοτοσυκλέτας, κινούμενο ανάμεσα στους δύο κόσμους.
Το σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο και το αλουμινένιο ψαλίδι συνθέτουν μια στιβαρή δομή, ενώ η πίσω ανάρτηση Pro-Link διαδρομής 120mm και το ανεστραμμένο πιρούνι 41mm με αντίστοιχη διαδρομή μπροστά εμπνέουν εμπιστοσύνη τόσο στην καθημερινή μετακίνηση όσο και σε πιο γρήγορο ρυθμό εκτός πόλης.
Οι ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων πιάνουν πάνω σε δίσκους 310mm μπροστά, ενώ πίσω συναντάμε έναν δίσκο 240mm με μονοπίστονη δαγκάνα.
Οι τροχοί 17’’ εμπρός και 15’’ πίσω συμβάλλουν στη σταθερότητα και τη σπορ συμπεριφορά του σκούτερ, δίνοντάς του οδική αίσθηση πιο κοντά σε μοτοσυκλέτα παρά σε GT σκούτερ.
Η γεωμετρία παραμένει προσανατολισμένη στη σταθερότητα, χωρίς όμως να θυσιάζει την ευελιξία στην πόλη – σημείο όπου το Forza συνεχίζει να εντυπωσιάζει, συγκριτικά με το μέγεθός του.
Στην πράξη, ο κινητήρας προσφέρει αρκετή ροπή χαμηλά για ήρεμες, ξεκούραστες επιταχύνσεις, ενώ στο πρόγραμμα Sport δείχνει το πιο «ζωντανό» του πρόσωπο, με γραμμική απόδοση και άμεση απόκριση στο γκάζι.
Η συνολική αίσθηση είναι ότι το Forza 750 παραμένει το πιο «μοτοσυκλετιστικό» από τα μεγάλα σκούτερ της αγοράς.
Δεν προσπαθεί να εντυπωσιάσει με φανταχτερές λεπτομέρειες, αλλά με την ωριμότητα του συνόλου και τον τρόπο που συνδυάζει πρακτικότητα, ποιότητα κύλισης και τεχνολογία.
Οι διαθέσιμες χρωματικές εκδόσεις είναι τρεις: το Mat Ballistic Black Metallic, το Iridium Gray Metallic με μαύρες λεπτομέρειες Graphite Black και το Mat Warm Ash Metallic, που δίνουν στο μοντέλο την επιλογή ανάμεσα σε πιο διακριτική ή πιο δυναμική εμφάνιση.
Στο δρόμο
Ανεβαίνοντας στη σέλα, αντιλαμβάνεσαι πως το Honda Forza 750 δεν είναι ένα ακόμη σκούτερ· είναι μια γέφυρα ανάμεσα σε δύο κόσμους.
Το ύψος σέλας στα 790 χιλιοστά επιτρέπει σχετικά εύκολη πρόσβαση για τους περισσότερους αναβάτες, ενώ ο χώρος για πόδια και σώμα είναι άνετος και επιτρέπει μικρές μετατοπίσεις στις μακρύτερες διαδρομές.
Οι πλατφόρμες ποδιών είναι πιο φαρδιές απ’ ό,τι στο X-ADV και δίνουν την αίσθηση πραγματικής στήριξης, ιδίως στα ταξίδια.
Η σέλα είναι πραγματικά βασιλική.
Πλατιά, ανατομική και καλοφτιαγμένη, αγκαλιάζει σωστά τον αναβάτη και προσφέρει αντίστοιχα προνόμια και στον συνεπιβάτη, που πατάει πάνω σε μεγάλες, στιβαρές αλουμινένιες βάσεις.
Ο αναβάτης έχει τον πλήρη έλεγχο των riding modes, του Traction Control, των αλλαγών του DCT και του Cruise Control – όλα από τα κουμπιά του τιμονιού.
Παρά τη λογική εργονομία, παραμένει το γνωστό “ατόπημα” των αντεστραμμένων διακοπτών φλας και κόρνας, που συνεχίζει να μπερδεύει και σε αυτή την έκδοση.
Ο δεξιός διακόπτης φιλοξενεί και τον μοχλό του χειρόφρενου – ένα χαρακτηριστικό πολύ χρήσιμο σε οποιοδήποτε δίτροχο χρησιμοποιεί αυτόματη μετάδοση.
Μπροστά από τον αναβάτη δεσπόζει η νέα TFT οθόνη 5 ιντσών, με καθαρές ενδείξεις και δυνατότητα σύνδεσης με το κινητό μέσω του Honda Smartphone Voice Control.
Οι πληροφορίες είναι ευανάγνωστες και η συνολική εικόνα του cockpit είναι από τις πιο προσεγμένες που έχουμε δει τελευταία.
Ανοίγοντας το γκάζι, καταλαβαίνεις αμέσως γιατί αυτός ο κινητήρας θεωρείται υπόδειγμα αξιοπιστίας και γραμμικότητας.
Οι 59 ίπποι αποδίδονται ομαλά, χωρίς ξεσπάσματα, αλλά με εκείνη την γεμάτη δύναμη που μπορεί να σε βγάλει από κάθε στροφή χωρίς να ιδρώσει.
Το ηλεκτρονικό γκάζι (ride-by-wire) έχει βοηθήσει αισθητά στη βελτίωση της ακρίβειας στις χαμηλές ταχύτητες — ένα σημείο που στο παρελθόν είχε κάποια “νευρικότητα”.
Το γνωστό Dual Clutch Transmission (DCT) βρίσκεται εδώ στην πιο ώριμη μορφή του.
Οι αλλαγές είναι ταχύτερες και πιο ομαλές από ποτέ, ενώ ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ πλήρως αυτόματης λειτουργίας ή χειροκίνητης με τα δύο κουμπιά στο αριστερό άκρο του τιμονιού.
Η λειτουργία του κιβωτίου προσαρμόζεται στα riding modes, οπότε η εμπειρία διαφέρει ανάλογα με το τι έχεις επιλέξει.
Στο Standard, η οδήγηση είναι χαλαρή, με ομαλές αλλαγές και μικρή κατανάλωση.
Στο Sport, όλα ζωντανεύουν: οι αλλαγές ανεβαίνουν σε στροφές, το φρένο κινητήρα ενισχύεται, το traction control επεμβαίνει αργότερα και ο δικύλινδρος αποκτά πιο «άγρια» φωνή.
Στο Rain, τα πάντα ηρεμούν — η ισχύς πέφτει, η απόδοση εξομαλύνεται και το HSTC (Honda Selectable Torque Control) κάνει συνεχώς αισθητή την παρουσία του, κόβοντας ροπή για να εξασφαλίζει ασφάλεια.
Τέλος, υπάρχει και το User mode, όπου μπορείς να ρυθμίσεις κάθε παράμετρο – ισχύ, φρένο κινητήρα, traction control και συμπεριφορά του DCT – σύμφωνα με τα γούστα σου.
Στο δρόμο, η λειτουργία του DCT είναι σχεδόν υποδειγματική.
Οι αλλαγές ταχυτήτων, ιδίως σε γρήγορη οδήγηση, γίνονται με αίσθηση “χειρουργική”, χωρίς κραδασμούς ή απότομα τσιμπήματα.
Σε πιο σβέλτη χρήση, το κιβώτιο επιλέγει πάντα την κατάλληλη σχέση, κρατώντας τον κινητήρα μέσα στη ροπή του.
Μόνο όταν έχεις το Standard mode και κάνεις μια λίγο πιο απότομη επιτάχυνση ενώ το κιβώτιο έχει ήδη επιλέξει υψηλή σχέση μπορεί να το νιώθεις να “κρεμάει” λίγο, όμως ο αναβάτης μπορεί εκεί (παρά το γεγονός ότι έχει επιλέξει την αυτόματη λειτουργία) να παρέμβει, κατεβάζοντας μια ταχύτητα.
Σε αυτό το σημείο αξίζει να σταθούμε και στη μηχανοκίνητη λειτουργία του DCT.
Το μόνο πρόβλημα που εντοπίζουμε εκεί είναι η εργονομία των διακοπτών “+” και “-”, οι οποίοι είναι αρκετά απομακρυσμένοι μεταξύ τους, κάνοντας την αλλαγή ελαφρώς πιο δύσκολη, ειδικά αν κάποιος έχει μικρά χέρια.
Ξεπερνώντας αυτό όμως, καλό είναι να θυμόμαστε ότι το Standard Riding Mode είναι εξαιρετικό για την πόλη, αλλά βγαίνοντας από αυτήν καλό είναι να διαλέξεις το Sport, που αλλάζει σχέση πιο αργά, σε πιο ανεβασμένες στροφές και σου επιτρέπει μια πραγματικά πιο σπορ οδήγηση.
Το κοντέρ ανεβαίνει γρήγορα, τα 160 χλμ./ώρα έρχονται χωρίς κόπο και η τελική αγγίζει τα 176 χλμ./ώρα, κάτι που καθιστά το Forza ένα από τα ταχύτερα σκούτερ παραγωγής.
Το Forza 750 διαθέτει και Cruise Control στον βασικό εξοπλισμό – μια λεπτομέρεια που αποδεικνύεται πολύτιμη σε ταξίδια, καθώς εκεί το σύστημα αναλαμβάνει να κάνει τα χιλιόμετρα να περνούν αβίαστα, ενώ το φέρινγκ και η ζελατίνα προσφέρουν πραγματικά αποτελεσματική προστασία από τον αέρα, κάτι που θα εκτιμήσουν όσοι ταξιδεύουν συχνά.
Η αίσθηση στο δρόμο είναι άμεση, σταθερή και προβλέψιμη, ενώ η διάταξη των τροχών 17” εμπρός και 15” πίσω έχει επιλεγεί σκόπιμα για να δημιουργήσει ισορροπία ανάμεσα σε χώρο κάτω από τη σέλα και συμπεριφορά σε στροφές.
Το σύστημα αναρτήσεων δεν κρύβει τον χαρακτήρα του Forza: οι διαδρομές είναι αρκετά σφιχτές, ώστε να κρατάνε το σκούτερ σταθερό ακόμα και όταν μπαίνεις σε στροφές με δυναμική οδήγηση, κάτι το οποίο βέβαια το κάνει και λίγο πιο “σκληρό” στην πόλη, ενώ δυστυχώς δεν υπάρχει δυνατότητα ρυθμίσεων στο πιρούνι.
Το πίσω Pro-Link αμορτισέρ επιτρέπει ρύθμιση προφόρτισης σε 10 θέσεις, δίνοντας στον αναβάτη τη δυνατότητα να προσαρμόσει τη συμπεριφορά ανάλογα με φορτίο και προτιμήσεις.
Στις στροφές, το 750 δείχνει μια σπάνια για σκούτερ αυτοσυγκράτηση.
Τα 236 κιλά του είναι εμφανή στην αίσθηση, αλλά το πλαίσιο και οι αναρτήσεις συνεργάζονται ώστε η κλίση να είναι ομαλή και η έξοδος από τη στροφή δυναμική χωρίς να απαιτεί υπερβολική προσπάθεια.
Οι μεγαλύτερες κλίσεις αναδεικνύουν τη δουλειά που έχει γίνει στον συνδυασμό κινητήρα, DCT και traction control.
Στο φρενάρισμα, το Forza 750 δείχνει τα δόντια του.
Απαιτείται δύναμη στη μανέτα για να ενεργοποιηθεί το μέγιστο, αλλά από εκεί και πέρα η επιβράδυνση είναι αποτελεσματική, σταθερή και προβλέψιμη.
Το πίσω φρένο, ενώ δεν είναι τόσο ισχυρό, συνεισφέρει αρμονικά στο συνολικό φρενάρισμα.
Από πλευράς ασφάλειας, το Forza 750 διαθέτει το σύστημα Emergency Stop Signal (ESS), το οποίο ενεργοποιεί αυτόματα τα φλας σε περίπτωση δυνατής επιβράδυνσης, προειδοποιώντας τους οδηγούς που ακολουθούν.
Η λειτουργία αυτόματης ακύρωσης φλας βασίζεται σε αισθητήρες που συγκρίνουν την ταχύτητα εμπρός και πίσω τροχού, ώστε να απενεργοποιούνται αυτόματα όταν ολοκληρωθεί η στροφή – μια πιο εξελιγμένη λύση από τα κλασικά χρονόμετρα που χρησιμοποιούνται συνήθως.
Μέσα στην πόλη, το Forza 750 απαιτεί προσοχή στην ευελιξία.
Η μεγάλη σιλουέτα του και οι αποστάσεις των καθρεπτών σε συνδυασμό με το “μακρύ” τιμόνι δυσκολεύουν λίγο τις σφήνες, αν και η γεωμετρία του τιμονιού και η ακτίνα στροφής διευκολύνουν την κίνηση.
Η αίσθηση του DCT στις πολύ χαμηλές ταχύτητες δεν είναι τόσο μαλακή όσο ένα CVT, κάτι που μπορεί να ξενίσει τους αστικο-αναβάτες.
Παρ’ όλα αυτά, η προστασία από τον αέρα είναι εξαιρετική: η ζελατίνα και το φέρινγκ παρέχουν ικανοποιητική άμυνα ακόμη και στους 120–160 χλμ./ώρα, ενώ η θέση οδήγησης κρατά τον αναβάτη άνετο και συγκεντρωμένο.
Στους ανοιχτούς δρόμους, το Forza 750 εκφράζεται καλύτερα.
Τα μεγάλα ταξίδια, οι στροφές και η ελεύθερη διαδρομή δίνουν χώρο στον Grand Turismo χαρακτήρα του.
Η ρυθμιζόμενη, μεγαλύτερη πλέον, ζελατίνα και η προστασία των αναμορφωμένων πλαστικών στο μπροστινό μέρος ενθαρρύνουν τη χρήση όλο το χρόνο, ενώ η συνδυασμένη εργονομία, κινητήρας και DCT επιτρέπουν ταξίδια με δύο άτομα και αποσκευές χωρίς να καταπονείται κανείς.
Η κατανάλωση είναι αξιοπρόσεκτη: στις χαλαρές διαδρομές και με το Riding Mode στο Standard (όπου είναι προσηλωμένο στην οικονομία καυσίμου) μπορεί να φτάσει στα 3,7 λτ./100 χλμ., ενώ σε πιο έντονη χρήση και γυρνώντας στο Sport μπορείς να ανέβεις γύρω στα 5,5 λτ./100 χλμ.
Με μέση χρήση υπολογίζουμε περίπου 4,6 – 4,7 λτ./100 χλμ., νούμερο εντυπωσιακό για ένα maxi-σκούτερ με αυτή την ισχύ και τις δυνατότητες.
Τελικά – Συμπέρασμα
Συνολικά, το Honda Forza 750 δείχνει ότι μπορεί να τα κάνει όλα καλά: είναι σταθερό και ασφαλές, έχει ώριμο κινητήρα με επαρκή ισχύ, DCT που δουλεύει ομαλά, προσεγμένη εργονομία και εξοπλισμό, ενώ δεν χάνει τον χαρακτήρα του ως premium GT scooter.
Οι μικρές λεπτομέρειες – χειρόφρενο στο τιμόνι, πλήρως ρυθμιζόμενα riding modes, προστασία από αέρα – δείχνουν ότι η Honda σκέφτηκε τον αναβάτη με μεγάλη λεπτομέρεια.
Παρά το βάρος του και τις κάπως σφιχτές αναρτήσεις για αστικό περιβάλλον, το 750 κυριαρχεί εκεί που πραγματικά πρέπει: στους δρόμους όπου η ευθεία, οι στροφές και τα ταξίδια επιτρέπουν να αναδείξει τον χαρακτήρα του.
Εν ολίγοις, το Honda Forza 750 καταφέρνει να σταθεί επάξια ανάμεσα στους δύο κόσμους που προσπαθεί να εκπροσωπήσει – σκούτερ και μοτοσυκλέτα.
Έχει τις δυνατότητες της καθημερινής μεταφοράς, με άνεση και χαμηλή μέση κατανάλωση, αλλά και την ικανότητα και δυνατότητα να σε συνοδεύσει σε ταξίδι, χωρίς να θυσιάζει ούτε την άνεση ούτε τις επιδόσεις.
Περισσότερες πληροφορίες: honda.gr
Θετικά στοιχεία
- Προστασία από τα καιρικά φαινόμενα
- Άνετη θέση οδήγησης
- Ομαλή και στρωτή απόδοση κινητήρα
Χρειάζεται βελτίωση
- Διάταξη διακοπτών
- Σκληρό πιρούνι και απουσία ρυθμίσεων
- “Μπόλικες” διαστάσεις για την πόλη
Λεπτομέρειες και παρατηρήσεις
- Παρά το βάρος των 236 κιλών, το κεντρικό σταντ είναι πολύ εύκολο στη χρήση του
- Η κόρνα και τα φλας είναι τοποθετημένα “ανάποδα” (όπως κάνει η Honda τα τελευταία χρόνια), με την κόρνα να είναι “χωμένη” σε σχετικά δύσχρηστο σημείο
- Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα χωράει ένα Full Face κράνος – πολύ βολικό
- Το χειρόφρενο προσθέτει πολλούς πόντους πρακτικότητας και θα έπρεπε να είναι στάνταρ εξοπλισμός σε όλα τα σκούτερ
- Η εργονομία και η προστασία από τον αέρα έχει βελτιωθεί σημαντικά σε αυτή την έκδοση
- Οι καθρέπτες εξέχουν αρκετά, κάνοντας τις μανούβρες μέσα στην κίνηση ελαφρώς πιο δύσκολες
- Πρακτική η τοποθέτηση της θύρας USB, για την χρήση του κινητού (για χάρτες) εν κινήσει































































