fbpx

Yamaha: Το NMAX 155 μπαίνει στην οικογένεια Tech MAX

Με νέο κινητήρα, αναβαθμισμένο εξοπλισμό και προηγμένα ηλεκτρονικά, παρουσιάστηκε το Yamaha NMAX 155 Tech MAX.

Η Yamaha ενισχύει δυναμικά την γκάμα των σπορ σκούτερ της για το 2026, παρουσιάζοντας το ολοκαίνουργιο NMAX 155 Tech MAX, το ισχυρότερο και πιο εξελιγμένο μοντέλο της οικογένειας NMAX.

Κεντρικό ρόλο στη φιλοσοφία του μοντέλου παίζει η νέα YECVT (Yamaha Electric Continuously Variable Transmission), μια ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αυτόματη μετάδοση που επιτρέπει στον αναβάτη να αλλάζει τον χαρακτήρα του κινητήρα, επιλέγοντας ανάμεσα σε δύο λειτουργίες: Sport και Town.

Στην πρώτη περίπτωση, οι στροφές του κινητήρα ανεβαίνουν, το γκάζι αποκρίνεται πιο άμεσα και η επιτάχυνση γίνεται πιο ζωηρή, προσφέροντας μια αίσθηση που θυμίζει μοτοσυκλέτα με κιβώτιο.

Στη λειτουργία Town, η απόδοση είναι πιο ομαλή και ήπια, ιδανική για κίνηση στην πόλη και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.

Το σύστημα ‘θυμάται’ τη ρύθμιση που είχε επιλεγεί πριν σβήσει ο κινητήρας, επανεκκινώντας στην ίδια λειτουργία.

Μια ακόμα ενδιαφέρουσα προσθήκη είναι η λειτουργία Downshift, που ενισχύει την επιτάχυνση όταν ο αναβάτης πατήσει το κουμπί ή ανοίξει απότομα το γκάζι, ενώ παράλληλα αυξάνει το φρενάρισμα του κινητήρα στις επιβραδύνσεις.

Ο κινητήρας των 155 κυβικών εκατοστών πληροί πλέον τις προδιαγραφές Euro5+ και βασίζεται στην τεχνολογία Blue Core της Yamaha.

Έχει μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων (VVA) για καλύτερη απόδοση σε όλο το φάσμα στροφών, νέο στρόφαλο και κάρτερ, επανασχεδιασμένο φίλτρο αέρα, εξάτμιση και αντλία λαδιού, καθώς κι έναν νέο υδραυλικό τεντωτήρα αλυσίδας εκκεντροφόρου για μείωση των τριβών.

Το σύστημα Start & Stop απενεργοποιεί τον κινητήρα σε στάση και τον ενεργοποιεί ξανά με το άνοιγμα του γκαζιού, ενώ το Smart Key προσφέρει τη δυνατότητα εκκίνησης χωρίς κλειδί.

Αισθητικά, το νέο NMAX 155 Tech MAX παραμένει πιστό στη σχεδιαστική γλώσσα της οικογένειας MAX, με έντονες γραμμές, επιθετικό εμπρός φέρινγκ και χαρακτηριστικά πλαϊνά τμήματα.

Οι αναρτήσεις περιλαμβάνουν νέο τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρομή 100 mm και διπλά πίσω αμορτισέρ με ξεχωριστά δοχεία λαδιού, με διαδρομή 91 mm.

Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα επαρκεί για ένα κράνος, ενώ στην ποδιά μπροστά υπάρχουν δύο ντουλαπάκια, εκ των οποίων το ένα διαθέτει USB-C θύρα φόρτισης.

Η έγχρωμη οθόνη TFT 4,2 ιντσών προσφέρει πλοήγηση, δυνατότητα εμφάνισης ειδοποιήσεων, διαχείρισης μουσικής και κλήσεων μέσω της εφαρμογής MyRide, και δύο διαφορετικά interfaces.

Η σέλα είναι επενδυμένη με συνθετικό δέρμα και χρυσές ραφές, υπογραμμίζοντας τον premium χαρακτήρα του σκούτερ.

Οι 13ιντσες ζάντες αλουμινίου συνδυάζονται με ελαστικά 110/70 εμπρός και 130/70 πίσω, ενώ τα δισκόφρενα 230 mm εμπρός και πίσω λειτουργούν υπό την επίβλεψη δικάναλου ABS.

 

Το νέο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο σε δύο αποχρώσεις – Crystal Graphite και Midnight Black – με την εμπορική του διάθεση να ξεκινά το πρώτο τρίμηνο του 2026.

Με την τεχνολογία YECVT, τον αναβαθμισμένο κινητήρα και τα προσεγμένα χαρακτηριστικά, το Yamaha NMAX 155 Tech MAX κάνει το επόμενο βήμα στην σειρά Tech MAX, η οποία πλέον περιλαμβάνει τα XMAX 300, TMAX, NMAX 125 και NMAX 155.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

X