Με ένα Teaser και ελάχιστες πληροφορίες, η Mytos μας προετοιμάζει για τα πρώτα της θερμικά σκούτερ
Η Mytos, η πορτογαλική εταιρία που ανήκει στη Samora Correia, έχει καταφέρει σε λίγα χρόνια να χτίσει όνομα στον χώρο της σύγχρονης και οικονομικά προσιτής κινητικότητας, κυρίως μέσα από την εμπειρία της στα ηλεκτρικά οχήματα.
Τώρα όμως – σε συνδυασμό με την πτώση στην παγκόσμια αγορά ηλεκτρικών οχημάτων – κάνει το επόμενο βήμα και παρουσιάζει τα πρώτα της μοντέλα με θερμικό κινητήρα, τα Zoom και Motion.
Παρά το γεγονός ότι η εταιρία δεν έχει αποκαλύψει προς το παρόν τα πλήρη χαρακτηριστικά, οι λεπτομέρειες που δίνει είναι αρκετές για να έχουμε μια εικόνα μέχρι την επίσημη παρουσίαση του Οκτωβρίου.
Τα δύο σκούτερ έχουν κοινό μηχανικό υπόβαθρο αλλά διαφοροποιούνται αισθητικά.
Το Motion θα κυκλοφορήσει σε δύο χρωματισμούς (μπλε και γκρίζο), με γραμμές που ακολουθούν τη σχεδίαση των διεθνών premium σκούτερ, προσφέροντας μια πιο «σοβαρή» και επιθετική εικόνα.
Το Zoom από την άλλη, προβάλλει έναν πιο νεανικό χαρακτήρα, με χρωματικούς συνδυασμούς λευκού/κόκκινου και λευκού/γκρι, και με σχήμα που ξεχωρίζει στο πλαίσιο της κατηγορίας.
Και στις δύο περιπτώσεις η Mytos δίνει έμφαση στη σύγχρονη αισθητική και στην αεροδυναμική γραμμή.
Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος, τετράχρονος, με ηλεκτρονικό ψεκασμό και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο CVT.
Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 100 χλμ/ώρα, επαρκής για καθημερινή χρήση στην πόλη αλλά και για κοντινές διαδρομές εκτός αυτής.
Η κατανάλωση καυσίμου ανακοινώνεται στα 2,3 λίτρα/100 χλμ (σύμφωνα με τις μετρήσεις WMTC 3), στοιχείο που τοποθετεί τα Mytos Zoom και Motion στις αρκετά οικονομικές επιλογές με βάση τον κυβισμό τους.
Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται πλήρως LED φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, ενώ σύμφωνα με την εταιρία “οι αναρτήσεις είναι προσηλωμένες στο κομμάτι της άνεσης για χρήση στην πόλη”.
Το γενικότερο πακέτο χαρακτηρίζεται από χαμηλό κόστος χρήσης και εύκολη συντήρηση, χωρίς όμως η Mytos να δίνει προς το παρόν περισσότερες λεπτομέρειες.
Με τα Zoom και Motion, η Mytos επιχειρεί να τοποθετηθεί στην κατηγορία των 125 κυβικών με μια πρόταση που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και την αισθητική.
Η επιλογή να λανσάρει δύο διαφορετικές σχεδιαστικές εκδοχές πάνω στην ίδια τεχνική βάση δίνει περισσότερες δυνατότητες επιλογής στους αγοραστές, ανάλογα με το γούστο τους.
Σε κάθε περίπτωση, πρόκειται για μοντέλα που στοχεύουν στον αναβάτη της πόλης, ο οποίος θέλει να αποφύγει την κίνηση, να μειώσει τα έξοδα μετακίνησης και να έχει ένα όχημα εύχρηστο και πρακτικό στην καθημερινότητα.
Το πώς θα τοποθετηθούν τα Mytos Zoom και Motion στην αγορά και πώς θα υποδεχθούν οι καταναλωτές την είσοδο της εταιρίας στον χώρο των θερμικών σκούτερ θα φανεί μετά την επίσημη κυκλοφορία τους τον Οκτώβριο και πολύ μεγάλο ρόλο σε αυτό θα παίξει η τιμή τους.