fbpx

Peugeot: Συνέντευξη με τον CEO, Laurent Lilti

H Peugeot Motocycles συνεχίζει την ανάπτυξή της και ο CEO της, Laurent Lilti, μίλησε για τους στόχους και την πορεία της σε συνέντευξη στον ιταλικό τύπο

Η επιστροφή του Peugeot Metropolis στην ιταλική αγορά αποτελεί σημαντικό βήμα για τη γαλλική εταιρεία, όπως τόνισε ο CEO της Peugeot Motocycles, Laurent Lilti, σε συνέντευξή του στο inmoto.it στα πλαίσια της παρουσίασης του μοντέλου στο Μιλάνο.

Για τον ίδιο, το Metropolis είναι ένα στρατηγικό μοντέλο: «μια γέφυρα ανάμεσα στο αυτοκίνητο και τον κόσμο των δύο τροχών», σχεδιασμένο για όσους αναζητούν πρακτικότητα, άνεση και ασφάλεια.

Η γκάμα ανανεώνεται και επεκτείνεται με τις εκδόσεις Active, GT, την σπορ περιορισμένη RXR και την SW, που ξεχωρίζει για τη μεγάλη χωρητικότητα χάρη στο ενσωματωμένο top case.

Η πρόκληση, βέβαια, είναι δεδομένη: η αγορά των σκούτερ με τρεις τροχούς στην Ιταλία κυριαρχείται από το Piaggio MP3.

Ο Lilti θεωρεί ότι το Metropolis μπορεί να κάνει τη διαφορά, προσφέροντας ισορροπία και ευελιξία, καλύπτοντας τις ανάγκες της πόλης αλλά και των ταξιδιών. «Το χρησιμοποιώ καθημερινά», παραδέχεται, «και είναι το μοναδικό όχημα στο οποίο η σύζυγός μου νιώθει πραγματικά άνετα και ασφαλής».

 

Η Peugeot Motocycles στηρίζει πολλά στη διαφοροποίηση των brands της, όπου πλέον λειτουργεί ως “ομπρέλα” για μικρότερες εταιρίες που δημιούργησε για να διαθέσει τα προϊόντα της με νέο όνομα.

Η Peugeot αποτελεί την premium πρόταση, με έμφαση στην τεχνολογία, την ποιότητα και το κύρος.

Η Kisbee είναι η είσοδος στον κόσμο των σκούτερ, αξιόπιστα και απλά μοντέλα για καθημερινή χρήση.

Η Django εκφράζει στυλ και προσωπικότητα, ενώ η Dab Motors λειτουργεί ως εργαστήριο καινοτομίας στον ηλεκτρικό τομέα.

Στον ορίζοντα βρίσκεται και η αναβίωση της ιστορικής BSA, με την τεχνογνωσία της Peugeot να στηρίζει την επιστροφή της.

Η στρατηγική επικοινωνίας είναι προσαρμοσμένη σε κάθε ταυτότητα. «Δεν θέλουμε να είμαστε παντού, αλλά στο σωστό μέρος με τη σωστή πρόταση», σημειώνει ο Lilti, εξηγώντας πως με εργαλείο το geomarketing η εταιρία στοχεύει εκεί που υπάρχει πραγματική ζήτηση.

Μεγάλο στοίχημα αποτελεί το SPx, που θα παρουσιαστεί στην EICMA.

Πρόκειται για ένα ηλεκτρικό project εμπνευσμένο από τον θρυλικό Peugeot 103, με αλουμινένιο πλαίσιο, ελάχιστα πλαστικά και πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης. «Για εμάς είναι ό,τι ήταν το 500 για τη Fiat: ένα σύμβολο που επιστρέφει με νέα γλώσσα», λέει χαρακτηριστικά.

Το βλέμμα, βέβαια, στρέφεται και προς το μέλλον του Metropolis.

Μια ηλεκτρική έκδοση βρίσκεται υπό εξέλιξη, αν και η εταιρία περιμένει να βρει τη σωστή ισορροπία ανάμεσα σε αυτονομία, ποιότητα και τιμή. «Σήμερα τα ηλεκτρικά ή κοστίζουν πολύ ή δεν αποδίδουν αρκετά», ομολογεί ο Lilti, «θέλουμε ένα προϊόν ποιοτικό αλλά προσβάσιμο».

Κλείνοντας, υπογραμμίζει το βάρος και τη δύναμη της κληρονομιάς: «Η αγορά καθορίζεται από το προϊόν. Αν δεν είναι καλό, ούτε το πιο μεγάλο όνομα δεν σε σώζει. Το Metropolis είναι για εμάς το πιο ολοκληρωμένο μοντέλο, με ασφάλεια, άνεση, τεχνικά χαρακτηριστικά και ταυτότητα. Ένα σκούτερ που εκφράζει το γαλλικό πνεύμα: λογικό, λειτουργικό, με μια δόση πρωτοτυπίας».

Στην Ελλάδα τα σκούτερ και οι μοτοσυκλέτες της Peugeot αντιπροσωπεύονται από τον Όμιλο Επιχειρήσεων Σαρακάκη και διαθέτει γκάμα με 13 μοντέλα.  Δύο μοτοσυκλέτες και έντεκα σκούτερ.

Περισσότερες πληροφορίες: www.peugeot-motocycles.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

X