Πλούσιος εξοπλισμός, άνετη θέση οδήγησης και επαρκείς επιδόσεις για ταξίδι από την κατηγορία των 400cc στα GT σκούτερ
Η κατηγορία των 400cc στα GT σκούτερ, προσφέρει την πιο καλή “ισορροπία” ανάμεσα στην καθημερινή ευελιξία και την άνεση κατά το ταξίδι.
Δεν είναι τόσο «βαριά» όσο τα μεγαλύτερα maxi GT ή οι Adventure μοτοσυκλέτες, αλλά δίνουν πραγματικές δυνατότητες στον αυτοκινητόδρομο με φορτίο και συνεπιβάτη, ενώ κρατούν κόστος και κατανάλωση σε λογικά επίπεδα.
Στην πράξη, όποιος ψάχνει ένα σκούτερ που να καλύπτει την καθημερινή μετακίνηση στην πόλη και τις εξορμήσεις του Σαββατοκύριακου (ή της άδειας), θα βρει στην ελληνική αγορά αρκετές αξιόπιστες επιλογές γύρω στα 400cc.
Στην κατηγορία των GT σκούτερ στα 400cc, η ελληνική αγορά διαθέτει σήμερα τρεις ξεκάθαρες προτάσεις που καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες και προτιμήσεις: το SYM Maxsym 400i, το Kymco Xciting VS 400i, το Suzuki Burgman 400 και το BMW C 400 GT.
Πρόκειται για σκούτερ που προσφέρουν άνεση, επαρκείς επιδόσεις για ταξίδια, καλή προστασία από τον αέρα και εξοπλισμό που διευκολύνει την καθημερινή χρήση.
Υπάρχουν και άλλα σκούτερ τα οποία έχουν το χαρακτηριστικό “4” στο όνομά τους, όπως το BMW C 400 GT, το οποίο όμως είναι στα 350cc, όπως ακριβώς και τα Voge SR4 και QJMotor Fort 4.0, οπότε δεν συμπεριλαμβάνονται σε αυτή τη λίστα.
Suzuki Burgman 400
Το Suzuki Burgman 400 είναι το κλασικό μεγάλο GT σκούτερ, με χαμηλή σέλα στα 755 χιλιοστά, βάρος 218 κιλών και κινητήρα 399cc, ο οποίος αποδίδει 30 ίππους και 35 Nm ροπής.
Ξεχωρίζει για τη συνολική “Made in Japan” ποιότητά του, όπως και για την ποιότητα κύλισης, την άνετη εργονομία και την πολύ καλή προστασία από τον αέρα, αποτελώντας ιδανική επιλογή για πολύωρα ταξίδια.
SYM Maxsym 400i
Το SYM Maxsym 400i εκπροσωπεί τη σύγχρονη τάση στα value-for-money GT σκούτερ, με απόδοση 34 ίππων και 38,1 Nm ροπής από τον κινητήρα των 399cc, βάρος 215 κιλών και σέλα στα 788 χιλιοστά.
Διαθέτει πλήρη LED φωτισμό, άνετη θέση οδήγησης και άφθονους αποθηκευτικούς χώρους, όντας ικανό τόσο στην πόλη όσο και στον ανοιχτό δρόμο.
Kymco Xciting VS 400i
Το Kymco Xciting VS 400i είναι η πιο σπορ πρόταση του γκρουπ.
Ο κινητήρας των 400cc αποδίδει 34 ίππους και 37,5 Nm ροπής, ενώ το βάρος του είναι στα 195 κιλά με άδειο το ντεπόζιτο των 12,5 λίτρων.
Η σέλα βρίσκεται στα 805 χιλιοστά, προσφέροντας πιο δυναμική θέση οδήγησης, ενώ ο εξοπλισμός περιλαμβάνει σύγχρονα ηλεκτρονικά όπως traction control.
Μοντέλο | Τιμή (Ελλάδα) | Ιπποδύναμη | Ροπή | Βάρος (kg) | Ύψος σέλας (mm) | Ντεπόζιτο (L) |
---|---|---|---|---|---|---|
Suzuki Burgman 400 | 7.995€ | 30 hp | 35 Nm | 218 | 755 | 13,5 |
SYM Maxsym 400i | 6.195€ | 34 hp | 38,1 Nm | 215 | 788 | 13 |
Kymco Xciting VS 400i | 6.990€ | 34 hp | 37,5 Nm | 195 | 805 | 12,5 |