Υπερβολικά μαζεμένες διαστάσεις, πολύ χαμηλή τιμή και λιτές γραμμές σχεδίασης χαρακτηρίζουν το MITT XRS 125
Η MITT είναι ένας νέος Ευρωπαίος (και συγκεκριμένα Ισπανός) κατασκευαστής σκούτερ και μοτοσυκλετών, ο οποίος επί του παρόντος δεν εκπροσωπείται, ούτε εισάγεται στην χώρα μας.
Όπως συμβαίνει σε αρκετές τέτοιες περιπτώσεις νέων ευρωπαϊκών εταιριών, τα εργοστάσια βρίσκονται στην Κίνα, όπου τα μοντέλα παράγονται για την τοπική αγορά και έρχονται “βαπτισμένα” με άλλο όνομα στη Γηραιά ήπειρο.
Τώρα η MITT παρουσιάζει στην κατηγορία των 125cc το νέο XRS, ένα σκούτερ που εστιάζει στην καθημερινή μετακίνηση μέσα στην πόλη και ο βασικός του στόχος είναι η οικονομία.
Με τιμή λιανικής 1.990 ευρώ και κατανάλωση (σύμφωνα με τις μετρήσεις WMTC3) 2,4 λίτρα/100 χλμ., το μοντέλο στοχεύει σε όσους αναζητούν οικονομία χρήσης και χαμηλό κόστος απόκτησης για καθημερινή χρήση μέσα στην πόλη.
Η εμφάνισή του ακολουθεί ελαφριές σπορ γραμμές, χωρίς να ξεφεύγει από τις διαστάσεις και την ευελιξία που απαιτεί η αστική κυκλοφορία και γενικά όλο το σύνολο προσφέρεται σε ένα μινιμαλιστικό, “compact” πακέτο.
Ο κινητήρας του MITT XRS 125 είναι τετράχρονος, μονοκύλινδρος, αερόψυκτος στα 124cc, με απόδοση 10 ίππων στις 8.500 rpm και μέγιστη ροπή 8,8 Nm στις 6.000 rpm.
Μάλιστα κυκλοφορεί και έκδοση 50cc, με απόδοση 3 ίππων στις 7.500 rpm και 3,2 Nm ροπής στις 6.000 rpm.
Στις αναρτήσεις συναντάμε ένα τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και διπλά αμορτισέρ πίσω, ενώ δισκόφρενα έχουμε και στους δύο τροχούς (δίσκος 220mm μπροστά και δίσκος 180mm πίσω), με σύστημα συνδυασμένης πέδησης (CBS), όπου πατώντας την μανέτα του πίσω φρένου, ασκείται αυτόματα πίεση και στο μπροστινό φρένο, για αποτελεσματικότερη πέδηση.
Οι χυτές, πεντάκτινες ζάντες αλουμινίου έχουν διάμετρο 13” μπροστά και 12” πίσω, με τα ελαστικά που τις ντύνουν να έχουν διαστάσεις 130/60 και 120/70 αντίστοιχα.
Ο εξοπλισμός είναι ξεκάθαρα λιτός, προσπαθώντας να κρατήσει το κόστος όσο πιο χαμηλά γίνεται.
Παρ’όλα αυτά, τα φωτιστικά σώματα είναι πλήρως LED, ενώ το κεντρικό σταντ διατίθεται και αυτό στον στάνταρ εξοπλισμό.
Ο πίνακας οργάνων είναι ένας συνδυασμός ενός αναλογικού ταχύμετρου και μιας απλής LCD οθόνης που αναλαμβάνει τις υπόλοιπες πληροφορίες, ενώ υπάρχει και θύρα φόρτισης USB.
Ο χώρος κάτω από τη σέλα μπορεί να φιλοξενήσει ένα κράνος, ενώ κάτω από τη σέλα βρίσκεται και η τάπα της βενζίνης, κάτι που αναγκάζει τον αναβάτη να την ανοίγει κάθε φορά που θέλει να ανεφοδιάσει το MITT XRS 125.
Στην πρακτικότητα συμβάλλει το επίπεδο δάπεδο, που προσφέρει χώρο για μεταφορά μικρών αντικειμένων, ενώ γενικά οι διαστάσεις του σκούτερ “φωνάζουν” ότι πρόκειται για ένα μοντέλο μικροκινητικότητας, επιφορτισμένο με την καθημερινή αποφυγή της κίνησης.
Με μήκος 1.940mm, πλάτος 665mm, μεταξόνιο στα 1.335mm και ύψος σέλας στα 780mm, αντιλαμβανόμαστε τις “παιδικές” διαστάσεις του MITT XRS 125.
Το βάρος του παραμένει επίσης στα χαμηλά 110 κιλά, με άδειο το ντεπόζιτο των 4,1 λίτρων.
Αυτό είναι το πέμπτο σκούτερ της MITT, η οποία σιγά σιγά καλύπτει όλες τις κατηγορίες της αγοράς με μοντέλα της.