fbpx

Νέο Zontes K368, με πλούσιο εξοπλισμό και κινητήρα 368cc

Λίγο καιρό μετά την έλευση του νέου G368, του Adventure Scooter της Zontes, στο site της ελληνικής αντιπροσωπείας της εταιρείας εμφανίστηκε και ένα νέο Scooter, το K368.

Αναμενόταν ότι όπως έγινε και με τον προηγούμενο κινητήρα των 349cc, θα βλέπαμε και τώρα περισσότερα από ένα μοντέλα να τον χρησιμοποιούν, πιάνοντας όλες τις διαφορετικές υποκατηγορίες των Scooter.  

To πρώτο λοιπόν που έρχεται να σταθεί δίπλα στο G368 είναι το Κ368, ένα GT Scooter του οποίου οι γραμμές θυμίζουν έντονα το E350.

Στην καρδιά του έχει τον νέο μονοκύλινδρο, τετραβάλβιδο, υγρόψυκτο κινητήρα των 368cc που αποδίδει 39 ίππους και 40 Nm ροπής, με ηλεκτρονικό ψεκασμό από την Bosch.

Όπως και η προηγούμενη γενιά, διαθέτει δύο χαρτογραφήσεις, Eco και Sport, με την πρώτη να έχει πιο “στρωτή” απόδοση, προσηλωμένη στην οικονομία καυσίμου και την δεύτερη να σου δίνει το γκάζι λίγο πιο άμεσα.

Ο κινητήρας εφοδιάζεται επίσης με Traction Control, το οποίο διασφαλίζει ότι ο πίσω τροχός δεν θα γλιστρήσει ακόμα και σε απότομο άνοιγμα του γκαζιού σε ολισθηρό ή βρεγμένο οδόστρωμα.  

Στα περιφερειακά θα βρούμε τηλεσκοπικό πιρούνι 37mm με διαδρομή 154mm μπροστά και δύο αμορτισέρ με δυνατότητα  ρύθμισης της προφόρτισης πίσω.

Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν ένας δίσκος 276mm μπροστά με τετραπίστονη δαγκάνα J.Juan και ένας δίσκος 240mm πίσω, ενώ το σύστημα πέδησης “επιβλέπει” δικάναλο ABS.  

Όπως συμβαίνει και με το E350, η άνεση του αναβάτη και του συνεπιβάτη βρίσκεται σε πρώτο πλάνο και στο K368, τουλάχιστον από ότι μπορούμε να διακρίνουμε μέσω των φωτογραφιών (θα ακολουθήσει περαιτέρω ανάλυση σε μελλοντική δοκιμή του Scooternet).

Η σέλα είναι πλατιά και έχει μεγάλο μήκος, χωριζόμενη σε δύο μέρη, με υποστήριξη στην πλάτη του αναβάτη και από κάτω της μπορεί να φιλοξενήσει δύο κράνη, ενώ ο χώρος για τα πόδια άνετα χαρακτηρίζεται αρκετά γενναιόδωρος.

Επίσης το τιμόνι αλουμινίου μπορεί να ρυθμιστεί σε δύο θέσεις (εμπρός και πίσω), επιτρέποντας στον αναβάτη να βρει την θέση που τον βολεύει περισσότερο.  

Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη είναι και η ζελατίνα, με 10 εκατοστά διαδρομή και την εικόνα της προστασίας του αναβάτη από τον αέρα συμπληρώνουν τα πλαστικά μέρη της ποδιάς και οι χούφτες που διατίθενται στον στάνταρ εξοπλισμό.  

Η Zontes σε όλα της τα μοντέλα προσφέρει πλούσιο εξοπλισμό και ειδικά ένα GT Scooter όπως το K368 δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση.

Τα γκριπ και η σέλα είναι θερμαινόμενα, το σύστημα εκκίνησης είναι Keyless και το Scooter εξοπλίζεται με σύστημα ελέγχου πίεσης των ελαστικών (TPMS).  

Μια έγχρωμη TFT οθόνη 6,75 ιντσών αναλαμβάνει τον ρόλο του πίνακα οργάνων, υποστηρίζοντας ταυτόχρονη σύνδεση με το κινητό και με ακουστικά Bluetooth.

Μέσω της εφαρμογής της Zontes ξεκλειδώνονται αρκετές ακόμα δυνατότητες, όπως η πρόσβαση σε δεδομένα του οχήματος σε πραγματικό χρόνο (live), η πλοήγηση μέσω κατοπτρισμού του κινητού (Screen Mirroring) και η παρακολούθηση διαδρομών.

Ακόμη, δύο ενσωματωμένες κάμερες (μια μπροστά και μια πίσω) με φακό ευρείας γωνίας 150° καταγράφουν τις διαδρομές σε 1080p ανάλυση και τις αποθηκεύουν σε κάρτα μνήμης 128GB.  

Δύο διπλές θύρες USB (Type A και Type C) βρίσκονται η μια δεξιά της TFT οθόνης και η άλλη στο αριστερό ντουλαπάκι, ενώ δεν μπορούμε να μην σταθούμε και στο “χειρόφρενο” που βρίσκεται στην αριστερή μανέτα (και οι δύο μανέτες είναι ρυθμιζόμενες), ένα χαρακτηριστικό που είναι πολύ χρήσιμο στα Scooter, όπου δεν μπορείς να βάλεις πρώτη όταν το σβήσεις και παρκάρεις σε κατηφόρα. 

Συμπληρώνοντας τα βασικά χαρακτηριστικά του K368 και ενόψει μιας αναλυτικής δοκιμής στο επόμενο διάστημα, θα αναφέρουμε ότι το ντεπόζιτο είναι 17 λίτρων και είναι τοποθετημένο στο τούνελ ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη (με την κατανάλωση των 3,4 λίτρων ανά 100 χλμ. που δηλώνει η Zontes σύμφωνα με τις μετρήσεις WMTC3 το K368 μπορεί θεωρητικά να πετύχει μια αυτονομία της τάξεως των 500 χιλιομέτρων!), ενώ ο φωτισμός είναι πλήρως LED και περιλαμβάνει 6 προβολείς και ενσωματωμένα DRL (φώτα ημέρας).

Η τιμή του Zontes K368 ορίζεται στα 5.495 ευρώ και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αναζητήσουν περισσότερες πληροφορίες εδώ.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ