DX σημαίνει Deluxe…
Φέτος έφτασε στην ελληνική αγορά η έκδοση DX του best seller της Honda, PCX 125, προσθέτοντας πλήρως έγχρωμη οθόνη TFT και αναβαθμισμένα αμορτισέρ, μεταξύ άλλων αλλαγών
Από το 2010 το Honda PCX 125 έχει εξελιχθεί σε σημείο αναφοράς στην κατηγορία των αστικών σκούτερ, με πάνω από 140.000 πωλήσεις στην Ευρώπη και τεράστια απήχηση στην Ελλάδα, ειδικά στον επαγγελματικό κλάδο.
Η επιτυχία του βασίζεται στον αξιόπιστο χαρακτήρα, την οικονομία, την άνεση και τη σύγχρονη τεχνολογία του, με καινοτομίες όπως το Start & Stop και τον κινητήρα eSP.
Ακολουθώντας φιλοσοφία μικρών αλλά σταθερών βελτιώσεων, συνεχίζει το 2025 με φρέσκια εμφάνιση και σημαντικές τεχνικές αναβαθμίσεις.

Η εξωτερική σχεδίαση έγινε πιο ώριμη και κομψή, με ανασχεδιασμένη ποδιά και ψηλότερη ζελατίνα, δίνοντας στο σκούτερ πιο επιβλητική παρουσία.
Το τιμόνι πλέον καλύπτεται, ακολουθώντας τη σχεδιαστική φιλοσοφία των μεγαλύτερων GT μοντέλων της Honda, ενώ η συνολική εργονομία και η θέση οδήγησης διατηρούν τη φιλική και ξεκούραστη αίσθηση που χαρακτηρίζει το PCX.
Ο κινητήρας διατηρεί τη βασική του αρχιτεκτονική, με υγρόψυξη και τεχνολογία eSP+, ωστόσο έχει δεχθεί αλλαγές ώστε να συμμορφώνεται με τις νέες προδιαγραφές Euro 5+, όπως νέα χαρτογράφηση ECU, επανασχεδιασμένο σύστημα εξάτμισης, μετατοπισμένο καταλύτη και νέο αισθητήρα O₂. Εξακολουθεί να αποδίδει 12,5 ίππους και 11,7 Nm ροπής και εξοπλίζεται με σύστημα Start-Stop.
Από τις πιο ουσιαστικές αλλαγές του 2025 είναι το πίσω δισκόφρενο, που αντικαθιστά το ταμπούρο της προηγούμενης γενιάς, προσφέροντας πιο γραμμική και αποτελεσματική πέδηση, ενώ το ABS παραμένει μονοκάναλο, μόνο στον μπροστινό τροχό.
Η σημαντικότερη καινοτομία του 2025 είναι η εισαγωγή της έκδοσης DX, μιας πιο προηγμένης και premium εκδοχής που δεν υπήρχε μέχρι σήμερα στην ευρωπαϊκή αγορά.
Η βασική διαφορά της DX είναι η πλήρως έγχρωμη TFT οθόνη 5”, η οποία αντικαθιστά την LCD της απλής έκδοσης.
Η οθόνη χρησιμοποιεί τεχνολογία optical bonding για εξαιρετική ευκρίνεια ακόμη και κάτω από έντονο φως, με δυνατότητα συνδεσιμότητας με Smartphone, ενώ προσφέρει πλοήγηση, διαχείριση κλήσεων και μουσικής μέσω της εφαρμογής Honda RoadSync, η οποία όμως ακόμα δεν υποστηρίζεται στη χώρα μας.
Επιπλέον, η έκδοση DX διαθέτει smart key για εύκολη εκκίνηση χωρίς κλειδί και αναβαθμισμένα πίσω αμορτισέρ με ξεχωριστά δοχεία (reservoirs), που προσφέρουν καλύτερη απόσβεση και πιο ομαλή κύλιση σε κακοτράχαλο δρόμο.
Κατά τα λοιπά, οι δύο εκδόσεις μοιράζονται τον ίδιο κινητήρα, πλαίσιο και εργονομία, όμως η DX προσθέτει ένα σημαντικό επίπεδο άνεσης, τεχνολογίας και ποιοτικής αίσθησης, εστιάζοντας περισσότερο σε εκείνους που επιθυμούν ένα καθημερινό εργαλείο μετακίνησης με χαρακτηριστικά μεγαλύτερης κατηγορίας.
Το PCX 125 παραμένει έτσι ένα από τα πιο ισορροπημένα, οικονομικά και αξιόπιστα σκούτερ πόλης, με την έκδοση DX να τοποθετείται ως η κορυφαία πρόταση της σειράς, ικανή να καλύψει και πιο απαιτητικές ανάγκες χωρίς να χάνει τον πρακτικό χαρακτήρα που το καθιέρωσε.