fbpx

Οδηγός αγοράς: Adventure σκούτερ στα 350-400cc

Οκτώ προτάσεις στην Α2 κατηγορία, για καθημερινή κίνηση, ταξίδι και Off-Road δυνατότητες

Τα Adventure σκούτερ έχουν εξελιχθεί σε μια κατηγορία με δική της ταυτότητα. Δεν είναι πια απλώς «σκούτερ που μπορούν να πατήσουν και χώμα», αλλά ολοκληρωμένα οχήματα που προσπαθούν να συνδυάσουν την πρακτικότητα της αστικής μετακίνησης με τη δυνατότητα για ταξίδι ή πιο ελεύθερη χρήση.  

Ψηλότερη θέση οδήγησης, μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων, πλατύτερα τιμόνια και πιο “σκληροτράχηλη” σχεδίαση είναι κοινά χαρακτηριστικά.  

Το 2025 φέρνει αρκετές ώριμες προτάσεις στην Α2 κατηγορία, που καλύπτουν κάθε γούστο – από το προσιτό έως το premium. 

BMW C 400 X

Το BMW C 400 X είναι το σκούτερ που προσεγγίζει περισσότερο τη φιλοσοφία «μικρού GS». Διαθέτει κινητήρα 350 cc με 34 ίππους και 35 Nm ροπής, που προσφέρει ομαλή λειτουργία και επαρκή επιτάχυνση για χρήση εντός και εκτός πόλης 

Οι αναρτήσεις είναι σχετικά σφιχτές, προσδίδοντας αίσθηση σταθερότητας σε γρήγορους ρυθμούς, αλλά χωρίς να φιλτράρουν απόλυτα τις ανωμαλίες.  

Η ποιότητα κύλισης βρίσκεται ψηλά, όπως και το επίπεδο εξοπλισμού – με TFT οθόνη, ABS και traction control.  

Είναι ένα σκούτερ για όσους αναζητούν γερμανική ακρίβεια, αλλά αποδέχονται και την αντίστοιχη τιμή. 

Honda ADV 350

Το Honda ADV 350 παραμένει το πιο ισορροπημένο Adventure σκούτερ μεσαίου κυβισμού και αποτελεί και το μοντέλο που “ξεκίνησε” ή επανεκκίνησε αν θέλετε, την κατηγορία 

Ο κινητήρας των 330 cc με 29 ίππους και 31,5 Nm ροπής δίνει προβλέψιμη απόδοση, επαρκή για καθημερινή χρήση, χωρίς όμως να ενθουσιάζει.  

Οι μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων και η σχετικά ψηλή θέση οδήγησης το καθιστούν πιο «μαλακό» στις κακοτεχνίες, ενώ η συμπεριφορά του παραμένει σταθερή και φιλική. 

Το σύστημα HSTC και το ABS προσθέτουν ασφάλεια, η ρυθμιζόμενη ζελατίνα βολεύει, και γενικά το ADV 350 αποδεικνύεται ένα σκούτερ που τα κάνει όλα χωρίς κόπο. 

 KYMCO DTX 360

Το KYMCO DTX 360 στηρίζεται στον δοκιμασμένο κινητήρα των 321 cc με 28,6 ίππους και 29,3 Nm ροπής και αποδεικνύεται ευέλικτο και σταθερό 

Η οδική του συμπεριφορά θυμίζει περισσότερο σκούτερ πόλης παρά adventure, αλλά η θέση οδήγησης είναι πιο όρθια και η εργονομία πιο “άνετη” 

Οι αναρτήσεις είναι πιο σφιχτές, κάτι που το κάνει πιο σταθερό σε ταχύτητες ταξιδιού, ενώ τα φρένα αποδίδουν επαρκώς.  

Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει δικάναλο ABS, Traction Control, LED φωτιστικά σώματα, Keyless σύστημα εκκίνησης και θύρα USB. 

Peugeot XP400

Το Peugeot XP400 είναι ένα από τα πιο «premium» και “Heavy Duty” adventure σκούτερ της κατηγορίας και της αγοράς, με κύριο χαρακτηριστικό του την οπίσθια ανάρτηση, το ανάποδο πιρούνι με δύο δισκόφρενα μπροστά και τους 17 ιντσών τροχούς μπροστά και πίσω. 

Ο κινητήρας των 400 cc αποδίδει 36,7 ίππους και συνοδεύεται από σταθερό, στιβαρό πλαίσιο.  

Η οδήγησή του εμπνέει εμπιστοσύνη, με πολύ καλή ευστάθεια και επαρκή άνεση σε δρόμους χαμηλής ποιότητας 

Το traction control, οι 17” τροχοί και το πλήρες LED σύστημα φωτισμού δίνουν ένα πιο μοτοσυκλετιστικό χαρακτήρα, αν και το βάρος του γίνεται αισθητό σε χαμηλές ταχύτητες. 

SYM ADX 300

Το SYM ADX 300 στοχεύει στο πιο ήπιο κομμάτι της αγοράς και σε αυτό της καθημερινής μετακίνησης.  

Ο κινητήρας των 278 cc αποδίδει 26 ίππους και δίνει έμφαση στη γραμμικότητα και στην ευκολία χειρισμού.  

Η εργονομία είναι σωστή, η θέση οδήγησης άνετη και ο εξοπλισμός πλήρης για την κατηγορία: ABS, Traction Control, TFT οθόνη 7”, Smart Key και ρυθμιζόμενη ζελατίνα.  

Tο πλαίσιο είναι ενισχυμένο με ζώνες απορρόφησης κραδασμών για μεγαλύτερη αντοχή στις καταπονήσεις αλλά και αύξηση της άνεσης. 

SYM ADXTG 400 

Το SYM ADXTG 400 βασίζεται στο ίδιο σκεπτικό με το μικρότερο αδελφάκι το 300, αλλά με περισσότερη δύναμη και πιο μοτοσυκλετιστική δομή πλαισίου και αναρτήσεων.

Ο κινητήρας των 399 cc αποδίδει 35 ίππους και 37,2 Nm ροπής και επιτρέπει πιο άνετη κίνηση σε ταξίδι, ενώ η μετάδοση με αλυσίδα χαρίζει διαφορετική αίσθηση 

Το σκούτερ είναι μεγαλύτερο και βαρύτερο, αλλά και πιο σταθερό 

Διαθέτει traction control, ABS, TFT οθόνη και συνδεσιμότητα, ενώ η γενική του εικόνα είναι πιο «σοβαρή» και ώριμη από του μικρότερου ADX. 

Thrust X-SUV 300

To πολυτάλαντο Thrust X-SUV 300 προτείνεται για χρήση στην πόλη και την άσφαλτο, αλλά και σε διασχίσεις χωματόδρομων, με ιδιαίτερο, κομψό σχεδιασμό, με δυο κομψούς, σφηνοειδείς προβολείς μπροστά, πλατύ “μέτωπο” στο φέρινγκ κάτω από την ψηλή, ρυθμιζόμενη ζελατίνα.

Το Thrust XSUV 300 φοράει 15 ιντσών τροχό μπροστά και 14 πίσω, και φοράει έναν υγρόψυκτο, ψεκαστό, τετραβάλβιδο κινητήρα με κυβισμό 278 cc, με απόδοση 26,4 ίππων και ροπή 2,62 kgm.

To ρεζερβουάρ του Thrust XSUV 300 GT ABS/TCS που βρίσκεται στο κεντρικό τούνελ χωράει 13 λίτρα, ενώ οι διαστάσεις των ελαστικών είναι 120/70-14 μπροστά και 140/60-13 πίσω, με τον εξοπλισμό να είναι πλούσιος, αφού διαθέτει οθόνη TFT και σύστημα keyless, δικάναλο ABS και για τα δύο δισκόφρενα, όπως και Traction Control, για τον έλεγχο της πρόσφυσης.

Το Thrust XSUV 300 έχει την χαμηλότερη τιμή, στις 3.995 ευρώ.

Zontes G 368

Το Zontes G 368 δείχνει πόσο έχει εξελιχθεί η κινεζική εταιρία. Με εμβληματική εμφάνιση Adventure, και κινητήρα 368 cc, που αποδίδει 39 ίππους και 40 Nm ροπής, με πολιτισμένη λειτουργία και καλές επιδόσεις.  

Η συμπεριφορά του στο δρόμο είναι σταθερή χάρη στο στιβαρό πλαίσιο και το μεγάλο μεταξόνιο, ενώ ο εξοπλισμός είναι πλουσιότατος: ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, μπροστινή και πίσω κάμερα, traction control, πολλαπλά προγράμματα οδήγησης και σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών.  

Διαθέτει ανάποδο πιρούνι μπροστά (με μονό δισκόφρενο) και τροχούς διαμέτρου 17 ιντσών μπροστά και 14 ιντσών πίσω.

Παραμένει προσιτό στην τιμή, αλλά δείχνει πιο «σοβαρό» αισθητικά από τις προηγούμενες γενιές Zontes.  

Μοντέλο Τιμή (€) Ιπποδύναμη (hp) Ροπή (Nm) Βάρος (kg) Ρεζερβουάρ (L)
BMW C 400 X 7.290 34 35 197 12,8
Honda ADV 350 7.290 29 31,5 186 11,7
KYMCO DTX 360 5.495 28,6 29,3 175 12,5
Peugeot XP400 7.590 36,7 38,1 231 13,5
SYM ADX 300 5.195 26 26 199 16,0
SYM ADXTG 400 7.195 35 37,2 213 13,0

Thrust X-SUV 300

3.995 26,4 2,62 177

13,0

Zontes 368G 6.195 39 40 203 17,5

 

 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

X