fbpx

Οδηγός αγοράς: 5 Adventure σκούτερ στα 125cc

Πέντε Adventure σκούτερ που μπορούν να αντιμετωπίσουν τις κακουχίες της ασφάλτου και τον χωματόδρομο

Τα σκούτερ έχουν κυριαρχήσει στην αγορά παγκοσμίως και αυτό έφερε την ανάγκη για την διεύρυνση της γκάμας τους, ώστε να καλύπτουν όλες τις υποκατηγορίες των αναβατών.

Μια από αυτές τις κατηγορίες που εμφανίστηκαν τα τελευταία χρόνια είναι τα Adventure σκούτερ, με την Honda να κάνει το πρώτο βήμα με το ADV, ένα βήμα που ακολούθησαν πολλοί κατασκευαστές.

Και είναι λογικό, καθώς τα Adventure σκούτερ είναι ιδανικά για αστική χρήση, έχουν βελτιωμένες αναρτήσεις, μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και πιο “Adventure” εργονομία, αποκτώντας έτσι περισσότερα “όπλα” ενάντια στην κακοτράχαλη ελληνική άσφαλτο και έχοντας τη δυνατότητα να κουμαντάρουν πιο εύκολα και τον χωματόδρομο (πάντα μέσα στο πλαίσιο των δυνατοτήτων τους).

Πέραν αυτών, υπάρχει φυσικά και το κομμάτι της εμφάνισης, με τα Adventure σκούτερ να ξεχωρίζουν, θυμίζοντας στην όψη τις μοτοσυκλέτες της αντίστοιχης κατηγορίας.

Εδώ έχουμε πέντε Adventure σκούτερ 125cc, που μπορούν να οδηγηθούν με δίπλωμα Α1 κατηγορίας.

Μοντέλο Τιμή (€) Ισχύς (HP) Ροπή (Nm) Βάρος (kg) Ύψος σέλας (mm)
SYM ADX 125 3.595 12,3 11,5 148 810
Daytona Virtus 125 2.545 11,5 10,5 134 775
VOGE SR1 ADV 125 2.895 11,6 11,0 141 775
Aprilia SR GT 125 3.699 14,8 12,0 144 799
Thrust ADV-X 125 2.595 11,5 10,8 140 800

SYM ADX 125

Το SYM ADX 125 είναι ένα από τα πιο ολοκληρωμένα adventure σκούτερ της αγοράς. Κοστίζει 3.595 ευρώ και εξοπλίζεται με υγρόψυκτο κινητήρα 12,3 ίππων, φρένα με ABS, Traction Control, σύστημα εκκίνησης Keyless, TFT οθόνη και θύρα φόρτισης USB.

Η συνολική του εικόνα παραπέμπει σε μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες, ενώ η απόσταση από το έδαφος και οι αναρτήσεις επιτρέπουν άνετα περάσματα σε κακοσυντηρημένους δρόμους.

Ένα από τα δυνατά του σημεία είναι η αυτονομία, η οποία μπορεί θεωρητικά να ξεπεράσει τα 500 χιλιόμετρα (σύμφωνα με τις μετρήσεις WMTC3).

Daytona Virtus 125

Η πιο οικονομική πρόταση της κατηγορίας είναι το Daytona Virtus 125. Με τιμή στα 2.595 ευρώ, προσφέρει έναν υγρόψυκτο κινητήρα 11,5 ίππων με ψεκασμό από την Bosch, Keyless σύστημα εκκίνησης, Start/Stop και ψηφιακή LCD οθόνη.

Έχει τροχούς 13”, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και στα φρένα έχουμε συνδυασμένο σύστημα πέδησης (CBS).

Αν και δεν διαθέτει προηγμένα ηλεκτρονικά όπως traction control, παραμένει εξαιρετικά ελαφρύ και ευέλικτο, καθιστώντας το ιδανικό για τον καθημερινό αναβάτη που θέλει κάτι μοντέρνο και πρακτικό, χωρίς να ξεφύγει οικονομικά.

Voge SR1 ADV 125

Από την πλευρά της, η Voge προσφέρει το SR1 ADV 125, ένα σκούτερ με sport–adventure εμφάνιση, που ενσωματώνει fat‑bar τιμόνι και μεγαλύτερους τροχούς 14”. Διαθέτει υγρόψυκτο κινητήρα 11,6 ίππων και φρένα με σύστημα ABS, ενώ η τιμή του κυμαίνεται στα 2.895 ευρώ.

Η θέση οδήγησης είναι σχετικά ψηλή και το scooter είναι ελαφρύ, γεγονός που ενισχύει την αίσθηση ευελιξίας και ελέγχου ακόμη και σε ελαφριές χωμάτινες διαδρομές.

Το Voge SR1 ADV ξεχωρίζει λόγω του πλούσιου εξοπλισμού του, που περιλαμβάνει δικάναλο ABS.

Επίσης διαθέτει Traction Control, Keyless σύστημα εκκίνησης, οθόνη με πλοήγηση Turn by Turn, κάμερα καταγραφής διαδρομών, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα και θύρα USB.

Aprilia SR GT 125

Η Aprilia έχει τη δική της πρόταση με το SR GT 125, που ξεχωρίζει για την κορυφαία απόδοση στην κατηγορία, με 14,8 ίππους. Το σκούτερ της ιταλικής εταιρίας είναι το ακριβότερο των Adventure σκούτερ που παρουσιάζουμε σήμερα και μάλιστα κατά πολύ, ειδικά από το φθηνότερο της κατηγορίας (κατά 1.150 ευρώ), που είναι το Daytona Virtus 125.

Ο σχεδιασμός του είναι εμπνευσμένος από τα GT σκούτερ με sport στοιχεία, οι τροχοί του είναι 14 ιντσών και το σύστημα φρένων CBS.

Περιλαμβάνει φωτιστικά LED, Start/Stop και semi-off-road ελαστικά. Η τιμή του αγγίζει τα 3.699 ευρώ.

Thrust ADV-X 125

Τέλος, μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα πρόταση είναι το Thrust ADV-X 125, το οποίο τιμολογείται στα 2.595 ευρώ και συνδυάζει πολλά από τα χαρακτηριστικά των παραπάνω μοντέλων. Διαθέτει υγρόψυκτο κινητήρα 11,5 ίππων, φρένα με ABS και Traction Control.

Ξεχωρίζει με τον εμπρός τροχό 16 ιντσώνμοναδικό στην κατηγορία – κάτι που του προσφέρει σταθερότητα και πιο «μοτοσυκλετιστική» αίσθηση οδήγησης.

Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει πλήρη φωτισμό LED, TFT οθόνη, USB θύρα, καθώς και σχεδίαση με επιθετικές γωνίες και λεπτομέρειες adventure.

X