fbpx

Voge SR4 Max Smart Radar, Δοκιμή: Ακόμα πιο ασφαλές, ακόμα πιο Premium

Ακόμα καλύτερο το SR4

Το Voge SR4 Max Smart ανεβάζει τον πήχη στα maxi σκούτερ, επιδεικνύοντας κορυφαία επίπεδα εξοπλισμού και άνεσης. Η Voge κράτησε το ίδιο υπόβαθρο, αυξάνοντας όμως τα επίπεδα ασφαλείας όπως και τον πήχη της κατηγορίας, με την τιμή να παραμένει εξαιρετικά ανταγωνιστική. Κείμενο: Θάνος Κυλάφης, Φωτογραφίες: Οδυσσέας Σολωμού

Κυβισμός: 350cc * Ιπποδύναμη: 34 ίπποι (25 kW) στις 7.500 rpm * Τελική: 140 km/h (πραγματική) * Bάρος: 198 kg (γεμάτο) * Τιμή: 6.495€ (Σεπτέμβριος 2025)

Με την έλευση του ραντάρ, το Voge SR4 Max Smart έγινε ακόμα πιο Premium και ξεχώρισε ακόμα περισσότερο στην κατηγορία των Maxi σκούτερ. Το Voge SR4 Max είναι ένα από τα σκούτερ που δεν περνούν απαρατήρητα, τόσο όσον αφορά τον σχεδιασμό του όσο και για τον τρόπο που μπαίνει δυναμικά σε μια κατηγορία με έντονο ανταγωνισμό.

Με τιμή στα 6.495 ευρώ, δείχνει ξεκάθαρα πως θέλει να παίξει στο γήπεδο των premium επιλογών, αλλά χωρίς να τιμολογείται σε δυσθεώρητα επίπεδα.

Η Voge έχει αποφασίσει να μπει σοβαρά στον χώρο των σκούτερ και μετά το SR4 Max που ήταν η πρώτη, αλλά και πολύ μελετημένη κίνηση στα μεγάλα σκούτερ, ήρθε τώρα και το Voge SR4 Max Smart Radar, που, ενώ χρησιμοποιεί την ίδια τεχνική βάση, με την προσθήκη του ραντάρ προσφέρει νέες δυνατότητες και νέες προσθήκες στον τομέα της ασφάλειας.

Ας ξεκινήσουμε όμως από την εμφάνιση, που είναι το πρώτο στοιχείο που μαγνητίζει. Δεν πρόκειται για ακόμη ένα «βαρύ» ή αμήχανο σχέδιο, αλλά για μια γραμμή κομψή, ισορροπημένη, με λεπτομέρειες που προδίδουν ιταλικό γούστο, αφού η σχεδίαση έγινε εξ ολοκλήρου στην Ιταλία.

Οι αιχμές και οι καμπύλες δένουν αρμονικά, το φέρινγκ δίνει όγκο χωρίς υπερβολές και θυμίζει αρκετά μοτοσυκλέτα, ενώ τα φωτιστικά σώματα εμπνέουν δυναμισμό και αφήνουν μια αίσθηση πολυτέλειας.

To μαύρο χρώμα του σκούτερ της δοκιμής μας κάνει την εμφάνιση ακόμα πιο επιβλητική, ενώ το φινίρισμα και οι λεπτομέρειες δείχνουν ότι μιλάμε για προϊόν υψηλής ποιότητας.

Ο κινητήρας του είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, 350cc και η απόδοσή του φτάνει τους 34 ίππους στις 7.500 rpm και τα 35 Nm ροπής στις 6.000 rpm.

H ροπή είναι παρούσα σε όλο το φάσμα των στροφών, με έντονη παρουσία και στις «ψηλές» στροφές.

Οι αναρτήσεις αποτελούνται από τηλεσκοπικό πιρούνι και διπλά αμορτισέρ πίσω με δυνατότητα ρύθμισης, ενώ στα φρένα συναντάμε δύο δίσκους μπροστά με ακτινικές δαγκάνες J.Juan και έναν δίσκο πίσω, με το δικάναλο ABS να φροντίζει ώστε να μην μπλοκάρουν ποτέ οι τροχοί, ακόμα και σε απότομο φρενάρισμα.

Οι αλουμινένιες ζάντες έχουν διάμετρο 15” μπροστά και 14” πίσω, με τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης να είναι τα Pirelli Angel (120/70 και 150/70).

Άλλο ένα σημείο που «κρίνεται η επιτυχία» σε αυτή την κατηγορία είναι ο εξοπλισμός και εκεί το Voge SR4 Max Smart σίγουρα βρίσκεται στους πρωτοπόρους.

Τον ρόλο του πίνακα οργάνων αναλαμβάνει μια έγχρωμη TFT οθόνη 7”, με την πλοήγηση του μενού να γίνεται από τους διακόπτες στα αριστερά του τιμονιού, με απλό και κατανοητό τρόπο.

Κάτω από τη σέλα βρίσκεται ένας αποθηκευτικός χώρος 41,5 λίτρων, που χωράει ένα full-face κράνος και ένα δεύτερο μικρότερο τύπου jet, με φωτισμό LED (παρεπιπτόντως, όλα τα φωτιστικά σώματα στο Voge SR4 Max Smart είναι τεχνολογίας LED, ενώ έχουν και λειτουργία Cornering Lights).

Μπροστά από τα γόνατα υπάρχουν δύο ντουλαπάκια: στο αριστερό χωράνε μικροαντικείμενα ή ένα μπουκαλάκι νερό, ενώ στο δεξί βρίσκουμε θύρα USB, πρίζα 12V, θήκη κινητού και υποδοχή mini-SD, γιατί εδώ συνδέεται το καταγραφικό της ενσωματωμένης κάμερας.

Πάνω από το επίπεδο κεντρικό τούνελ υπάρχει γάντζος 5 κιλών για τσάντα, για τις καθημερινές μεταφορές.

Και αυτό είναι κάτι που κάνει το SR4 Max Smart πραγματικά ξεχωριστό: η προηγούμενη έκδοση SR4 Max ήταν το πρώτο σκούτερ παραγωγής με μπροστινή κάμερα, εργοστασιακά τοποθετημένη κάτω από τη ζελατίνα και η έκδοση Max Smart συνεχίζει στο ίδιο μοτίβο.

Εδώ μάλιστα έχουμε την προσθήκη ραντάρ, το οποίο εντοπίζει τα οχήματα που κινούνται στα τυφλά σημεία και ειδοποιεί τον αναβάτη με πορτοκαλί φωτεινή ένδειξη στους καθρέπτες, ενώ προειδοποιεί και σε περίπτωση που πλησιάσεις πολύ το όχημα που βρίσκεται μπροστά σου.

Η ζελατίνα ρυθμίζεται ηλεκτρονικά, με τον εγκέφαλο να «θυμάται» το ύψος που την έχεις ρυθμισμένη.

Επίσης, το Voge SR4 Max Smart διαθέτει μηχανικό χειρόφρενο, κάτι που λύνει τα χέρια σε στάσεις σε κατηφόρες.

Τον εξοπλισμό συμπληρώνουν το σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών (TPMS), το Keyless σύστημα εκκίνησης, τα θερμαινόμενα γκριπ και σέλα και το Traction Control.

Όλα αυτά συνθέτουν μια συνολική εμπειρία που δείχνει ότι το SR4 Max Smart δεν είναι απλώς ένα ακόμη μεγάλο σκούτερ, αλλά μια πρόταση που έρχεται να σταθεί απέναντι στους καλύτερους με αυτοπεποίθηση.

Το Voge SR4 Max Smart είναι το σκούτερ που δείχνει πως οι Κινέζοι κατασκευαστές έχουν μάθει το μάθημά τους: δεν αρκεί να φτιάχνεις ένα αξιόπιστο δίτροχο, αλλά πρέπει να το ντύνεις με εμφάνιση, ποιότητα και εξοπλισμό που ταιριάζουν στις απαιτήσεις της Ευρώπης, ειδικά όταν κινείσαι στην κατηγορία των 350-400cc, όπου πλέον κινείσαι σε premium γραμμές.

Και εδώ, η Voge έκανε ακριβώς αυτό. Το αποτέλεσμα είναι ένα σκούτερ που το κοιτάς, το αγγίζεις, το οδηγείς και πείθεσαι ότι τοποθετείται δίκαια στην κατηγορία των premium, ενώ, μάλιστα, προσφέρεται σε τιμή που δύσκολα μπορείς να αγνοήσεις.

Στο Δρόμο… Η ώρα της δοκιμής

Αυτό που σε κερδίζει στο Voge SR4 Max Smart είναι το σύνολο: από τον τρόπο που «ρέει» η λειτουργία του μέχρι την καθημερινή του φιλικότητα και την άνεση που χαρίζει.

Οδηγώντας το για λίγο, καταλαβαίνεις ότι πρόκειται για σκούτερ που δεν κουράζει, σε κάνει να αισθάνεσαι οικεία και σου δίνει μια αίσθηση ομοιογένειας, που το κάνει πολύ αγαπητό στην καθημερινή χρήση.

Η σέλα είναι ένα από τα πρώτα δυνατά χαρτιά του.

Φαρδιά, με καλή στήριξη στη μέση, δύο επιπέδων και με ύψος μόλις 775mm, επιτρέπει ακόμα και σε αναβάτες χαμηλότερου αναστήματος να πατάνε με σιγουριά κάτω, ενώ και οι ψηλότεροι αναβάτες δεν θα δυσκολευτούν καθόλου, αφού ο χώρος για τα πόδια είναι άπλετος, με το εργονομικό τρίγωνο σέλας, «μαρσπιέ» και τιμονιού να δημιουργεί φυσικές γωνίες.

Το αφρώδες της σέλας είναι μαλακό αλλά όχι υπερβολικά, και οι γωνίες έχουν μελετηθεί ώστε τα πόδια να κατεβαίνουν φυσικά στο έδαφος και η άνεση που σου προσφέρει βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα.

Όσο για τον συνεπιβάτη, αυτός έχει στη διάθεσή του ένα γενναίο μερίδιο σέλας και μπορεί να στηριχθεί και στις πλαστικές χειρολαβές που υπάρχουν στα πλαϊνά της.

Η μεγάλη οθόνη TFT 7 ιντσών δίνει τον τόνο της εποχής. Έγχρωμη, φωτεινή, με δύο επιλογές εμφάνισης (Classic και Sport), και πληροφορίες που εμφανίζονται καθαρά.

Η πλοήγηση γίνεται με κουμπιά στο αριστερό γκριπ, εύκολα και χωρίς μπελάδες, με μοναδική παρατήρηση την απουσία ενός “back” πλήκτρου, ενώ το κερασάκι στην τούρτα είναι το κουμπί που ξεκινά την εγγραφή από την ενσωματωμένη κάμερα 1080p HD. Gadget.

Ο ήχος από το κοντό και κομψό τελικό της εξάτμισης είναι ευχάριστα μπάσος, με ελάχιστους μηχανικούς θορύβους από τον κινητήρα να ακούγονται.

 

Η απόδοση στις εκκινήσεις είναι άμεση, η μετάδοση δουλεύει ήσυχα και χωρίς τριγμούς, ενώ το γκάζι έχει καλή απόκριση.

Ο μονοκύλινδρος κινητήρας δείχνει την αξία του στην πόλη, όπου κινεί το σκούτερ με άνεση μέχρι τα 100 – 110 χλμ/ώρα, ενώ σε ανοιχτό δρόμο μπορείς με υπομονή να δεις την ταχύτητα να ξεπερνά τα 140 χλμ.

Στην κατανάλωση καταγράψαμε μέσο όρο 5 λίτρα/100 χλμ, ενώ με πιο χαλαρή οδήγηση διαπιστώνει κανείς ότι η κατανάλωση μπορεί να πέσει ακόμα και κάτω από τα 4,5 λίτρα, δίνοντας έτσι μια μεγάλη αυτονομία, χάρη στο ντεπόζιτο των 12,8 λίτρων.

Μέσα στην πόλη το SR4 Max δείχνει τον καλύτερό του εαυτό.

Το τιμόνι κόβει εντυπωσιακά για την κατηγορία, σχεδόν ξεχνάς ότι έχεις 15άρη μπροστινό τροχό, ενώ παρά τις σχετικά μεγάλες φαινομενικά διαστάσεις του (με μεταξόνιο 1.565mm), το σκούτερ στρίβει με ευκολία και ελίσσεται σαν να είναι μικρότερου κυβισμού και μεγέθους.

Η κύλιση είναι ποιοτική και ο χαρακτήρας του χαλαρός, φιλικός, καθησυχαστικός. Και μόλις ανοίξεις τον δρόμο και ανεβάσεις ταχύτητα, η ευελιξία δίνει τη θέση της σε μια σταθερότητα που εμπνέει εμπιστοσύνη.

Μόνο σε πολύ απότομες αλλαγές κατεύθυνσης θα νιώσεις μια μικρή καθυστέρηση στο μπροστινό, αλλά τίποτα που να ενοχλεί, με τα 198 κιλά του να εξαφανίζονται «μαγικά» όταν οδηγείς.

Η ζελατίνα είναι ρυθμιζόμενη και κάνει καλά τη δουλειά της στην πόλη, όμως στις υψηλές ταχύτητες θα τη θέλαμε λίγο ψηλότερη.

Τα φρένα με τις ρυθμιζόμενες μανέτες αποδίδουν πολύ καλά, θέλοντας λίγη περισσότερη δύναμη στην αρχή, ενώ το πίσω είναι λιγότερο εκφραστικό και μπορεί να επιχειρήσει να μπλοκάρει αν πιεστεί, αλλά το δικάναλο ABS Continental δουλεύει άψογα.

Οι αναρτήσεις είναι ελαφρώς σφιχτές, αλλά στην πόλη δίνουν άνεση και απορροφούν τις ανωμαλίες χωρίς να σε ταλαιπωρούν, ενώ ταυτόχρονα κρατούν την πολύ σημαντική ανατροφοδότηση.

Στο δικάβαλο, με βάρος πίσω, αν ρυθμίσεις την προφόρτιση χαμηλά θα νιώσεις τα αμορτισέρ να τερματίζουν, κάτι που βελτιώνεται αλλάζοντας τις ρυθμίσεις.

Σε γενικές γραμμές το Voge SR4 Max Smart βρίσκει την ισορροπία ανάμεσα στην άνεση και στη σπορτίβικη αίσθηση, χωρίς να θυσιάζει την καθημερινή πρακτικότητα, όντας ταυτόχρονα σταθερό και ευέλικτο, εύκολο στην οδήγηση, χωρίς να κάνει υποχωρήσεις στις επιδόσεις του.

Τελικά… H ώρα της κρίσης

Μετά την εμπειρία μας με το Voge SR4 Max Smart, μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι η Voge δεν μπήκε στο παιχνίδι απλά για να πει «να, κι εμείς έχουμε Premium σκούτερ».

Μπήκε για να δηλώσει ότι μπορεί να σταθεί ισάξια, με ποιότητα, τεχνολογία και εμφάνιση που την κάνει να κοιτάζει στα μάτια τον ανταγωνισμό ανεξαρτήτως χώρας προέλευσης – και μάλιστα σε μια πολύ καλή τιμή, κάτι που σίγουρα προβληματίζει τον ανταγωνισμό.

Τα τελευταία χρόνια οι Κινέζοι κατασκευαστές έχουν ανεβάσει κατακόρυφα την ποιότητά τους αλλά και την «πρωτοπορία» τους, καθώς πλέον δεν είναι «τυφλοί» ακόλουθοι των εξελίξεων, αλλά βρίσκονται στην πρώτη γραμμή, κάτι που αποδεικνύουν συνεχώς.

Μπορεί η «ρετσινιά» να υπάρχει ακόμα στο μυαλό πολλών, όμως μοντέλα όπως το Voge SR4 Max Smart έρχονται να αποδείξουν ακόμα και στους πιο κολλημένους ότι ο κόσμος αλλάζει και – όπως οι Ιάπωνες τη δεκαετία του ’60 – έτσι και οι Κινέζοι τώρα έρχονται δυναμικά για να πάρουν ένα μεγάλο κομμάτι της πίτας.

Περισσότερες πληροφορίεςvoge.gr

Θετικά στοιχεία

  • Πλούσιος εξοπλισμός
  • Ανατροφοδότηση μπροστινού
  • Σχέση ποιότητας – τιμής

Χρειάζονται βελτίωση

  • Αίσθηση πίσω φρένου
  • Απόδοση αμορτισέρ με βάρος

Λεπτομέρειες και παρατηρήσεις 

  • Πολύ πρακτικό το χειρόφρενο, που επιτρέπει το ασφαλές παρκάρισμα σε κλίση
  • Η TFT οθόνη παραμένει ευκρινής ακόμα και στον κόντρα ήλιο
  • Η λειτουργία Cornering στα φώτα είναι πολύ χρήσιμη τη νύχτα και σε κακοφωτισμένους δρόμους
  • Η πορτοκαλί ένδειξη στους καθρέπτες είναι αρκετά φωτεινή ώστε να τραβάει την προσοχή σου, χωρίς όμως να σε αποσπά από τον δρόμο
  • Το να ανεβάσεις το σκούτερ στο κεντρικό σταντ απαιτεί λίγη παραπάνω προσπάθεια
  • Η ζελατίνα ρυθμίζεται από δύο κουμπιά που βρίσκονται δεξιά από το κεντρικό κουμπί “ανοίγματος” του σκούτερ
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΤΙΜΗ:6.495 €
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ:Moνοκύλινδρος, τετράχρονος, υγρόψυκτος, 350cc, με ψεκασμό 
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ:34 ίπποι στις 7.500 rpm
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Τηλεσκοπικό πιρούνι/ Δύο αμορτισέρ
ΦΡΕΝΟ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Δισκόφρενο / Δισκόφρενο
ΤΡΟΧΟΣ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
15 ιντσών / 14 ιντσών (ελαστικά 120/70 μπροστά και 150/70 πίσω)
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ:1.565 mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ:775 mm
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ:12,8 lt
ΒΑΡΟΣ:198 kg
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Μοto Trend, Βρυούλλων 56 & Εθν. Οδός Αθηνών-Λαμίας, Ν. Φιλαδέλφεια, Αθήνα, τηλ 210 25 85991

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

X