KEEWAY CITYBLADE 125, Πλήρης Δοκιμή

Εναλλακτικός δρόμος

Mεγάλο βάρος σηκώνει στους ώμους του τούτο εδώ το Keeway Cityblade 125. Όντας το πρώτο μοντέλο της κινέζικης εταιρίας που απευθύνεται σε ένα ευρύτερο κοινό, καλείται να προλειάνει το έδαφος για την εικόνα της Keeway. Δεκατεσσάρηδες τροχοί, χαμηλό και επίπεδο δάπεδο, δισκόφρενα και στους δυο τροχούς… καθόλου άσχημα θα λέγαμε. ΚΕΙΜΕΝΟ: Βασίλης Αντζουλάτος, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: Μιχάλης Λαζαρίδης

Keeway CityBlade

Τα περισσότερα σχόλια που αποκόμισε το Keeway CityBlade 125 κατά την επταήμερη δοκιμή μας εμφάνιζαν ομοιογένεια. Το 90% των παρατηρήσεων πήγαινε ώς εξής: “Ωραίο είναι, τι είναι; Κινέζικο; Καλό; Πόσο κάνει;” με έμφαση στο “πόσο κάνει”. Κι όταν έπαιρναν την απάντηση ότι κοστίζει 1.700 ευρώ, τις περισσότερες φορές έδειχναν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για το σκούτερ.

4T-Gear-text_banner_540x87_4T_2015-2

Ναι, υπάρχει χώρος για φθηνά 125άρια, ιδίως αν είναι καλά. Για την ακρίβεια, τα 125άρια σκούτερ που είναι μια από τις δημοφιλέστερες κατηγορίες και στην ελληνική αγορά έτσι πρέπει να είναι κατά κύριο λόγο: καλά και φθηνά. Να απευθύνονται με αυτόν τον τρόπο σε ένα αυξανόμενο αγοραστικό κοινό, να δελεάζουν και τους αρχάριους και τις κοπέλες και τους αυτοκινητιστές που θα ανακαλύψουν έναν πολύτιμο σύμμαχο στο κυνήγι του χρόνου, της ποιοτικής μετακίνησης, της ελευθερίας κίνησης και των μειωμένων εξόδων σε καθημερινή βάση.

Keeway CityBlade

Μπορούμε να πούμε ότι το Cityblade 125 είναι η αιχμή του δόρατος για τη μεγάλη κινεζική εταιρία Keeway (η επίσημη επωνυμία της είναι Zhejiang QinJiang και είναι ιδιοκτήτρια και της ιταλικής Benelli) και την ευρωπαϊκή αγορά, στης οποίας τα σαλόνια παρουσιάστηκε το 2013. Το όνομά του σημαίνει “Λεπίδα της πόλης” και πρόκειται για τη νέα γενιά σκούτερ πόλης με τροχούς μεσαίων διαστάσεων που θέλουν να συνδυάζουν τη σταθερότητα των 16ιντσων τροχών με την ευελιξία των 12ιντσων. Το Cityblade ακολουθεί από κοντά τη γενική δομή και εμφάνιση του πετυχημένου Honda PCX, θέλοντας να πλασαριστεί σαν το “οικονομικό PCX”, αφού κοστίζει 1.000 ευρώ λιγότερα και διαθέτει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά – όπως, για παράδειγμα, δισκόφρενο και στον πίσω τροχό και μπόλικο χώρο στην περιοχή του δαπέδου, στοιχεία που λείπουν από το Honda.

Keeway CityBlade

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Τετράχρονος, μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, κυβισμού 124cc, με υποτετράγωνες διαστάσεις, με τη διαδρομή να είναι μεγαλύτερη της διαμέτρου (διαμ.xδιαδρ. 52,4 mm x 57,8 mm) για να αυξηθεί η ροπή και να μειωθεί η κατανάλωση. Η ιπποδύναμη βρίσκεται στους 8.4 hp, στις 7.500 rpm, διαθέτει 1ΕΕΚ και δύο βαλβίδες επικεφαλής και η ροπή του φτάνει τα 0,65 kgm στις 7.000 rpm. Δεν έχουμε εμπειρία από τον κινητήρα του Cityblade, αλλά μετά από επικοινωνία με ισπανούς συναδέλφους (πάνω από δυο χρόνια κυκλοφορεί στην εκεί αγορά, σε άλλο μοντέλο της εταιρίας) πληροφορηθήκαμε ότι έχει επιδείξει αξιοπιστία. Στόχος των μηχανικών της Keeway ήταν να πετύχουν επιδόσεις και μειωμένη κατανάλωση μέσω της ελαχιστοποίησης των τριβών των εσωτερικών μηχανικών μερών – τακτική που εφάρμοσε για πρώτη φορά η Honda και ακολούθησαν και άλλοι κατασκευαστές. Για λόγους μείωσης κόστους η τροφοδοσία γίνεται με καρμπυρατέρ και δεν υπάρχει μανιβέλα για την εκκίνηση (όπως συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις) παρά μόνο μίζα.

Keeway CityBlade

ΣΧΕΔΙΑΣΗ – ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ: Πολύ προσεγμένο και μοντέρνο χαρακτηρίζεται το design, που αποπνέει μια “ιταλική αύρα” – ειδικά στο πίσω τμήμα – και θυμίζει σπορ μοτοσυκλέτα. Ξεκινάει με ένα αρκετά ευμεγέθες μπροστινό κομμάτι που κάνει το σκούτερ να δείχνει μεγαλύτερου κυβισμού, και με δυο σφηνοειδείς προβολείς και χαμηλή ζελατίνα (το δικό μας Cityblade φορούσε μια εξτρά ψηλή ζελατίνα). Στο πίσω μέρος χρησιμοποιεί “κοψίματα” και “φρύδια” διαφορετικών χρωμάτων κάνοντας τις επιφάνειες πιο δυναμικές. Η ποιότητα κατασκευής είναι καλή, όπως και η εφαρμογή των πλαστικών, με εμφανείς βίδες στην περιοχή της ποδιάς και του δαπέδου. Η βαφή και το φινίρισμα είναι πολύ προσεγμένα.

Keeway CityBlade

ΜΕΓΕΘΟΣ-BΑΡΟΣ: Οι διαστάσεις του είναι περιορισμένες, compact και θυμίζουν έντονα PCX, για την ακρίβεια ευρύχωρο PCX. Μικρο-μεσαίου μεγέθους σκούτερ είναι το Cityblade και χαμηλού συνολικού ύψους, με βάρος στα 128 κιλά γεμάτο. Το μεταξόνιό του είναι στα 1.330 mm και το ρεζερβουάρ χωράει 7.0 λίτρα.

Keeway CityBlade

ΤΡΟΧΟΙ-ΕΛΑΣΤΙΚΑ-ΦΡΕΝΑ-ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: Περίτεχνες, βαμμένες ασημένιες είναι οι χυτές αλουμινένιες ζάντες με πέντε διπλά μπράτσα. Η διάμετρός τους είναι στις 14 ίντσες και το πλάτος των ελαστικών (φτιαγμένα από την εταιρία Cordial στην Κίνα) είναι μικρό. Οι διαστάσεις των ελαστικών είναι ίδιες με του PCX, μπροστά 90/90-14 και 100/90-14 πίσω. Τα φρένα είναι δισκόφρενο μπροστά τύπου μαργαρίτα μεγάλης διαμέτρου 240mm (2έμβολη δαγκάνα). Σε αντίθεση με πολλά σκούτερ της κατηγορίας που φορούν ταμπούρο, στο Keeway CityBlade 125 συναντάμε δισκόφρενο και πίσω, με διάμετρο 220mm, δαγκάνα ενός εμβόλου και σωληνάκι πίεσης με μεταλλικό περίβλημα. Το πιρούνι είναι τηλεσκοπικό, συμβατικό με καλάμια διαμέτρου 33 χιλιοστών, νύχι και ενίσχυση στην περιοχή της έδρασής του με τον άξονα του τροχού. Η διαδρομή φτάνει τα 89mm. Στο πίσω μέρος η ανάρτηση διαθέτει δύο αμορτισέρ που ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου και προσφέρουν διαδρομή τροχού 65mm.

Keeway CityBlade

ΠΡΙΝ ΤΗ ΒΟΛΤΑ

ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ: Είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι παρά τους 14άρηδες τροχούς το ύψος σέλας παρέμεινε πολύ χαμηλό και βολικό, επιτρέποντας ακόμα και σε αναβάτες μικρότερων αναστημάτων να πατούν και τα δυο πόδια κάτω με άνεση. Ένα από τα (πολύ θετικά) χαρακτηριστικά του Keeway Cityblade 125 είναι το δάπεδο, που είναι μεγάλο και επίπεδο. Μάλιστα στο μπροστινό του τμήμα διαθέτει και μικρές εσοχές-σκαλοπάτια για να μετατοπίζει τη θέση των ποδιών του ο αναβάτης. O κορμός τοποθετείται κάθετα ως προς το έδαφος και λόγω του ότι η σέλα είναι χαμηλά τοποθετημένη και το δάπεδο ψηλά, οι γωνίες των ποδιών του είναι κάπως μαζεμένες. Πολύ θετικό είναι επίσης το γεγονός ότι το ύψος του τιμονιού και η απόσταση της ποδιάς από τον αναβάτη κάνουν το σκούτερ βολικό και για ψηλότερους αναβάτες, που έχουν χώρο για τα γόνατά τους. Το ύψος του κατώτερου μέρους του σκούτερ (κάτω από την ποδιά) μέχρι το έδαφος, είναι αρκετό, δίνοντας τη δυνατότητα στο Cityblade να ανεβαίνει-κατεβαίνει ακόμα και σε ψηλά πεζοδρόμια χωρίς πρόβλημα.

Keeway CityBlade

ΤΙΜΟΝΙ: Μεσαίου πλάτους τιμόνι (720mm), ψηλά τοποθετημένο, καλό για διηθήσεις, με αντίβαρα στα άκρα του καλά γκρίπς και μανέτες. Η τοποθέτησή του θυμίζει PCX, με την μόνη διαφορά ότι αντίθετα με το PCX δεν φέρνει τα χέρια τόσο κοντά στο σώμα του αναβάτη, αλλά δημιουργεί μια πιο άνετη θέση οδήγησης. Στα άκρα του φοράει αντίβαρα και οι μανέτες που είναι εργονομικής σχεδίασης διαθέτουν λούκια – για να κοπούν σε συγκεκριμένο σημείο και να παραμείνουν λειτουργικές σε περίπτωση πτώσης.

Keeway CityBlade

ΣΕΛΑ: Χαμηλή σε ύψος από το έδαφος (760mm), με μικρού πάχους μαλακό αφρώδες, για τον αναβάτη. Η στήριξη (πλάτος της σέλας) είναι ικανοποιητική – αν και είναι στενή στο μπροστινό της μέρος. Το μήκος της σέλας του αναβάτη είναι 33 εκατοστά και υπάρχει μικρή υποστήριξη-μαξιλαράκι στην περιοχή της μέσης. Το κάλυμμα είναι αντιολισθητικό και το άνοιγμα-κλείσιμό της γίνεται πανεύκολα από τον κεντρικό διακόπτη.

ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΗΣ: Μικρότερη σέλα και σταθερά μαρσπιέ-προεξοχές πάνω στην ποδιά (όχι αναδιπλούμενα μαρσπιέ) θα εισπράξει ο συνεπιβάτης, με τα πόδια του να σηκώνονται ψηλά και να ανοίγουν, τοποθετώντας τα με τις φτέρνες μέσα και τις μύτες έξω. Υπάρχουν και χειρολαβές από πλαστικό για τη στήριξή του.

Keeway CityBlade

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΟΔΙΑΣ/ΖΕΛΑΤΙΝΑΣ: Η εξτρά στενή και ψηλή ζελατίνα που φορούσε το Cityblade μας, κάλυπτε το ανώτερο τμήμα του σώματος του αναβάτη (κάτι που δεν ισχύει στην stock ζελατίνα, που είναι κοντή). Για χρήση μέσα στην πόλη θα προτιμούσαμε την κοντή ζελατίνα που προσφέρει μεγαλύτερο οπτικό πεδίο. Καλή είναι η κάλυψη του κάτω μέρους του σώματος του αναβάτη από την ποδιά.

ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ: Είναι ρηχός ο χώρος κάτω από τη σέλα και χωράει μισό κράνος χωρίς ζελατίνα. Εδώ αν χρησιμοποιείτε φουλφέις κράνος πρέπει να προμηθευτείτε ένα top box που τοποθετείται στη σχάρα-βάση που διαθέτει το Cityblade. Μπροστά στην ποδιά δεν υπάρχουν ντουλαπάκια, αλλά ένας χρήσιμος αναδιπλούμενος γάντζος (δεν μπερδεύεται έτσι σε ρούχα και γόνατα) που βοηθάει στη μεταφορά ακόμα και μεγάλων τσαντών και κουτιών στο άνετο δάπεδο.

Keeway CityBlade

ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ

ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ: Η εκκίνηση του κινητήρα του Cityblade όταν είναι κρύος θέλει λίγη επιμονή στη μίζα. Όταν ο κινητήρας έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας, παίρνει μπροστά πολύ εύκολα. Οι μηχανικοί θόρυβοι είναι περιορισμένοι και ο ήχος της εξάτμισης συμπαθητικός. Στο ρελαντί υπάρχουν λίγοι κραδασμοί, που μόλις ανοίξει το γκάζι εξαφανίζονται και δεν επανέρχονται σε καμία άλλη στιγμή. Το κόκκινο στο στροφόμετρο βρίσκεται στις 10.000 rpm με τον κινητήρα να επιτυγχάνει 100 χαω (κοντέρ) στις 8.400rpm . Το γκάζι είναι μικρής διαδρομής, κι αν θέλεις να πηγαίνεις γρήγορα πρέπει να το κρατάς συνέχεια τέρμα. Ο ήπιου χαρακτήρα κινητήρας, με προοδευτική απόδοση στοχεύει στην οικονομία του καυσίμου και τη βασική μετακίνηση, έχει νεύρο από την εκκίνηση μέχρι τα 40-50 km/h και έπειτα συνεχίζει να ανεβάζει στροφές πιο αργά μέχρι την τελική του.

Keeway CityBlade

Συνολικά το σκούτερ προσφέρει καλή αίσθηση ελέγχου στον αναβάτη και τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του (μεταξόνιο, κέντρο βάρους, γωνία κάστερ πιρουνιού) δημιουργούν ένα πολύ γρήγορο σε αντιδράσεις σκούτερ. Έχει καλή ισορροπία και σε ταχύτητες πόλης προβλέψιμο κράτημα που δεν προβληματίζει τον αναβάτη. Κι ενώ δεν μιλάμε για σπορ επιδόσεις, το Keeway Cityblade 125 με το πέρασμα του χρόνου και των χιλιομέτρων που διανύεις πάνω του, σε κερδίζει καθημερινά και γίνεται ολοένα πιο συμπαθητικό.

Το ψηλό τιμόνι, η μικρή γωνία των γονάτων που τοποθετούνται ψηλά πάνω στην ποδιά και το χαμηλό κέντρο βάρους, δημιουργούν μια πολύ καλή θέση αναβάτη, ο οποίος μπορεί και ελέγχει το πολύ γρήγορο σε απόκριση σκούτερ. Έχουμε, πράγματι, να κάνουμε με ένα από τα ταχύτερα σε αντιδράσεις σκούτερ της αγοράς, με χαμηλό κέντρο βάρους, που αλλάζει κατεύθυνση ακόμα και με μικρές κινήσεις της μέσης. Μπορείς να πετύχεις πολύ κλειστές επιτόπιες στροφές με την ακτίνα στροφής να μετριέται στα 1.94 μέτρα, κάτι πολύ χρήσιμο στα δύσκολα μποτιλιαρίσματα και τις δυνατότητες διαφυγής από αυτά.

Keeway CityBlade

Από αναρτήσεις τώρα: το πιρούνι έχει καλές αποσβέσεις και συμπεριφορά και προσφέρει άνεση, ενώ συμπεριφέρεται καλά και κατά το φρενάρισμα (κάτω από την πίεση του πολύ δυνατού μπροστινού δισκόφρενου). Τα δυο αμορτισέρ πίσω έχουν την κλασική για τα περισσότερα μοντέλα της αγοράς σκληρή λειτουργία -ειδικά στην απόσβεση συμπίεσης – για να διατηρούν την πορεία του οπίσθιου τμήματος του scooter. Πάντως στις λογικές ανωμαλίες του δρόμου τα καταφέρνουν αρκετά καλά.

Keeway CityBlade

Παρά το κοντό μεταξόνιο, η σταθερότητα στις υψηλότερες ταχύτητες είναι ικανοποιητική και το κράτημα ουδέτερο. Τα λάστιχα διατηρούν καλά την πρόσφυσή τους με την άσφαλτο όταν αυτή είναι στεγνή, αλλά γλιστρούν όταν είναι βρεγμένη. Τα φρένα του Cityblade 125 είναι από τα καλύτερα που κυκλοφορούν: το μπροστινό έχει πολλή δύναμη και αίσθηση, όπως και το πίσω, κάνοντας το ελαφριάς αίσθησης σκουτεράκι να φρενάρει γρήγορα και με ασφάλεια.

Keeway CityBlade

ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ: Αν και όλα συνηγορούν στην οδήγηση μέσα στην πόλη, η μεγάλη εξτρά ζελατίνα και ο φιλικός χαρακτήρας του κινητήρα, που καταφέρνει να κρατάει τις στροφές του, σε προκαλούν σχεδόν να ταξιδέψεις το Cityblade. Εντάξει όχι για μεγάλες διαδρομές, αλλά για λογικές αποστάσεις μέχρι τα 150-200 χιλιόμετρα, ας πούμε. Η κατανάλωση σε μεσαίες ταχύτητες 80-90 και σταθερό γκάζι βρίσκεται κοντά στα 3.0 λίτρα για 100 χιλιόμετρα, άρα η αυτονομία του 7λιτρου ντεπόζιτου δεν θα είναι καθόλου άσχημη – πάνω από 200 χιλιόμετρα.

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ: Η πραγματική μέγιστη ταχύτητα έφτασε σε μεγάλη ευθεία τα 93km/h. Tα 100 μέτρα από στάση διανύονται σε 9,8 δευτερόλεπτα, τα 400 μέτρα σε 25,1 δευτερόλεπτα. Η μέση κατανάλωση με μικτή οδήγηση βρίσκεται στα 3,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, μια πολύ καλή επίδοση που πλησιάζει αυτήν του PCX, παρόλο που δεν υπάρχει ψεκασμός στην τροφοδοσία.

Keeway CityBlade

ΤΕΛΙΚΑ…

Τι λέγαμε στον πρόλογο; “Καθόλου άσχημα” ε; Για την ακρίβεια “μια χαρά”, αφού στο τέλος της εβδομάδας της δοκιμής μας το Keeway Cityblade 125 είχε αποδείξει ότι αποτελεί μια σοβαρή προσπάθεια σε μια εξαιρετικά ανταγωνιστική κατηγορία η οποία δεν αστειεύεται. Αν και είναι καινούργιο (παιδί στη γειτονιά), κατορθώνει να ξεχωρίζει λόγω κομψής εμφάνισης, αλλά και σε συγκεκριμένους τομείς, προσφέροντας πλεονεκτήματα (ευελιξία, δάπεδο, φρένα, κ.λπ.) που το διαφοροποιούν από τα υπόλοιπα. Ένα καθαρόαιμο σκούτερ μετακίνησης στην πόλη, σε πολύ ανταγωνιστική τιμή: αυτό είναι το Keeway Cityblade 125 με μια πρόταση.

Keeway CityBlade

ΟΡΓΑΝΑ: Πίσω από τη ζελατίνα συναντάμε ένα ψηφιακό και ένα αναλογικό όργανο. Καλόγουστης σχεδίασης αμφότερα, όπως εξάλλου και όλο το σκούτερ, αριστερά υπάρχει το αναλογικό στροφόμετρο με κόκκινο στις 10.000 rpm και δεξιά μια παραλληλόγραμμη οθόνη LCD που παρέχει πληροφορίες για ταχύτητα, ώρα, στάθμη βενζίνης και τα διανυθέντα χιλιόμετρα, με μερικό και ολικό οδόμετρο. Ο φωτισμός τη νύχτα είναι χρώματος πορτοκαλί, κάνοντας τις ενδείξεις ευκρινείς.

Keeway CityBlade

ΦΩΤΑ – ΚΟΡΝΑ: Καλή η δέσμη και η ένταση των λαμπών αλογόνου, με τα φώτα πορείας να βρίσκονται σαν φρύδια πάνω από τους δυο προβολείς. Οι προβολείς ανάβουν μια ο ένας μια ο άλλος (μεσαία – μεγάλη δέσμη) και ποτέ μαζί παρά μόνο αν πατάς το κουμπί του σινιάλου (hi beam) όπου η δέσμη φωτός που δημιουργείται είναι πολύ καλή. Όταν γυρίζει η μίζα κατά την εκκίνηση – πολύ ορθά – τα φώτα παραμένουν σβηστά. Τα όμορφα ενσωματωμένα πάνω στην καμπύλη του ρύγχους της ποδιάς-φέρινγκ μπροστινά φλας διαθέτουν τρεις λυχνίες LED έκαστο. Το οπίσθιο φωτιστικό σώμα δεν τσιγκουνεύεται καθόλου τις λάμπες τύπου LED όπως και τα φλας. Είναι εξαιρετικής σχεδίασης, οι λάμπες έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής και καταναλώνουν λίγο ηλεκτρισμό. Η κόρνα είναι ικανοποιητική αλλά για κάποιο λόγο μοιάζει να στρέφεται προς τη μεριά του αναβάτη.

Keeway CityBlade

ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: Η τάπα ανεφοδιασμού βρίσκεται κάτω από τη σέλα, που όπως είπαμε ανοίγει εύκολα από τον κεντρικό διακόπτη.

ΣΤΑΝΤ: Το κεντρικό σταντ είναι λίγο δύσκολο στο άνοιγμα και κλείσιμό του γιατί είναι κάπως πίσω τοποθετημένο. Το πλάγιο στάντ είναι εύκολο στη χρήση.

Keeway CityBlade

ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ-ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ: Εύχρηστοι διακόπτες τιμονιού, κλασικής σχεδίασης. Υπάρχει εξτρά αλάρμ στη δεξιά πλευρά του τιμονιού, αλλά και σινιάλο αριστερά. Ο κεντρικός διακόπτης διαθέτει φραγή ασφαλείας για να μην παραβιάζεται όταν μένει το σκούτερ σταθμευμένο. Οι καθρέφτες είναι μοντέρνοι με μυτερά άκρα και αρκετά καλό οπτικό πεδίο.

ΣΧΑΡΑ-ΧΕΙΡΟΛΑΒΕΣ: Η σχάρα είναι “κενή” για να υποδεχθεί βαλιτσάκι, ενώ υπάρχουν και εύχρηστες χειρολαβές από σκληρό πλαστικό.

ΕΞΤΡΑ & ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ: Άγκιστρο ποδιάς, πλάγιο σταντ, αντικλεπτική φραγή διακόπτη, αλάρμ.

Keeway CityBlade

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΤΙΜΗ:1.700 ευρώ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ:Τετράχρονος, μονοκύλινδρος, αερόψυκτος με καρμπυρατέρ, 124cc
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ: 8.4 hp, στις 7.500 rpm
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Τηλεσκοπικό πιρούνι, διαδρ. 89mm/ Δύο αμορτισέρ με διαδρομή τροχού 65mm
ΦΡΕΝΟ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Δίσκος 240mm/ Δίσκος 220mm
ΤΡΟΧΟΣ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
14 ιντσών/ 14 ιντσών (ελαστικά μπροστά 90/90-14, πίσω:100/90-14)
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ:1.330 mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ:760mm
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ:7.0 λίτρα
ΒΑΡΟΣ:128 κιλά
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: MOTOWAY Α.Ε., Γιαννιτσών 59, Θεσσαλονίκη, 2310-515557
X