HONDA INTEGRA 700: Δοκιμές στην Ευρώπη

Συνδυαστικές επιδόσεις

Περιμένοντας την έλευση του “επαναστατικού” μοτο-σκούτερ ή σκουτερο-μοτοσυκλέτας Honda Integra 700 κάνουμε μια βόλτα στις δοκιμές και τις κρίσεις των ευρωπαϊκών περιοδικών που το έχουν δοκιμάσει διεξοδικά.

Σταχυολογούμε τα σχόλια τους και τις παρατηρήσεις τους, γράφουμε τα υπέρ και τα κατά όπως τα είδαν οι ευρωπαίοι συνάδελφοι. Σημειώνουμε τις τιμές που κοστίζει το Integra σε μερικές ευρωπαϊκές χώρες.

  • Γερμανία: 8.255 ευρώ
  • Ιταλία: 8.600 ευρώ
  • Ισπανία: 8.599 ευρώ
  • Μ. Βρετανία: 8.932 ευρώ
  • Γαλλία: 8.490 ευρώ

Για την Ελλάδα δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα πότε έρχεται το Ιntegra και πόσο θα κοστίζει.


Σχόλια ευρωπαϊκών περιοδικών μετά τη δοκιμή του Honda Integra 700:

  • Μερικές φορές η Honda εμφανίζεται σαν συντηρητική εταιρία, αλλά ταυτόχρονα δεν διστάζει να ανακατέψει την τράπουλα για να εξερευνήσει νέους δρόμους, όπως στην περίπτωση του Integra.
  • Από πλευράς εμφάνισης παραξενεύει το γεγονός ότι πίσω είναι λεπτό, ενώ μπροστά “γεμάτο”.

  • Η εργονομία θα ικανοποιήσει τους πάντες, εκτός από τους μικρόσωμους κάτω από 1,65μ. και τους μεγαλόσωμους άνω του 1,85μ. Οι πρώτοι παραπονιούνται ότι το πλατύ σέλα ανοίγει τα πόδια και ότι το κέντρο βάρους δεν είναι τόσο χαμηλό. Οι δεύτεροι ότι θα ήθελαν περισσότερο χώρο για τα γόνατα που βρίσκουν στο φέρινγκ.
  • Το πλαίσιο είναι άκαμπτο και σταθερό από τη μία, αλλά από την άλλη υπάρχει μια έλλειψη ευελιξίας, που κατατάσσει το Integra πιο κοντά στις μοτοσυκλέτες, παρά στα maxi scooter.

  • Το Ιntegra είναι ισορροπημένο συνολικά, αλλά τα 238 κιλά θέλουν κάποια δύναμη στο τιμόνι για να αλλάξουν γρήγορα πορεία. Αυτή η συμπεριφορά αρέσει περισσότερο στους τουριστικούς αναβάτες, που ταξιδεύουν και λιγότερο σε αυτούς που το χρησιμοποιούν μέσα σε πόλεις.
  • Η προστασία από το φέρινγκ είναι καλή, αλλά πρέπει να κλείνεις τα πόδια για να μην ενοχλούνται από τους στροβιλισμούς του αέρα.
  • Για τον συνεπιβάτη η σέλα είναι στενή και το κάλυμμα γλιστράει.

  • Κατά τις αλλαγές ταχυτήτων από πρώτη σε δευτέρα με όλο το γκάζι ανοιχτό στην αυτόματη επιλογή ταχυτήτων D, υπάρχουν τινάγματα που γίνονται ενοχλητικά για τον συνεπιβάτη κυρίως.
  • Με κανονική οδήγηση οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται αντιληπτές μόνο από το αυτί.
  • Η χειροκίνητη αλλαγή ταχυτήτων προτείνεται για πιο γρήγορη και προβλέψιμη οδήγηση, ενώ το ίδιο ισχύει και στην αυτόματη επιλογή S. Σε αυτούς που έχουν συνηθίσει τις φυγοκεντρικές αυτόματες μεταδόσεις το DCΤ θα τους ξενίσει λίγο, γιατί λειτουργεί διαφορετικά.

  • Ο χαρακτήρας του κινητήρα μοιάζει περισσότερο με αυτόν του Transalp, είναι πολύ ομαλός με έναν ευχάριστο ήχο, είναι ελαστικός και έχει ροπή. Λειτουργεί πολύ καλά στις μεσαίες στροφές.
  • Ο κινητήρας έχει μαζεμένες διαστάσεις μεν, αλλά ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα περιορίζεται από την ύπαρξη του ντεπόζιτου βενζίνης.
  • Mε το συγκεκριμένο κιβώτιο (DCT) και το ABS στον στάνταρ εξοπλισμό η τιμή του Honda Integra 700 είναι πολύ συμφέρουσα, ειδικά όταν τα maxi scooter ξεπερνούν εύκολα τις 10.000 ευρώ.

  • Η τελική του 700 είναι ικανοποιητική, κοντά στα 160 χ.α.ω
  • Είναι εντυπωσιακή η λειτουργία της πίσω ανάρτησης, που περνάει πάνω από λακκούβες και ανωμαλίες, όπως κανένα άλλο σκούτερ ή μοτοσυκλέτα.
  • Μηχανικοί θόρυβοι και κραδασμοί είναι ανύπαρκτοι από τον κινητήρα.

  • Λόγω της μεγάλης διαδρομής του κινητήρα των 670 κ.εκ, ο κινητήρας τραβάει καλά χαμηλά, ενώ στις ψηλές στροφές είναι λίγο τεμπέλικος.
  • Στις στροφές μπορείς να πιέζεις το εξωτερικό πόδι πάνω στο τούνελ, όπως κάνεις και στο ρεζερβουάρ των μοτοσυκλετών. Παράλληλα νιώθεις ότι το κέντρο βάρους βρίσκεται ανάμεσα στα πόδια σου
  • Το ένα δισκόφρενο στον μπροστινό τροχό μοιάζει λίγο ανεπαρκές σε υψηλότερες ταχύτητες, ειδικά για το βάρος του 700, αλλά το συνολικό αποτέλεσμα του φρεναρίσματος είναι πολύ καλό, όταν πατιόνται και τα δύο φρένα.


ΘΕΤΙΚΑ

  • Κινητήρας και κατανάλωση
  • Ευκολία σκούτερ, κράτημα μοτοσυκλέτας
  • Λειτουργία κιβωτίου
  • Προστασία αναβάτη
  • Οδική συμπεριφορά
  • Φρένα (συνολική συμπεριφορά)
  • Τιμή αγοράς

ΑΡΝΗΤΙΚΑ

  • Χαρακτήρας (πολύ ήπιος) και ήχος κινητήρα
  • Αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα
  • Αλυσίδα στην τελική μετάδοση
  • Άνεση συνεπιβάτη
  • Μειωμένη ευελιξία σε σύγκριση με τα σκούτερ