Έχοντας ως άμεσο ανταγωνιστή το Honda PCX 125, το πρώτο σκούτερ με σύστημα start–stop, η Yamaha ήθελε επίσης να προσδώσει στο NMAX ένα τεχνολογικό αβαντάζ, μια hi–tech μοναδικότητα για την κατηγορία, και το έπραξε με το VVA σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Benda: Ετοιμάζει 300άρι… δικύλινδρο σκούτερ!
Ενδιαφέρουσα ιδέα, προβληματική εκτέλεση Νωρίτερα φέτος άρχισαν να κυκλοφορούν στο διαδίκτυο φωτογραφίες από ένα σκούτερ που ετοιμάζει η κινεζική Benda.… -
Τhrust Motor: Η γκάμα των 300αριών της
Ένα maxi scooter για κάθε περίπτωση Με γκάμα τριών 300αριών maxi scooter φιγουράρει η Thrust πλέον, κι έτσι τα X-SUV… -
Ταξινομήσεις: Ποια 125άρια διέπρεψαν το πρώτο τρίμηνο
Η αγορά συνεχίζει και το 2025 την ανοδική πορεία που διαγράφει τα τελευταία χρόνια, καθώς το πρώτο τρίμηνο έκλεισε με… -
Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη-In Motion for Safety: Μεγάλη επιτυχία είχε και το δεύτερο Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Ασφαλούς Οδηγικής Συμπεριφοράς
[Δελτίο Τύπου] Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε και το δεύτερο διαδραστικό εκπαιδευτικό σεμινάριο της πρωτοβουλίας Εταιρικής Υπευθυνότητας “In Motion for Safety”… -
Gemini Ariic Gemma 125, Δοκιμή: Φιλικότερο των φιλικών
Ο φίλος των 1.995 ευρώ Κυβισμός: 117,5cc * Ιπποδύναμη: 8,6 ίπποι στις 7.500 rpm * Τελική: 98 km/h (πραγματική) *…