Έχοντας ως άμεσο ανταγωνιστή το Honda PCX 125, το πρώτο σκούτερ με σύστημα start–stop, η Yamaha ήθελε επίσης να προσδώσει στο NMAX ένα τεχνολογικό αβαντάζ, μια hi–tech μοναδικότητα για την κατηγορία, και το έπραξε με το VVA σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Vespa 946 Snake: Η χρονιά του φιδιού, σε limited edition
Περιορισμένης παραγωγής έκδοση “Vespa Φίδι” Η Piaggio περιγράφει τη νέα Vespa 946 Snake σαν “Μια παγωμένη κομψότητα περιορισμένης έκδοσης” υπαινισσόμενη… -
BS Battery: BS 10 Έξυπνος φορτιστής/Συντηρητής
Mε την εγγύηση της γαλλικής BS Battery O ΒS10 της BS Battery είναι ένας αυτόματος, έξυπνος φορτιστής και συντηρητής μπαταριών… -
Ιταλία 2024: Tα 30 Best Seller σκούτερ της χρονιάς
Δυνατά η Ιταλία για το 2024, με ρεκόρ 15ετίας! Η αγορά των δύο τροχών στην Ιταλία, σημειώνοντας έναν εκρηκτικό Δεκέμβριο,… -
QJMotor Cappadokia 2025, ΙΙΙ: Στην καρδιά της Καππαδοκίας με ATR 125
Άφιξη στον προορισμό Το ταξίδι QJMotor Cappadokia 2025 συνεχίζεται για τον Κωνσταντίνο Μητσάκη και το υβριδικό QJMotor ATR 125, που… -
Project Urban 3W Cell: Κλειστό, ηλεκτρικό τρίτροχο που οδηγείται χωρίς κράνος
Πόσοι πια αποζητούν την επιστροφή των κλειστών τρίτροχων σκούτερ; Αρκετοί κατασκευαστές τις δυο τελευταίες δεκαετίες έχουν σκεφτεί να επαναφέρουν στην…