Έχοντας ως άμεσο ανταγωνιστή το Honda PCX 125, το πρώτο σκούτερ με σύστημα start–stop, η Yamaha ήθελε επίσης να προσδώσει στο NMAX ένα τεχνολογικό αβαντάζ, μια hi–tech μοναδικότητα για την κατηγορία, και το έπραξε με το VVA σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Honda Dio Lite: Νέο σκούτερ 110cc για να αντικαταστήσει τα 50άρια
Κινητήρας 110cc, που αποδίδει όμως σαν 50άρι και βγάζει άδεια για ένα άτομο (στην Ιαπωνία) Μετά την ανακοίνωση της Honda… -
Vmoto CPX Pro: Κρατάει το Παγκόσμιο Ρεκόρ της μεγαλύτερης διανυθείσας απόστασης με ηλεκτρικό σκούτερ
Ένα μεγάλο ρεκόρ του παρελθόντος που μένει ακατάρριπτο Σήμερα θυμόμαστε την ομάδα της Vmoto που πέτυχε την απόσταση των 1.931… -
QJMotor SQ 350: Έτοιμο για παρουσίαση στην EICMA
Με τον κινητήρα του Fort 350 και πολλά σχεδιαστικά κοινά με τα μικρότερα SQ, το νέο QJMotor SQ 350 μεγαλώνει… -
EICMA 2025: Πληροφορίες για το διεθνές σαλόνι
Πρακτικές πληροφορίες για το μεγάλο σαλόνι Σκούτερ και Μοτοσυκλέτας Το σαλόνι του Μιλάνου, η μεγάλη, διεθνής ετήσια έκθεση μοτοσικλέτας, είναι… -
Piaggio Group 2026: Επικεντρώνεται στην Ασία
Νέο, μεγάλο κέντρο της Piaggio στις Φιλιππίνες Πιστή στον προγραμματισμό της η Piaggio, που μιλούσε για επικέντρωση της προσοχής της…
































