Ρετρό αισθητικής σκούτερ μικρών διαστάσεων και μικρών τροχών. Χαμηλό είναι το ύψος της σέλας, το φρένο στον μπροστινό τροχό είναι δισκόφρενο και υπάρχει χώρος κάτω από τη σέλα για ένα ανοικτό κράνος. Ο κινητήρας αποδίδει κοντά στους 9 ίππους και τροφοδοτείται από καρμπυρατέρ.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Yamaha Fazzio 125: Πάει στην Ιαπωνία σε 11 χρώματα!
Πανδαισία χρωμάτων, που λένε Το συμπαθέστατο Yamaha Fazzio 125 θα πάει στην Ιαπωνία, προσέξτε, σε 11 βασικά χρώματα γιατί θα… -
Hiflofiltro: Φίλτρο αέρα για Suzuki Burgman AN 650 (2002-2019)
“Aναπνοή” Hiflofiltro Η Hiflofiltro δραστηριοποιείται στην κατασκευή φίλτρων αέρος και λαδιού στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας OEM από το 1963, ενώ… -
Ελλάδα 8μήνο 2025: Ανάλυση αγοράς – Top15 Πωλήσεων Σκούτερ
“Κρίσιμη” η αύξηση πωλήσεων από Ιανουάριο μέχρι Αύγουστο στην Ελλάδα Το οκτάμηνο του 2025, για το οποίο έχουμε μέχρι στιγμής… -
Honda Joy 110: Εμφανισιακή “αναγέννηση” του CN 250
Με μούρη όπως το πρώτο maxi σκούτερ της ιστορίας, το Honda Joy 110 αποτελεί ένα “περίεργο” υβρίδιο για την κινεζική… -
Kymco Downtown GT 350i, Δοκιμή: Ομορφότερο και πιο εξελιγμένο
Η τρίτη γενιά πατάει στο σήμερα, με βελτιώσεις σε κινητήρα, εργονομία και άνεση Κυβισμός: 321cc * Ιπποδύναμη: 28,6 ίπποι στις 7.250 rpm *…