Ρετρό αισθητικής σκούτερ μικρών διαστάσεων και μικρών τροχών. Χαμηλό είναι το ύψος της σέλας, το φρένο στον μπροστινό τροχό είναι δισκόφρενο και υπάρχει χώρος κάτω από τη σέλα για ένα ανοικτό κράνος. Ο κινητήρας αποδίδει κοντά στους 9 ίππους και τροφοδοτείται από καρμπυρατέρ.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
SYM Arctic Route 2025, No2: Ο δρόμος για το Βόρειο Πόλο
Από το Montreal στο Winnipeg – Η εκκίνηση του ταξιδιού Το μεγάλο οδοιπορικό του SYM ADXTG 400 προς τον αρκτικό… -
Suzuki Burgman 400: Σημαντική μείωση τιμής
Πιο προσιτό το Burgman 400 Το διαχρονικό, ποιοτικό maxi scooter της Suzuki, το Burgman 400 μειώνει δυναμικά την τιμή του… -
Nerva Exe II: Εξελιγμένη ηλεκτρική έκδοση του Exe
Με χώρο αποθύκευσης κάτω από τη σέλα, τελική στα 130 χλμ./ώρα και 3 Riding Modes Μπορεί η ηλεκτροκίνηση να μην… -
Yamaha TMAX Tech Max Ε5+, Δοκιμή: Nέο πρόσωπο
Επανήλθε – το ΤΜΑΧ – ομορφότερο! * Κυβισμός: 562 cc * Ιπποδύναμη: 47,6 ίπποι (35kW) στις 7.000 rpm * Βάρος:… -
Lambretta X300 GT: “Tουριστική” έκδοση με ζελατίνα και σχάρα
Κλασικές γραμμές με σύγχρονες πινελιές Τα σκούτερ της Lambretta είναι από αυτά τα οχήματα που ανοίγουν ένα μικρό παράθυρο στο…