Ένα-ένα απ’ την αρχή
Για κάποιο λόγο το Kymco Agility City 150 είχε καταφέρει να ξεφύγει από τις “δαγκάνες” του Scooternet, το οποίο σαν άλλο αρπακτικό ήθελε να το βουτήξει, να το ξεζουμίσει, μέσα από μια σειρά δοκιμασιών έτσι ώστε να μπορέσει να το κρίνει και να το αξιολογήσει πλήρως. Ο καιρός όμως που το scooter της Kymco μας ξέφευγε, έφτασε στο τέλος του. Μια μέρα του προηγούμενου μήνα μας δόθηκε η ευκαιρία… κι εμείς την αρπάξαμε. Ή μάλλον το Agility αρπάξαμε.
Το Kymco Agility City150 δεν είναι ένα κοινό σκούτερ. Είναι από τα πιο καλοπουλημένα “16άρια” που προορίζονται για χρήση στην πόλη και τη γρήγορη καθημερινή μετακίνηση, με επίπεδο δάπεδο και “ζωντανό”, χαρούμενο design, αρεστό από τους περισσότερους.
Περιέργεια μας κυρίευε κάθε φορά που βλέπαμε ένα Agility να επιταχύνει φουριόζικο στα φανάρια. Kαι να τελικά που μας δίνεται η ευκαιρία και μάλιστα για μεγάλο χρονικό διάστημα, αφού η αντιπροσωπεία Moto Trend μας παραχώρησε το Agility 150, για δοκιμή μακράς διαρκείας.
Έτσι όπως είναι λογικό το σκουτεράκι της Kymco θα περάσει από “αξονικό τομογράφο” και θα αναλυθεί σε βάθος.
Αιχμηρό μούτρο και σπορτίβικες γραμμές υπήρχαν πάνω στο Agility, κι έτσι το facelift που δέχθηκε πρόσφατα, έγκειται στα μπλε (-δίζοντα) τζάμια του προβολέα και των φλας, ενώ απέκτησε κόκκινες λεπτομέρειες σε εισαγωγές, σε δαγκάνες και στα ελατήρια των αμορτισέρ. Έτσι το σπορ έγινε πιο σπορ.
Πρώτες εντυπώσεις από τη δοκιμή; Το Kymco είναι καλοδεμένο σαν σκούτερ και δείχνει ότι έχει φτιαχτεί για να κινείται γρήγορα στην πόλη. Ο αερόψυκτος κινητήρας του είναι ισχυρός και τραβάει δυνατά από στάση, όμως τα ασφαλή συμπεράσματα και οι μετρήσεις θα έρθουν μόλις στρωθεί, κοντά στα 1.000 χιλιόμετρα δηλαδή, έτσι ώστε οι κρίσεις να είναι ασφαλέστερες.
Προς το παρόν λοιπόν το Agility μας “στρώνεται”. Και ξέρετε ε; “Όπως στρώσεις θα κοιμηθείς”… το οποίο στην περίπτωσή μας το “κοιμηθείς” μεταφράζεται σε επιδόσεις, αξιοπιστία και οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου. Εις το επανιδείν λοιπόν.