HONDA INTEGRA TUNING: ΤΡΙΑ ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΜΙΛΑΝΟ

Τα “αγνώριστα” Integra

To έχουμε ξαναπεί: όταν ένα δίτροχο, ένα σκούτερ εμπνέει για βελτιώσεις και μετατροπές, τότε η φαντασία δεν έχει σταματημό. Στο Σαλόνι του Μιλάνο, οι συνεργάτες του Scooternet.gr, κύριοι Μ. Λαζαρίδης και Λ. Πολίτης, είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά τρία special-project, βασισμένα πάνω στο Ηοnda Integra 700, που ξεχώριζαν.  ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΜΙΧΑΛΗΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ

 

Πως ένα σκούτερ “σοβαρής” εμφάνισης μπορεί να γίνει special; Εύκολα, αρκεί να το προτείνεις σαν πρόκληση σε έμπειρους μηχανικούς και εμπνευσμένους βελτιωτές. Έτσι η Honda Ιταλίας ανέθεσε σε τρεις συνεργάτες της, σε Λομβαρδία, Μιλάνο και Τοσκάνη να αναλάβουν το Project Tuning Integra και να το παρουσιάσουν στο Σαλόνι του Μιλάνο.

 Όπως θα δείτε οι παρεμβάσεις, οι αλλαγές και οι μετατροπές διαφέρουν από σκούτερ σε σκούτερ. Από απλές μετατροπές και αλλαγές, μέχρι εκτενέστερες. Το πρώτο Integra μετά από τη δουλειά του Ηonda Point στο Μιλάνο έγινε πιο “χωματερό”. Το δεύτερο, το “Integra R” βελτιώθηκε προς μια σπορ κατεύθυνση απο το Firenze Motor της Τοσκάνης και το τρίτο από τον Tresoldi της Λομβαρδίας, το “Type R”, δέχθηκε τις επιρροές από φημισμένο αγώνα αντοχής.

Integra "Type R", Tresoldi

Integra “Type R”, Tresoldi

Integra "Type R", Tresoldi

Integra “Type R”, Tresoldi

To Integra “Type R” της Tresoldi , έχει βελτιωμένο πιρούνι, νέο τιμόνι, μπροστινή και πίσω δαγκάνα από VTR1000 SP2 και ρυθμιζόμενες μανέτες, που προφυλάσσονται από χούφτες της Barracuda. Το αμορτισέρ έρχεται από την Ohlins και το τελικό τιτανίου από την Arrow. Λάστιχα φοράει τα Pirelli Diablo Rosso Corsa και αλυσίδα μια Regina. Έχουν αλλάξει οι καθρέφτες και υπάρχει εσωτερικό φτερό της Ermax. Τα πίσω φλας είναι LED από Crosstourer 1200 και το κάλυμμα της σέλας έχει υφή carbon. Η ζελατίνα είναι φιμέ Givi και οι χρωματισμοί έχουν εμπνευστεί από την αγωνιστική μοτοσυκλέτα του HRC της Honda που έτρεξε στον φημισμένο γιαπωνέζικο 8ωρο αγώνα αντοχής της Σουζούκα (Suzuka 8 Hours). Οι ζάντες βάφτηκαν χρυσές και τοποθετήθηκαν αυτοκόλλητα carbon look σε σημεία.

 

"Integra R”, Firenze Motor

“Integra R”, Firenze Motor

"Integra R”, Firenze Motor

“Integra R”, Firenze Motor

Η δεύτερη πρόταση, η “Integra R” έρχεται από την Firenze Motor και περιλαμβάνει βελτιωμένο πιρούνι (κιτ της FG Gubellini), καθρέφτες και αντίβαρα τιμονιού από την Lightech, νέα ζελαίνα, μπροστινό φτερό κάρμπον της NCS, αλλά και προστατευτικό αλυσίδας και εξάτμισης. Η κόκκινη αλυσίδα και το γρανάζι είναι της PBR, ενώ το αμορτισέρ της FG Gubellini. Ο προβολέας έχει λάμπες Xenon, το στοπ LED, ενώ τα σχετικά διακριτικά γραφικά είναι σχεδιασμένα από την Firenze Motor.

“Off-Road",  Honda Point

“Off-Road”, Honda Point

H τελευταία έκδοση ονομάζεται “Off-Road” και δημιουργήθηκε από την Honda Point στο Μιλάνο. Έχει εμπνευστεί από τα καθαρόαιμα CRF – HRC χώματος και χρησιμοποιεί εξαρτήματα της Ermax, άσπρο τιμόνι και χούφτες με LED. Φοράει χρυσή αλυσίδα και φτερό στο ρύγχος για να θυμίζει on-off μοτοσυκλέτα. Τα λάστιχα είναι μικτής χρήσης χώματος/ασφάλτου της Pirelli, το τελικό έρχεται από την Akrapoic και η ζελατίνα από την Ermax.

X