fbpx

ΓΕΡΜΑΝΙΑ: ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΣΚΟΥΤΕΡ 2012

Βασικά… 125άρια

Τη στιγμή που οι αγορά δικύκλων στην Ευρώπη και για το 2011 παρουσίαζε κάμψη, στη Γερμανία σημειωνόταν άνοδος κατά 3,7 τοις εκατό. Τη χρονιά που μας πέρασε στη Γερμανία πουλήθηκαν 127.086 μοτοσυκλέτες και σκούτερ (122.519 μον. Το 2010), σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε το Industrie-Verband Motorrad Deutschland e.V.


Μείωση σχεδόν σε όλη την Ευρώπη – αύξηση στη Γερμανία. Κρίση όλος ο κόσμος – λιγότερη κρίση η Γερμανία. Ναι, συμβαίνει, ενώ η ευρωπαϊκή αγορά δικύκλων είχε πτώση κατά 8,9% (διαβάστε εδώ την ανάλυση των πωλήσεων) η Γερμανία είχε – έστω και οριακά – αύξηση
Τα σκούτερ που μας ενδιαφέρουν περισσότερο σημείωσαν 10.812 πωλήσεις στους μεγαλύτερων των 125 cc κυβισμούς, μια αύξηση που υπολογίζεται στο 15% σε σχέση με πέρσι! Αύξηση 1.7% σε σύγκριση με το 2010 σημειώθηκε το 2011 και στις πωλήσεις των “μικρότερων” σκούτερ, μέχρι 125 κυβικά, με πωλήσεις 21.245 μονάδων. Οι μεγάλου κυβισμού μοτοσυκλέτες στη Γερμανία, το ’11,  κατέγραψαν πωλήσεις 83.207 (με πρώτη την BMW R 1200 GS και 6.123 κομμάτια!)

Vespa GTS 300 Super Sport: Πρώτη σε πωλήσεις στη Γερμανία

Vespa GTS 300 Super Sport και 125 Super Sport ήταν από τα πιο καλοπουλημένα σκούτερ του 2011 στη Γερμανία

Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι επιλογές των Γερμανών, αφού γίνεται σαφές με μια ματιά, ότι δεν προτιμούν τα σκούτερ που επιλέγουν οι υπόλοιποι ευρωπαίοι συνάδελφοι σκουτερίστες. Τη στιγμή που Ιταλία, Ελλάδα, Ισπανία, Γαλλία κ.λπ. προτιμούν τα “ψηλόροδα”, δηλαδή με τροχούς 16” και επίπεδο πάτωμα (SH, Beverly, People Gti, κ.λπ.) οι Γερμανοί προτιμούν τις Vespa, δηλαδή κλασικό-ρετρό στιλ, με μικρότερους τροχούς.

Rex RS 1000. Παγκοσμίως άγνωστο, αλλά τέταρτο σε πωλήσεις στη Γερμανία.

Πρώτη σε πωλήσεις το 2012 ήταν η Vespa GTS 300 Super Sport με κάτι παραπάνω από 2.100 μονάδες. Vespa όμως συναντάμε άλλες δυο φορές ακόμα, μέσα στην πρώτη πεντάδα (LX 125 δεύτερη και GTS 125 πέμπτη). Στην τρίτη θέση βρίσκουμε το τρίτροχο MP3 της Piaggio, των 400 κυβικών, ενώ στην τέταρτη θέση το σκούτερ έκπληξη. Πρόκειται για ένα μέτριας εμφάνισης (και κατασκευής;) κινέζικο REX RS 1000, το οποίο δεν είναι 1000 κυβικών όπως λέει ο κωδικός του (λέτε;), αλλά 125 κ.εκ. και η επιτυχία του οφείλεται βασικά στη χαμηλή τιμή του, αλλά και την καλή δουλειά που έχει κάνει η αντιπροσωπεία στη Γερμανία, η SI-Zweirad.

Tα Downtown 125 και 300 βρίσκονται ψηλά στις προτιμήσεις των Γερμανών στα maxi scooter

Εντύπωση επίσης προκαλεί το γεγονός ότι βασικά η γερμανική αγορά σκούτερ προτιμά τα 125άρια (είναι 10 μέσα στην 15άδα), πράγμα που σημαίνει ότι τα προτιμούν οι αρχάριοι και αυτοί που παίρνουν πρώτη φορά δίπλωμα. Το μοναδικό 300άρι για παράδειγμα στις πρώτες θέσεις (εκτός του ΜΡ3 400) είναι μόνο η Vespa GTS-300 Super Sport της πρώτης θέσης. Αντίθετα, οι μεγαλύτεροι κυβισμοί 300-500-650 συσσωρεύονται στις θέσεις πίσω από την 15άδα

ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΣΚΟΥΤΕΡ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΤΟ 2011

1. Vespa GTS-300 SuperSport … 2,129
2. Vespa LX 125 … 1,297
3. Piaggio MP3-400 … 1,215
4. REX RS 1000 … 1,183
5. Vespa GTS 125 SuperSport  … 931
6. Honda SH 150 … 850
7. Honda PCX 125 … 894
8. Honda SH 125 … 872
9. KYMCO Downtown 125 … 709
10. Daelim SV 125 … 528
11. Yamaha X-MAX 250 … 493
12. Yamaha X-MAX 125 … 475
13. Derbi Boulevard 125 … 471
14. Piaggio Typhoon 125 … 452
15. Piaggio MP3-500 … 422*
16. KYMCO Downtown 300 … 422*
17. Piaggio Beverly 300 Tourer … 404
18. Suzuki AN 400 Burgman … 363
19. Suzuki AN 650 Burgman … 348
20. Honda SH 300 … 311