Αντιγράφοντας τους Γερμανούς;
Αν η ΚΤΜ έβγαζε σκούτερ τότε η αυστριακή εταιρία θα ήταν Νο1 στην τοπική αγορά, έτσι δεν είναι; Μάλλον. Το αστείο είναι ότι -παρότι δεν το γνωρίζουν πολλοί – η ΚΤΜ στο παρελθόν έφτιαχνε και σκούτερ, που ήταν μάλιστα αξιόλογα. Τα πιο δημοφιλή ονομάζονταν ΚΤΜ Ponny 1 και Ponny 2, χρησιμοποιούσαν κινητήρες της Sachs και είχαν πολύ καλή οδική συμπεριφορά και αναρτήσεις. Αυτή όμως είναι μια άλλη ιστορία που θα διαβάσετε κάποια στιγμή στο μέλλον, στο “ιστορικό” κομμάτι του SCOOTERNET. Πάμε πίσω στο θέμα μας.
Όλως περιέργως η αυστριακή αγορά σκούτερ δείχνει να αντιγράφει τη γερμανική αγορά, που είχαμε αναλύσει σε προηγούμενο άρθρο (διαβάστε εδώ) και ειδικότερα στις πωλήσεις του 2011. Η σαφώς μικρότερη αυστριακή αγορά σκούτερ δεν συγκρίνεται σε όγκο με την γερμανική (32.057 πωλήσεις), αλλά και πάλι πιο καλοπουλημένο μοντέλο του 2011, όπως και στη Γερμανία, ήταν η Vespa GTS 300 Super Sport!
To ακόμα πιο περίεργο μάλιστα είναι ότι στις πρώτες θέσεις βρέθηκαν – όπως και στη Γερμανία – κι άλλες Vespa, oι Vespa GTS 125 Super και η Vespa LX 125. Ποιος ακολουθεί ποιον, άραγε; Οι Αυστριακοί τους Γερμανούς ή το ανάποδο;
Γιατί η Γερμανο-Σαξονική σκουτερο-κουλτούρα προτιμά τις Βέσπες; Μένει να επέμβει η επιστημονική κοινότητα για να δώσει απαντήσεις, αφού αυτό το φαινόμενο δεν συναντάται σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές. Άραγε “η Βέσπα θέλει το Γερμανό της” ή μήπως “ο Γερμανός θέλει τη Βέσπα του”;
ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΣΚΟΥΤΕΡ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΙΑ ΤΟ 2011
-
Vespa GTS-300 SuperSport … 1,327 μον.
-
Vespa GTS 125 SuperSport … 715
-
Vespa LX 125 … 505
-
Honda PCX 25 … 481
-
Honda SH 125 … 380
-
Vespa GTS 125 … 343
- Piaggio Fly 125 4T … 290