ΑΝΧ NRG: Όχι για κάθε μέρα

 Ανεβασμένα Αλόγατα

Όχι μόνο δεν προτείνουμε να κυκλοφορεί κάποιος με τέτοιο σκούτερ στους δρόμους, αλλά στην πράξη απαγορεύεται κιόλας. Πρόκειται για ένα σκούτερ που έχει φτιαχτεί για να αναπνέει και να ζει σε πίστες και να διανύει μικρές ευθείες με τέρμα γκάζι. Το άθλημα λέγεται Dragster…

Ποια καθημερινότητα, ποια μετακίνηση, ποια “πάω στο σουπερμάρκετ, θέλεις τίποτα”, ποια “να σε πετάξω μέχρι το μετρό”, ποια “αποθηκεύω το κράνος μου κάτω από τη σέλα”; Ξεχάστε τα όλα. Μπορεί σε ολόκληρο τον πλανήτη τα σκούτερ να υπηρετούν την καθημερινή μετακίνηση, αλλά στον πλανήτη της γερμανικής εταιρίας βελτιώσεων ΑΝΧ, η κατάσταση έχει ξεφύγει και έχει γίνει… εξωγήινη.

Πάνε τα πλαίσια, πάνε τα κουστούμια, τα φώτα, τα φλας, τα γατζάκια και τα γκατζετάκια, τα ντουλαπάκια και τα οργανάκια. Τι έχει μείνει; Αυτό το εξωσκελετικό δημιούργημα που υποτίθεται ότι κάποτε ήταν ένα Piaggio NRG 50. Το πλαίσιο έχει μακρύνει και στην πορεία έχει χάσει την πίσω ανάρτηση – hardtail πλέον το σκουτεράκι.

Ο κινητήρας έχει αλλάξει σε τέτοιο βαθμό που δύσκολα θα βρει κάποιος κάτι ορίτζιναλ πάνω του – άντε το πλαϊνό καπάκι της μετάδοσης. Και η “τρύπα” δίνει και παίρνει βεβαίως για να ελαφρύνει το σύνολο μέχρι γραμμαρίου.

Η ηλεκτρονική είναι Italkit, ο συμπλέκτης Malossi Delta CVT, ο κινητήρας Polini Evolution με κυβισμό 70cc με διαφορετική μπιέλα και στρόφαλο και τροφοδοτείται από ένα Keihin 28mm με επίπεδο σλάιντ και βαλβίδα reed.

Η εξάτμιση είναι της Metrakit με μεγαλούτσικο θάλαμο διαστολής και τελικό από ανθρακονήματα και ένα καστομαρισμένο σύστημα ψεκασμού NOS που ρυθμίζεται ξεχωριστά από το καρμπυρατέρ.

Θέλετε να ακούσετε τώρα τα ενδιαφέροντα νούμερα; Το βάρος μόλις που ξεπερνάει τα 55 κιλά και η ιπποδύναμη φτάνει τους 28 ίππους! Εντάξει, είπαμε το μοτεράκι έχει πειραχτεί, δεν βγάζει πια τους 4 ίππους που απέδιδε σε στοκ μορφή, όπως επίσης και το σύνολο που έχει αφήσει στο παρελθόν τα 94 κιλά που ζύγιζε.

Το ντεπόζιτο – για τους παλιούς αυτό, που μπορεί να το θυμούνται – προέρχεται από Kawasaki AR50, η ουρίτσα του μονόσελου είναι από ανθρακονήματα, οι τροχοί έχουν διάμετρο 13 ιντσών και το κλιπονάκι τιμόνι “είναι όλα τα λεφτά”.

Και μιας και αναφέραμε τα λεφτά, τα dragster-άκια της ΑΝΧ πωλούνται έναντι 5.500 ευρώ έκαστο.

Ναι θα θέλαμε να δούμε βιντεάκι της μικρής βολίδας, όπου σίγουρα-μα σίγουρα, θα πήγαινε σαν εεε… βολίδα.

Πηγή: ANX-Prototypes

X