About

About

ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ;

(Φιλοσοφικό ερώτημα… κι όμως, στην περίπτωσή μας, έχει τις απαντήσεις του)

Είμαστε μια ομάδα ανθρώπων που γνωρίζουν τη δουλειά τους, παθιάζονται με αυτήν και που αποφάσισαν να στήσουν κάτι που ως τώρα δεν υπήρχε στο χώρο του ελληνικού διαδικτύου: μια ιστοσελίδα, ένα «περιοδικό» για σκούτερ.  Για τον άνθρωπο της πόλης και όχι μόνο. Για όλους εκείνους που απεχθάνονται τις πολύωρες, βασανιστικές, καθημερινές μετακινήσεις μέχρι να φτάσουν στον προορισμό τους: στο γραφείο, στη σχολή τους, στη διασκέδαση, στο σπίτι τους. Για όλους εκείνους που επιλέγουν (ή πρόκειται σύντομα να επιλέξουν) ένα όχημα που δίνει χρώμα στη ρουτίνα της καθημερινότητας και χαρίζει πολύτιμο ελεύθερο χρόνο – τη μεγαλύτερη πλέον πολυτέλεια της σύγχρονης ζωής.
Το διαδικτυακό περιοδικό Scooternet αποτελεί προϊόν πολύμηνης ομαδικής προσπάθειας.

Οι Αργύρης Μανωλάτος, Μιχάλης Λαζαρίδης, Αντρέας Μπάτσης, Νίκος Θεολόγος και ο Βασίλης Αντζουλάτος είναι οι συντελεστές της προσπάθειας αυτής,  και φιλοδοξούν να αναδείξουν το Scooternet σε από τα καλύτερα ηλεκτρονικά περιοδικά του… άντε και του πλανητικού συστήματος! (εντάξει λέμε και κανα αστείο, έτσι;).
Ένα ακόμα αστείο που λέμε μεταξύ μας είναι ότι “Το SCOOTERNET είναι το καλύτερο ελληνικό διαδικτυακό περιοδικό για σκούτερ… στον κόσμο”, κι αν δεν πιάνετε το νόημα με την πρώτη, ξαναδιαβάστε την πρόταση και θα καταλάβετε.

Ο Βασίλης Αντζουλάτος, είναι υπεύθυνος για τη διεύθυνση του συντακτικού τμήματος, ξεκίνησε την εμπλοκή του (στους δύο τροχούς με trial, enduro και μια Vespa) με τον ειδικό Τύπο και τα περιοδικά μοτοσυκλέτας από τα φοιτητικά του χρόνια… δηλαδή προ αμνημονεύτων χρόνων. Ήδη μετράει 30 χρόνια – από τον Μάϊο του 1984 – στα περιοδικά μοτοσυκλέτας, και είναι λάτρης του χαρτιού, του μελανιού, γι’ αυτό και δυσκολεύτηκε ιδιαίτερα να περάσει στον άυλο, ψηφιακό τύπο. Ακολουθεί ένα σύντομο βιογραφικό του:
1984 – 1986: Συντάκτης στο περιοδικό “Ελληνικό Motorrad”
1986 – 1990: Συντάκτης και μέλος της ιδρυτικής ομάδας του περιοδικού “MOTO”
1990 – 1993: Συντάκτης στο περιοδικό “Motosport”
1993 – 1995: Αρχισυντάκτης στο περιοδικό “MOTO”
1995 – 2000: Διευθυντής Σύνταξης στο περιοδικό “RIDER”
2000 – 2008: Αρχισυντάκτης και Σύμβουλος Έκδοσης στο περιοδικό “0-300”
2008 – 2010: Διευθυντής Σύνταξης στο περιοδικό “MotoGP World”
Ο Β.  Αντζουλάτος έχει στην κατοχή του τρία αναπαλαιωμένα κλασικά σκούτερ, μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα εντούρο, μια ψευδοεντούρο, μια τράιαλ, αλλά και ένα μοντέρνο σκούτερ. Κυκλοφορεί καθημερινά είτε με  σκούτερ, είτε με μοτοσυκλέτα.

Ο Αργύρης Μανωλάτος είναι ο άνθρωπος πίσω από την οργάνωση και την τεχνική υποστήριξη της ιστοσελίδας, κι αυτός που εισάγει τις καινοτομίες, αλλά και τις τρελές ιδέες, που οι υπόλοιποι επιχειρούν να υλοποιήσουν. Ο Αργύρης κυκλοφορεί με μια Aprilia Tuono 1000 και μ’ ένα παπί, που μήνες τώρα προσπαθεί να ξεφορτωθεί για να πάρει σκούτερ, αλλά δυστυχώς δεν έχει καταφέρει να το χαλάσει τόσο… ώστε να μην ξαναπάρει μπροστά. Σύντομα, πάντως, θα αποκτήσει και τρίτο δίτροχο, αφού έχει κλείσει ένα πανέμορφο ΚΤΜ EXC 450, το οποίο περιμένει από μέρα σε μέρα.

Ο Μιχάλης Λαζαρίδης είναι ένας έμπειρος φωτογράφος, που ευθύνεται για τις εικόνες του Scooternet.gr και έχει βαλθεί να φέρνει χρώμα και φως σε έναν κόσμο μπλα-μπλα, κειμένων και γραμμάτων. Ο Μιχάλης φωτογραφίζει αγώνες μοτοσυκλέτας, λάτρης των μοτοσυκλετών Supermotard και είναι κάτοχος δύο σκούτερ και ενός εξαιρετικού και σπάνιου Husqvarna ΝΟΧ 570.

Ο Αντρέας Μπάτσης είναι υπεύθυνος για τη γραφιστική επιμέλεια της ιστοσελίδας και φυσικά για το καταπληκτικό (αν δεν ήταν, δεν θα το βάζαμε…) λογότυπο. Ο Αντρέας, που έχει περάσει από τον χώρο των περιοδικών ειδικού τύπου σαν Art Director, είναι φανατικός ιταλόφιλος και πέρα από την Ιταλίδα τετράτροχη κούκλα του, είναι ψημένος για το επόμενό του βήμα που θα είναι… ιταλικό σκούτερ με προσωπικότητα. Το ποιο τελικά θα διαλέξει, θα το μάθετε όταν έρθει η ώρα.

Ο Νίκος Θεολόγος, εκ μέρους της εταιρίας Webst Consulting S.A., που μας φρόντισε στο τεχνικό κομμάτι, δεν οδηγεί σκούτερ και προς το παρόν ούτε μοτοσυκλέτα στο δρόμο. Εκτός όμως από τις αστείρευτες, πολύτιμές του γνώσεις στον ακαταλαβίστικο για εμάς χώρο της πληροφορικής, είναι και ειδικός επί των συστημάτων φρένων εξεζητημένων σπάνιων Ιταλικών (κι άλλος;) μοτοσυκλετών. Πρόσφατα υπήρξε βασικό μέλος μικρής ομάδας ανθρώπων, οι οποίοι, χωρίς μηχανολογικές γνώσεις (βλ. κομπιουτεράδες!) έλυσαν μέχρι τελευταίας βίδας  και έδεσαν ξανά (με επιτυχία) μια MV Agusta F4 – έτσι σαν πρόκληση. Ο Νίκος πρόσφατα μάλιστα ξεκίνησε την εμπλοκή του με οδήγηση μοτοσυκλετών στο χώμα.

Σε αυτό το σημείο, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε και κάποιους άλλους για την αμέριστη υποστήριξή τους. Θερμές ευχαριστίες, λοιπόν, στους: Γρηγόρη Α., Τόνια Κ., Δημήτρη Μ., Γιάννη Webst, Βαγγέλη Τσ., Βαγγέλη Τζ., αλλά και όλους εσάς που μας διαβάζετε και μας ενθαρρύνετε καθημερινά με τα μηνύματά σας.