fbpx

Honda Forza 350, Πλήρης Δοκιμή: Εντός κι εκτός

Γροθιά… με το γάντι

Κυβισμός: 330 cc * Ιπποδύναμη: 29,2 ίπποι, στις 7.500 rpm * Τελική: 146 km/h * Βάρος: 184 Kg (γεμάτο) * Τιμή: 6.150 ευρώ (Smart Top Box: 6.670)

Η τελευταία προσθήκη στην οικογένεια των Forza της Honda είναι το 350, ένα μεσαίου κυβισμού σκούτερ της κατηγορίας GT με μεγάλες φιλοδοξίες για την κορυφή της κατηγορίας, με εμφάνιση που έχουμε δει στον προκάτοχό του, το 300, και με νέο ισχυρότερο κινητήρα. Κείμενο: Βασίλης Αντζουλάτος, Φωτογραφίες: Θοδωρής Ερμήλιος

Είκοσι χρόνια έχουν κλείσει στην αγορά τα σκούτερ της οικογένειας Honda Forza, που είναι γνωστά σε όλη την Ευρώπη και προωθούνται σαν μια “μάρκα μέσα στη μάρκα”, όπως τα Scrambler για την Ducati, τα R nine T για την BMW, η Vespa για την Piaggio, τα Τ-MΑΧ/Χ-ΜΑΧ για την Yamaha.

Το όνομα της οικογένειας των Forza εμφανίστηκε από την αρχή της δεκαετίας του 2000 με 250 κυβικά, αλλά αποσπούσε υποτονικές πωλήσεις,

Μετά ήρθε η πρώτη γενιά Forza 300 το 2013. Τότε η Honda θεωρούσε πως μια “γιαπωνέζικη” εμφάνιση maxi scooter, όπως του πρώτου Forza, θα μπορούσε να γοητεύσει και την Ευρώπη, κάτι που δεν έγινε στην πράξη.

Ύστερα από πρόταση των συνεργατών της στα ευρωπαϊκά “κεντρικά” (Headquarters), που βρίσκονται στη Ρώμη, η εταιρία έκανε στροφή 180 μοιρών το 2018 και προχώρησε σε ένα νέο design που καμία σχέση δεν είχε με αυτό του παρελθόντος 300αριού: αντέγραψε την εμφάνιση του Forza 125.

Έτσι παρουσιάστηκε το Honda Forza 300 του 2018, που έτυχε καλύτερης αποδοχής από τον προκάτοχό του στις ευρωπαϊκές αγορές.

Δύο χρόνια κράτησε το 300 στην αγορά, ενώ τώρα με την παρουσίαση του 350 του 2021, η εταιρία από το Τόκιο αλλάζει δυναμικά τη γκάμα των Forza, εισάγοντας το Super Forza των 750 κυβικών, ενώ σταθερό παραμένει το 125, πλασάροντας όλα τα μοντέλα της οικογένειας σαν premium σκούτερ.

Αυτή τη φορά η εμφάνιση του παλιού και του νεότερου Forza έχει παραμείνει ίδια. Ο κινητήρας που παλιού 300αριου που ήταν ήπιας απόδοσης και χαρακτηριζόταν φιλικός και “βελούδινος στη λειτουργία” έχει ανέβει από τα 278 στα 330 κυβικά και  είναι σαφώς πιο δυνατός: “αυτό ακριβώς που έλειπε από το προηγούμενο μοντέλο” θα μονολογήσουν οι σκουτερίστες στους οποίους αρέσουν τα GT σκούτερ μεσαίου κυβισμού.

Ένας βασικός λόγος για την ανανέωση του Honda Forza 300, εκτός από τις προδιαγραφές Euro5, ήταν φυσικά ο αντίπαλος εξ Ιαπωνίας, Yamaha ΧΜΑΧ 300, ο οποίος χρησιμοποιούσε πάντοτε κινητήρα 300 κυβικών, κι όχι λιγότερων, όπως τα Honda, SYM, Kymco, Piaggio.

Με την προσαρμογή του κινητήρα στις νέες προδιαγραφές μάλιστα ήταν ευκαιρία να δεχθεί ο βασικός κινητήρας της Honda στη μεσαία κατηγορία ένα καλό “φρεσκάρισμα”.

Όταν πριν από δύο χρόνια δοκιμάσαμε το Forza 300, το χαρακτηρίσαμε ως τη “Συμφωνία της Αρμονίας”. Τώρα το Forza 350 εμφανίζεται σαν μια πιο δυναμική, με περισσότερο χαρακτήρα “Συμφωνία”, αφού η διαφορά στις επιδόσεις είναι εμφανέστατη από το πρώτο άνοιγμα του γκαζιού.

Βλέποντας και αναλύοντας την εμφάνιση του νέου μοντέλου της Honda για πρώτη φορά, αυτό που “χτυπάει στο μάτι” του παρατηρητή είναι ότι “τίποτα δεν χτυπάει στο μάτι”…

Γιατί το Forza 350 είναι ολόϊδιο με το παλαιότερο μοντέλο των 300 κυβικών, πέραν κάποιων μικρών διαφοροποιήσεων στο μπροστινό του τμήμα και στα πλάγια της ποδιάς-φέρινγκ.

Ναι, επειδή το Honda Forza 350 είναι ένα καινούργιο και αξιόλογο μοντέλο με νέο, δυναμικό και σπορ χαρακτήρα θα θέλαμε να έχει και ανανεωμένη εμφάνιση.

Από την άλλη, ίσως η επιλογή αυτού του χρώματος, του μαύρου ματ – που φορούσε το σκούτερ της δοκιμής μας – να μην κολακεύει τις γραμμές του σκούτερ. Επίσης το συγκεκριμένο design είναι ηθελημένα διακριτικό, συγκρατημένα σπορτίβικο και κομψό, έτσι ώστε να μην “προκαλεί”, αλλά ούτε και να παθιάζει κάποιον.

Το Honda Forza 350 διαθέτει υψηλή ποιότητα κατασκευής και παράγεται στο εργοστάσιο της εταιρίας στην Ιταλία (Atessa), όπως και τα SH 125, 150.

Η μεγαλύτερη βελτίωση για το μοντέλο ήρθε με τη χρησιμοποίηση του εξελιγμένου κινητήρα eSP+ των 330 κυβικών και των σχεδόν 30 ίππων, με το νέο Forza 350 να φιλοδοξεί να κυριαρχήσει στην ιδιαίτερα δημοφιλή κατηγορία των μεσαίων GT premium scooter.

Στο Δρόμο

Ο νέος κινητήρας eSP+, είναι ισχυρότερος κατά 12.4% από το προηγούμενο μοντέλο, προσφέροντας καλύτερες εκκινήσεις, επιταχύνσεις, ρεπρίζ, αλλά και υψηλότερη τελική ταχύτητα (τομέας για τον οποίο γκρίνιαζαν οι ιδιοκτήτες του 300), ενώ κάνει το σκούτερ να ταξιδεύει πολύ καλύτερα στον αυτοκινητόδρομο.

Παράλληλα είναι εφοδιασμένος με το σύστημα Honda Selectable Torque Control (HSTC), που ελέγχει την περιστροφή πίσω ελαστικού στο άνοιγμα του γκαζιού, μην επιτρέποντάς του να χάσει την πρόσφυσή του με τον δρόμο, παρέχοντας ασφάλεια σε όλες τις οδικές συνθήκες.

Είναι αλήθεια ότι θα θέλαμε να δούμε το Forza 350 να χρησιμοποιεί την τελευταία λέξη της τεχνολογίας της Honda και να διαθέτει και σύστημα Start & Stop όπως οι μικρότεροι (125 και 150 cc)  κινητήρες της. Οι μηχανικοί της Honda έχουν απαντήσει επί του θέματος ότι αν τοποθετούσαν τέτοιο σύστημα στον νέο 330άρη κινητήρα θα ανέβαινε αρκετά το κόστος του σκούτερ και το όφελος στην κατανάλωση θα ήταν μικρό.

Πάμε όμως πίσω στη δοκιμή μας: μόλις ανοίξεις το γκάζι του νέου 350 αρχίζεις να χαμογελάς, αφού νομίζεις ότι η αύξηση στην ιπποδύναμη δεν είναι +12,5% από πριν όπως λέει η Honda, αλλά 30,5%… Οι γρήγορες εκκινήσεις από στάση κάνουν το 350 να κοντράρει τα 400άρια σκούτερ στα ίσια, αφήνοντας τα “αδελφά” 300άρια πίσω του στο φανάρι. Όσοι προσπάθησαν να το κυνηγήσουν κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας, απλά έχασαν…

Αν το Forza 300 ήταν ένα σκούτερ “ήπιο και γλυκό”, τότε το 350 είναι “ρωμαλέο και ψυχωμένο”. Ο κινητήρας των 330 cc έχει δύναμη και ροπή από χαμηλά, η εμπλοκή του φυγοκεντρικού είναι άμεση και πέρα από το γεγονός ότι ξεκινάει γρήγορα – μέσω μιας μετάδοσης εξαιρετικής λειτουργίας – η απόκριση στο γκάζι διατηρείται ακμαία σε όλες τις στροφές, σε οποιαδήποτε ταχύτητα κι αν κινείσαι.

Πέρα από την προοδευτική μεταφορά ισχύος – που κάνει το αναλογικό κοντέρ να ακουμπήσει τη βελόνα του στα 155 km/h (πραγματική τελική 146 km/h) – ο τετραβάλβιδος κινητήρας δεν έχει πουθενά κραδασμούς, κάτι που δεν ίσχυε στον κινητήρα των 278 κυβικών του παρελθόντος. Σημειώνουμε ότι τα 130 km/h έρχονται στις 7.000 rpm, ενώ το κοντέρ θα δείχνει 150 km/h με το στροφόμετρο να δείχνει 8.200 rpm.

Η θέση οδήγησης είναι “πάνω” στο σκούτερ ή μάλλον στη μέση (ούτε “πάνω”, ούτε “μέσα”) με τον αναβάτη να τοποθετείται με όρθιο τον κορμό του σε μια ισορροπημένη στάση, με το τιμόνι χαμηλότερα από το ύψος των αγκώνων. Τα γόνατα των αναβατών, ακόμα και στα υψηλότερα αναστήματα δεν κινδυνεύουν να ακουμπήσουν στα πίσω τμήματα της ποδιάς – υπάρχει ευρυχωρία γενικά.

Η σέλα είναι άνετη και καλοσχεδιασμένη, με αρκετό, καλής ποιότητας αφρώδες και κάλυμμα.

Η πολύ καλή αυτή θέση και το “ζύγισμα” του 350 προσφέρει στον αναβάτη άριστο έλεγχο μέσα στην πόλη, αλλά και άνεση στα μεγαλύτερα ταξίδια.

Άνετα τοποθετημένα τα πόδια του αναβάτη στα σχετικά στενά μαρσπιέ (υπάρχουν και δεύτερα επικλινή μαρσπιέ στην ποδιά, για μια θέση με πιο τεντωμένα γόνατα), απολαυστικά “εύκολο” και γρήγορο το τιμόνι, μεγάλο και σωτήριο το “κόψιμό” του,  το κάνει απόλαυση μέσα στην πόλη. Η ηλεκτρικά κινούμενη σε ύψος ζελατίνα με το πάτημα ενός κουμπιού, δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να την κατεβάζει τέρμα-κάτω μέσα στην πόλη και να βλέπει καλά τον δρόμο μπροστά του (κοντά του). Μόλις “ανοίγει ο δρόμος” μπορεί να να ανεβάζει τη ζελατίνα γρήγορα στο τέρμα-πάνω της διαδρομής της και να προστατεύεται από τον αέρα και τη βροχή.

Μέσα στην πόλη, με τον αναβάτη να απολαμβάνει πολύ καλή απόκριση στα 0-80 km/h κι έναν γραμμικής απόδοσης κινητήρα, αυτό που θα τον δυσκολέψει κατά τη διήθηση είναι οι καθρέφτες με τους βραχίονες μιας και στερεώνονται πάνω στο φέρινγκ-ποδιά και είναι απομακρυσμένοι από αυτόν.

Αυτή η διάταξη απαιτεί να “διπλοτσεκάρεις” κατά το πέρασμα ανάμεσα στα αυτοκίνητα, μια τα άκρα του τιμονιού και μια τους καθρέφτες, για να σιγουρευτείς ότι χωράς να περάσεις. Σε αυτές τις περιπτώσεις είναι πιο βολικοί οι καθρέφτες που βιδώνουν πάνω στο τιμόνι και όχι πάνω στο φέρινγκ. Σαν αντιστάθμισμα, οι καθρέφτες του Forza προσφέρουν πολύ καλό οπτικό πεδίο πίσω από τους αγκώνες του αναβάτη.

Η ευελιξία του 350 μέσα στο άστυ είναι πολύ καλή, με το σκούτερ να θυμίζει 125άρι, όπως αρμόζει σε ένα σπορ GT, ενώ τα ελαστικά Pirelli Diablo Scooter που επιλέγονται από τη Honda προσφέρουν εξαιρετική αίσθηση και πρόσφυση, ακόμη και σε βρεγμένο οδόστρωμα.

Ο συνεπιβάτης κάθεται ελαφρώς ψηλότερα από τον αναβάτη σε μια άνετη σέλα, η οποία για κάποιο λόγο (κάτι που ισχύει και στην περίπτωση του Honda SH 150) έχει κάλυμμα με εξτρά ραφτά τμήματα, που μάλλον δεν χρειάζονται, κάνοντας την εικόνα της πολύπλοκη. Τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη είναι μεγάλα, αλουμινένια (χωρίς λάστιχο στην επάνω επιφάνειά τους) και αναδιπλούμενα, με την στήριξη του κορμού του να παρέχεται από μεγάλες εργονομικές χειρολαβές δεξιά-αριστερά στην ουρά του σκούτερ.

Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα (χωρίς φωτάκι, αλλά με μια χρήσιμη εσωτερική “κρυφή” θήκη και ένα διαχωριστικό) είναι επενδεδυμένος με τσόχα και ικανός να φιλοξενήσει δύο κράνη φουλφέις ή ένα κράνος και τον εξοπλισμό του καθενός για την μετακίνησή του (αδιάβροχα, lap top, σακίδιο, κ.λπ.).

Επίσης, υπάρχει ντουλαπάκι και μάλιστα πολύ βαθύ, μπροστά στην ποδιά, με θύρα USB τύπου C για την φόρτιση των ηλεκτρονικών συσκευών, που όμως δεν κλειδώνει.

Το μοντέλο που οδηγήσαμε ήταν η έκδοση “Smart Top Box” εφοδιασμένο με μπαγκαζιέρα 45 λίτρων που ανοίγει-κλειδώνει από τον πομπό μπρελόκ του συστήματος keyless (η λειτουργία του κεντρικού διακόπτη και η εκκίνηση χωρίς κλειδί, είναι στον στάνταρ εξοπλισμό) με το οποίο είναι εφοδιασμένο το Forza.

Στο ταξίδι ο κινητήρας εμφανίζει σαφώς το πλεονέκτημά του έναντι του παλαιότερου όχι μόνο στις συνολικές επιδόσεις του αλλά κυρίως στις ρεπρίζ, που τώρα είναι ταχύτερες, με τις προσπεράσεις να γίνονται πολύ πιο εύκολα.

Η σχετικά όρθια θέση οδήγησης θα μπορούσε να κουράζει πιο γρήγορα τον αναβάτη, αλλά εδώ έρχεται η ηλεκτρικά ελεγχόμενη σε ύψος ζελατίνα που τον καλύπτει από τις καιρικές συνθήκες σε μεγάλο βαθμό.

Με τη ζελατίνα στη χαμηλότερη ρύθμισή της ο αέρας χτυπάει τον αναβάτη στη μέση του κορμού του, ενώ στην υψηλότερη στην κορυφή του κράνους, αλλά ο θόρυβος που δημιουργείται δεν είναι ιδιαίτερα ενοχλητικός.

Στο ταξίδι η κατανάλωση του κινητήρα έφτασε τα 4,1 λίτρα στα 100 km/h, δίνοντας αυτονομία πάνω από 280 χιλιόμετρα (χωρητικότητα ρεζερβουάρ 11, 5 lt). Μέσα στην πόλη η μέση κατανάλωση παρέμεινε χαμηλή στα 3,8 λίτρα.

Ο νέος πίνακας οργάνων συνδυάζει αναλογικά όργανα (ταχύμετρο και στροφόμετρο) αυτοκινητιστικής αισθητικής και μια μικρή ψηφιακή οθόνη στη μέση. Το σίγουρο είναι ότι όλες οι ενδείξεις είναι ευανάγνωστες μέρα και νύχτα. Τα όργανα προσφέρουν πληθώρα πληροφοριών, συμπεριλαμβανομένων της στάθμης καυσίμου, των οδόμετρων, της μέσης κατανάλωσης καυσίμου, θερμοκρασίας περιβάλλοντος κλπ.

Οι αναρτήσεις του νέου Honda Forza 350 ακολούθησαν τις διαταγές του ισχυρότερου κινητήρα και σκλήρυναν, ώστε να αντιμετωπίσουν τις υψηλότερες επιδόσεις και να προσφέρουν μεγαλύτερη σταθερότητα στο σύνολο στις μεγάλες ταχύτητες.

Πραγματικά, μπορεί να τραντάζεται το σφιχτό συμβατικό πιρούνι με τα 33άρια καλάμια, το ίδιο και τα ρυθμιζόμενα πίσω αμορτισέρ, αλλά οι κραδασμοί δεν μεταφέρονται τόσο δυνατοί στα χέρια ή στη μέση του αναβάτη.

Το σημαντικό είναι ότι όταν χτυπήσεις ανωμαλία στο δρόμο, η πορεία του σκούτερ (που ζυγίζει γεμάτο 184 κιλά) δεν χάνεται, με το 350 να παρουσιάζει πολύ καλό κράτημα σε όλες τις περιπτώσεις.

Μπορεί η γεωμετρία του στον μπροστινό τροχό να είναι γρήγορη (τροχός 15 ιντσών μπροστά και 14 πίσω) αλλά το μεγάλο μεταξόνιο και το σωστό ζύγισμα των μαζών-βαρών δίνει ένα ουδέτερο και προβλέψιμο σε συμπεριφορά σκούτερ σε όλες τις περιπτώσεις.

Όμως μια λεπτομέρεια: αν κινείστε με υψηλές ταχύτητες (130-140 km/h) και έχετε σηκώσει τη ζελατίνα στην υψηλότερη θέση της, στις αλλαγές κατεύθυνσης (του γρήγορου τιμονιού) το σκούτερ θα εμφανίσει μια μικρή νευρικότητα-ταλάντωση.

Μια άλλη λεπτομέρεια που ανακαλύψαμε τυχαία είναι ότι πάνω στις στροφές, σε μια προσπάθεια για καλύτερη στήριξη των ποδιών (τομέας στον οποίο πάσχουν όλα τα σκούτερ λόγω έλλειψης ρεζερβουάρ ανάμεσα στα πόδια) και φέρνοντας το σώμα λίγο πιο μπροστά στη σέλα, μπορούσαμε να στηρίξουμε το εξωτερικό γόνατο στην κεντρική “κολώνα” πίσω από την ποδιά και να βελτιώσουμε την σταθερότητα του σώματός μας.

Για το φρενάρισμα υπάρχουν δισκόφρενα της Nissin (256mm μπροστά, 240 πίσω) με διπίστονες δαγκάνες και δικάναλο ABS τελευταίας γενιάς και προσφέρουν πολύ καλές επιδόσεις με προβλέψιμες αντιδράσεις και αποτελεσματικότητα, με το μπροστινό δισκόφρενο να προσφέρει αίσθηση, σε αντίθεση με το πίσω που δεν τα καταφέρνει σε αυτόν τον τομέα.

Τελικά

Το Honda Forza 350 έχει ξεκάθαρο στόχο: στοχεύει να κυριαρχήσει στην ιδιαίτερα δημοφιλή και πολύ ανταγωνιστική κατηγορία των μεσαίων σκούτερ GT και κυρίως της κατηγορίας premium.

Το Forza 350 είναι ένα πολύ αξιόλογο σύνολο, που χαρακτηρίζεται εύκολα ως ένα ποιοτικό και ικανό από πλευράς επιδόσεων σκούτερ που μπορείς να κρατήσεις χρόνια χωρίς να ενδιαφέρεσαι για ό,τι καινούργιο βγαίνει στην αγορά και να διανύσεις πάνω του πολλά-πολλά χιλιόμετρα.

Στην περίπτωση του Forza 350 η συνολική αίσθηση που μεταφέρεται από το δίτροχο στον άνθρωπο δεν έχει να κάνει τόσο με το “Fun Factor” – μια “μέτρηση” που χρησιμοποιείται ευρύτατα στην περίπτωση των γρήγορων συνήθως μοτοσυκλετών.

Εδώ έχουμε να κάνουμε με το “Satisfaction Factor” που παρέχεται απλόχερα μαζί με την ομοιογένεια σε όλους τους τομείς από το Forza 350 σε έναν αναβάτη που και θα φχαριστιέται τις επιδόσεις του σε όλους τους τομείς, αλλά και κάθε φορά που θα κατεβαίνει από τη σέλα του θα νιώθει μια βαθιά αίσθηση ικανοποίησης μέσα του. Για πολλούς ανθρώπους αυτό είναι κάτι που έχει ανεκτίμητη αξία.

Η Honda έριξε το γάντι προς όλους τους κατασκευαστές  με τη παρουσίαση του Forza 350, που είναι το κορυφαίο σκούτερ αυτής της κατηγορίας (GT μεσαίου κυβισμού), και τώρα περιμένουμε τις απαντήσεις τους…

Λεπτομέρειες και παρατηρήσεις

  • Πέρα από τις δύο εκδόσεις του Forza 350 που μπορεί να αγοράσει κάποιος σήμερα (την απλή με 6.150€ και την Smart Top Box με 6.670€), σύντομα θα υπάρχουν στην αγορά και δυο ακόμα που ονομάζονται HSVC (Honda Smartphone Voice Control). Πρόκειται για ένα σύστημα το οποίο επιτρέπει τον έλεγχο λειτουργιών κινητού τηλεφώνου (πλοήγηση, μουσική, email, κλήσεις κλπ) και με φωνητικές εντολές με επιβάρυνση 80 μόλις ευρώ από τις δυο παραπάνω εκδόσεις.

  • Για άλλη μια φορά ο διακόπτης της κόρνας είναι τοποθετημένος σε λάθος θέση. Όσο καιρό κι αν τον χρησιμοποιείς (στην περίπτωσή μας επί χρόνια) δεν τον συνηθίζεις και μονίμως, αντί για κόρνα πατάς τα φλας… Κι αυτό είναι επικίνδυνο. Το λέμε ξανά και ξανά και θα συνεχίσουμε να το λέμε όσο καιρό τοποθετούνται σε αυτή τη διάταξη. Μάλιστα τώρα στη θέση του διακόπτη της κόρνας υπάρχει το μπουτόν Info B που χειρίζεται τις πληροφορίες των οργάνων.
  • Το τιμόνι στα άκρα του έχει χρωμιωμένα αντίβαρα για τους κραδασμούς

  • Το αριστερό άκρο του τιμονιού είναι φορτωμένο με μπόλικους διακόπτες
  • Το μπρελόκ-τηλεχειριστήριο χρησιμοποιείται για το άνοιγμα του κεντρικού διακόπτη, άνοιγμα της σέλας και καπακιού της τάπας πλήρωσης καυσίμου, αλλά και της μπαγκαζιέρας στην έκδοση Smart Top Box.
  • Τα φώτα τα περιμέναμε λίγο πιο ισχυρά – για παράδειγμα το Honda SH 150 Euro 5 έχει καλύτερη και ισχυρότερη δέσμη, παρότι οι προβολείς του είναι μικρότερης επιφάνειας
  • Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη στο κλείδωμά της μπαγκαζιέρα είναι πολύ χρήσιμη και έχει μεγάλη χωρητικότητα, αλλά λόγω του όγκου της μοιάζει να παρεμβαίνει στην συνολική αισθητική του σκούτερ (δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα δικά μας)
  • Κάπως μικρή είναι η ψηφιακή οθόνη ανάμεσα στα δυο αναλογικά κοντέρ και το στροφόμετρο
  • Γεροδεμένο και καλοφτιαγμένο από χοντρή σωλήνα και εύκολο στη χρήση του είναι το κεντρικό σταντ
  • Μια περίεργη λεπτομέρεια πάνω στο Forza είναι τα μπροστινά φλας που βρίσκονται ενσωματωμένα πάνω στους (αναδιπλούμενους με το χέρι) καθρέφτες και είναι μονίμως αναμμένα. Με αυτό τον τρόπο γίνεται το σκούτερ πιο εμφανές τη νύχτα, αφού η συνολική εικόνα είναι “ελαφρώς ογκώδης”

ΥΠΕΡ

  • Κινητήρας-Επιδόσεις-Κατανάλωση
  • Φρενάρισμα
  • Ζελατίνα-Προστασία
  • Ποιότητα κατασκευής

ΚΑΤΑ

  • Εμφάνιση ίδια με του 300
  • Αίσθηση πίσω φρένου
  • Διακόπτες
  • Λίγο σκληρές αναρτήσεις
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΤΙΜΗ:6.150 ευρώ (βασική έκδοση)
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Τετράχρονος, μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος eSP, 330 cc, με 1ΕΕΚ, 4 βαλβίδες, με ηλεκτρονικό ψεκασμό
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ:29,2 ίπποι, (21,5 kW) στις 7.500 rpm
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Τηλεσκοπικό, συμβατικό πιρούνι, διαμ. 33mm/Δύο αμορτισέρ
ΦΡΕΝΟ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Δίσκος 256mm /Δίσκος 240mm, με ABS
ΤΡΟΧΟΣ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
15 ιντσών/ 14 ιντσών (ελαστικά 120/70 μπροστά, 140/70 πίσω)
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ:1.510mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ:780 mm
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ:11,7 lt
ΒΑΡΟΣ:184 kg (πλήρες)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Σαρακάκης ΑΕΜΒΕ, Λ. Αθηνών 71, τηλ.: 210 3467329

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ