fbpx

KYMCO KRV 180: Επανάσταση στους μικρούς κυβισμούς!

Η Kymco πρωτοπορεί και επενδύει στα “μικρά”

Τα μικρού κυβισμού scooter είχαν την τιμητική τους φέτος στις φθινοπωρινές παρουσιάσεις, με λανσάρισμα πολλών καινούργιων αλλά και ανανεωμένων σε μεγάλο βαθμό μοντέλων. Κοινός παρανομαστής τους ο πλούσιος εξοπλισμός , γεγονός που καταδεικνύει ότι τα δίτροχα με χωρητικότητες κάτω από τα 200 κ.εκ., δεν αντιμετωπίζονται πλέον ως “φτωχοί συγγενείς” από τους κατασκευαστές.


Ανάμεσά τους όμως, ξεχωρίζει ένα μοντέλο που πέρα από πλούσια εξοπλισμένο, είναι και φορέας μιας μοναδικότητας που αποτελεί “επανάσταση” για τις κατηγορίες αυτές.

Το Kymco KRV 180, είναι το πρώτο scooter μικρού κυβισμού που φέρει ψαλίδι μοτοσυκλετιστικού τύπου, με τον κινητήρα και την CVT μετάδοση σε σταθερή έδραση στο πλαίσιο, χωρίς αυτά τα δύο στοιχεία να αποτελούν μη αναρτώμενη μάζα, ταλαντευόμενη στον κάθετο άξονα σε κάθε συμπίεση και εκτόνωση της ανάρτησης.

Αυτή η διαφορετική δομική προσέγγιση, λύνει ένα από τα μεγαλύτερα εγγενή προβλήματα των σκούτερ και αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για υπερβάσεις πέραν των δεδομένων σε ό,τι αφορά την οδηγική συμπεριφορά.

Δεν είναι τυχαίο, ότι όλα τα sport και δυναμικά scooter μεγάλου κυβισμού, με πρωτοπόρο το Yamaha TMAX, υιοθετούν αυτή τη διάταξη. KYMCO AK550, BMW C650 Sport / GT, SYM Maxsym TL500 αλλά και τα υβρίδια σκουτερο-μοτοσυκλετών της Honda, Integra 700, Forza 750 και XADV, είναι κατασκευασμένα με αυτό τον τρόπο.



Αντιλαμβάνεστε λοιπόν ότι η εφαρμογή κάτι τέτοιου στην κάτω των 200 κ.εκ. κατηγορία, αποτελεί επανάσταση και ότι ο τίτλος δεν είναι καθόλου υπερβολικός, πόσο μάλλον όταν δεν υπάρχει στην αγορά
scooter από τα 200 έως τα 450 cc, με παρόμοια κατασκευαστική φιλοσοφία.

To Kymco KRV 180 κατηγοριοποιείται ως αστικού προσανατολισμού μοντέλο, με σαφέστατες sport διαθέσεις που υπογραμμίζονται από την δυναμική του εμφάνιση.

Ωστόσο δεν θυσιάζει την πρακτικότητα στον βωμό του φαίνεσθαι και το επίπεδο δάπεδό του αποτελεί μεταφορικό προσόν σε σχέση με πολλά από τα scooter που θα μπορούσαν να θεωρηθούν ανταγωνιστές του.

Ο κινητήρας είναι νέας σχεδίασης, μονοκύλινδρος, υγρόψυκτός, με τέσσερις βαλβίδες και οδήγηση από μονό εκκεντροφόρο.

Τα 175,1 cc της χωρητικότητάς του αποδίδουν 16,4 ίππους στις 7.500 rpm και 1,6 kgm ροπής στις 6.000 rpm, με την τελική μετάδοση να γίνεται μέσω ιμάντα, κάτι που αποτελεί επίσης ένα μοναδικό στοιχείο στα μικρού κυβισμού scooter.



Oι κατασκευασμένοι από αλουμίνιο τροχοί είναι διαστάσεων 13 ιντσών και φορούν ελαστικά διαστάσεων 110/70-13 και 130/70-13, ενώ τα φρένα αποτελούνται από μονούς δίσκους μπροστά και πίσω.

Σε ό,τι αφορά τις αναρτήσεις, οι μοναδικές πληροφορίες που είναι διαθέσιμες μέχρι στιγμής – και όπως βλέπουμε – κάνουν λόγο για ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και μονό αμορτισέρ πίσω χωρίς να αναφέρονται τα λεπτομερή χαρακτηριστικά τους.

Ο εξοπλισμός του Kymco KRV 180 είναι πολύ πλούσιος και περιλαμβάνει ABS, Τraction Control με δυνατότητα απενεργοποίησης, Keyless σύστημα εκκίνησης και κλειδώματος / ξεκλειδώματος, LED φώτα και ψηφιακό πίνακα οργάνων, με οθόνη LCD.



Λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά είναι η παροχή φόρτισης
USB που βρίσκεται πάνω στο δεξί πάνελ της ποδιάς, ώστε να είναι δυνατή η φόρτιση smartphone όταν αυτό χρησιμοποιείται για πλοήγηση με βάση στο τιμόνι, αλλά και ο διακόπτης σινιάλου με τα φώτα στο αριστερό grip, κάτι που δεν συναντάται εύκολα σε αυτή την κατηγορία.

Η πλήρωση του ρεζερβουάρ γίνεται από τάπα που βρίσκεται ψηλά, στο αριστερό τμήμα της ποδιάς, ενώ δεν υπάρχει ντουλαπάκι, παρά μόνο μια διαμορφωμένη ανοικτή “τσέπη” κάτω από τον κεντρικό διακόπτη.

Για τον αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα δεν δίνονται πληροφορίες, ωστόσο υπάρχει μια επίσημη φωτογραφία στην οποία απεικονίζεται ένα full face κράνος να φιλοξενείται εντός του.

Αν αυτό όντως ισχύει, αξίζει ένα μπράβο στην Kymco, αφού παρά τη διαφορετική χωροταξία του KRV 180, με τον κινητήρα να τοποθετείται πιο μπροστά, έχει γίνει άριστη αξιοποίηση των διαθέσιμων χώρων.

Τέλος, η σέλα βρίσκεται στα 795 mm απόστασης από το έδαφος, το μεταξόνιο είναι στα 1.400 mm και το βάρος ανέρχεται στα 133,5 κιλά.

Χωρίς καμία πρόθεση να μειώσουμε τις πολλές και ενδιαφέρουσες προτάσεις που αναμένονται στην αγορά, το Kymco KRV 180 είναι αδιαμφισβήτητα ό,τι πιο… hot έχει παρουσιαστεί στα μικρά scooter για το 2021 και πραγματικά ανυπομονούμε να το οδηγήσουμε, όταν θα διατεθεί για δοκιμή στην Ελλάδα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ