fbpx

PIRELLI ANGEL SCOOTER: Δοκιμή

Φύλακας άγγελος στην πόλη

Δοκιμάζουμε για παραπάνω από ενάμιση μήνα ένα ζευγάρι ολόφρεσκα Pirelli Angel Scooter, πάνω σε ένα Honda SH 150 σε συνθήκες… σκληρής καθημερινότητας, που στην πραγματικότητα σημαίνει… αντίξοες συνθήκες.

Μόνο άξια θαυμασμού μπορούν να είναι τα λάστιχα που φοράει το δίτροχό μας. Αυτά τα μαύρα και στρογγυλλά πράγματα – όπως συνηθίζουμε να λέμε – που είναι τα πιο βασανισμένα, τα πιο κακοποιημένα και πολλές φορές παραμελημένα εξαρτήματα που κάνουν την περισσότερη δουλειά.

Το μόνο που απαιτούν από εμάς, τα έρημα, είναι να τα κοιτάμε λίγο και να τα γεμίζουμε με αέρα που και που.

Η έμπειρη εταιρία στο χώρο των ελαστικών ιταλική Pirelli με υπερ-εκατονταετή πείρα παρουσιάσε πρόσφατα τα Pirelli Angel Scooter για χρήση στην πόλη και μετακίνηση μικρών διαδρομών.

Τι θέλει να προσφέρει ένα ελαστικό; Καταρχάς ασφάλεια που έρχεται μέσω της αυξημένης πρόσφυσης και μετά άνεση στον αναβάτη, έτσι ώστε να μην μεταφέρει αυτούσιους τους κραδασμούς του δρόμου.

Το Pirelli Angel Scooter έχει πιο άκαμπτη δομή και καινοτομικό – τόσο πρωτότυπο που ξενίζει μερικούς – σχέδιο πέλματος, με οπές πάνω του που κάνουν το ελαστικό πιο εύκαμπτο και έτσι να έρχεται σε καλύτερη επαφή με την άσφαλτο κατά το φρενάρισμα και τις στροφές.

Τα Pirelli Angel Scooter προορίζεται για καθημερινή οδήγηση στην πόλη, άρα πρέπει να φτάνει σε θερμοκρασία βέλτιστης λειτουργίας πιο γρήγορα από ένα ελαστικό που είναι σχεδιασμένο για διαδρομές εκτός πόλης, ταξίδι, στροφές, αυτοκινητόδρομος, κ.λπ.

Ήδη από τα πρώτα χιλιόμετρα που κάναμε πάνω στα Pirelli Angel Scooter, φορεμένα πάνω σε ένα Honda SH 150 που γνωρίζουμε για παραπάνω απο 12.000 km, παρατηρήσαμε την εμφανή διαφορά τους όσον αφορά στο σκελετό τους που είναι σκληρότερος.

Αυτό σημαίνει ότι οι δυνάμεις που εφαρμόζονται πάνω στο λάστιχο στη μορφή είτε λακκούβας, είτε ανωμαλίας περνάει πιο αφιλτράριστη στις αναρτήσεις, στο τιμόνι και τη μέση του αναβάτη.

Η πιο άκαμπτη δομή του Angel δίνει από την άλλη περισσότερη προβλεψιμότητα αντιδράσεων στο λάστιχο: τα γλιστρήματα στο όριο είναι μικρά και πριν συμβούν υπάρχει προειδοποίηση.

Η εμπιστοσύνη που χτίζουν στο πέρασμα των ημερών τα Angel Scooter έρχεται βαθμιαία και όταν συνειδητοποιήσεις το πόσο “κρατάνε”, όπως λέγεται στην αργκώ της μοτοσυκλέτας, τότε κάνεις απίθανα πράγματα.

Ελάχιστα ελαστικά προσφέρουν τέτοια οδική συμπεριφορά όπως τα Angel Scooter και δεν διστάζουμε να τα χαρακτηρίσουμε από τα κορυφαία, που μάλιστα ταιριάζουν με τις ελληνικές συνθήκες, που είναι γενικά “μειωμένης πρόσφυσης”.

Στις αργές ταχύτητες σχεδόν ακούς τα λάστιχα να κολλάνε στην άσφαλτο, ενώ σε καλή επιφάνεια έχεις την εντύπωση ότι έχει αχρηστευθεί το ABS. Το οποίο βασικά δεν ενεργοποιείται, παρά πολύ δύσκολα, λόγω μεγάλου συντελεστή τριβής.

Πέρα από το στεγνό οδόστρωμα, όπου το σκούτερ πάει “να ακουμπήσει κάτω” στις στροφές, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε και σε βρεγμένο δρόμο, αλλά δυστυχώς όχι σε καθαρό βρεγμένο δρόμο.

Με τα πρωτοβρόχια να πέφτουν στους βρώμικους αθηναϊκούς δρόμους, που ήταν “ξεροί” όλους τους καλοκαιρινούς μήνες και τη γλίτσα να εμφανίζεται στην επιφάνειά τους τα Angel Scooter εμφάνιζαν σαφώς καλύτερη συμπεριφορά και κράτημα από τους ανταγωνιστές τους.

Από την άλλη όμως δεν είχαμε την ευκαιρία να τα πιέσουμε σε καθαρή βρεγμένη άσφαλτο, αφού οι βροχές ήταν σύντομες.

Όπως είχαμε πει και στο εισαγωγικό μας άρθρο-παρουσίαση των Pirelli Angel Scooter (πατήστε εδώ) τα νέα ελαστικά είναι διαθέσιμα σε πλήθος διαστάσεων σε διαμέτρους 10, 12, 13, 14, 15 και 16 ιντσών.

Περισσότερες πληροφορίες: Moto Κουζής, Γαλατσίου 41, Αθήνα, 210 8541317, www.motokouzis.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ