fbpx

SUZUKI BURGMAN 150 2022: Έρχεται Mini GT;

Μια κίνηση που πρέπει να κάνει η Suzuki

Τελευταίο… αλλά όχι καταϊδρωμενο φαίνεται πως θα είναι το Burgman 150, το οποίο αναμένεται να προστεθεί στην κατηγορία των Mini GT, εκπροσωπώντας τη Suzuki. Για πρώτη φορά στην ιστορία της συγκεκριμένης οικογενείας μοντέλων, όλα δείχνουν ότι θα ακολουθηθεί ένας διαφορετικός δρόμος από αυτόν που μας έχουν συνηθίσει τα Burgman με τις… χορταστικές τους διαστάσεις.

Η Suzuki έχει συγκεκριμένη φιλοσοφία, αφήνει τις καταστάσεις να ωριμάσουν και μετά χτυπάει, έχοντας ζυγίσει πολύ καλά τις καταστάσεις και τις απαιτήσεις. Αυτή λοιπόν την πεπατημένη ακολουθεί και με το Burgman 150, το οποίο από το 2019 το… λιβανίζει.

Ωστόσο, επειδή παρατηρείται αρκετή κινητικότητα (για τα δεδομένα της Suzuki πάντα) σε παρουσίαση νέων μοντέλων και ανανεώσεων στην ήδη υπάρχουσα γκάμα, πιστεύουμε ότι δεν θα αργήσει να έρθει και η σειρά του συγκεκριμένου μοντέλου.

H εταιρία έχει στο παρελθόν δραστηριοποιηθεί σε κυβισμούς 125 και 150, χρησιμοποιώντας μάλιστα το όνομα Burgman, αλλά τα μοντέλα αυτά ήταν ξεκάθαρα GT με μικρούς κινητήρες.

Στην προκειμένη περίπτωση περιμένουμε κάτι διαφορετικό, με το νέο Burgman 150 να έχει μια πιο “μαζεμένη” από πλευράς διαστάσεων σιλουέτα, ανήκοντας στην κατηγορία των MiniGT.

Προφανώς ο στόχος είναι τα PCX και NMAX των Honda και Yamaha αντιστοίχως, με τη σχεδίαση του Burgman 150, όπως μαρτυρούν κάποια 3D σχέδια που έχουν διαρρεύσει, να συμπλέει αισθητικά με τα ανταγωνιστικά μοντέλα.

O κινητήρας του μοντέλου θα είναι υγρόψυκτος και τετραβάλβιδος, με τις πληροφορίες να κάνουν λόγο για από κοινού εξέλιξη όλου του project από την Suzuki και την Haojue, που είναι ουσιαστικά το κινεζικό παράρτημα της Suzuki στην Κίνα.

Κατασκοπικές φωτογραφίες που τραβήχτηκαν στην Κίνα

Αυτό που θα έχει πολύ ενδιαφέρον, θα είναι το επίπεδο του εξοπλισμού του Burgman 150. Βάσει του ανταγωνισμού που αναφέρθηκε πιο πάνω, η Suzuki θα κληθεί να πάρει μια απόφαση. Είτε κατά μέτωπο επίθεση με Start-Stop, Traction Control και Smart Key, ή ελαφρά αποστασιοποίηση, με ένα χαμηλότερο επίπεδο εξοπλισμού, συνοδευόμενο όμως και από μια πιο προσιτή τιμή.

Yπενθυμίζουμε ότι ήδη μια έκδοση 125cc με το όνομα Burgman Street κυκλοφορεί στους δρόμους της Ινδίας, αλλά πρόκειται για ένα “βασικό” μοντέλο με αερόψυκτο κινητήρα. Το Burgman 150 που θα διατίθεται στις δυτικές αγορές αλλά και στην Κίνα ως Haojue, θα είναι αρκετά διαφορετικό και τα στοιχεία που γνωρίζουμε τα παραθέσαμε πιο πάνω.

Όπως ήδη αναφέρθηκε, το Burgman 150, αναμένεται να είναι επίσης το πρώτο μοντέλο της σειράς το οποίο δεν θα έχει αυτή την μαξιμαλιστική έκφραση της συγκεκριμένης οικογένειας μοντέλων.

Όποιος είχε δει και οδηγήσει Burgman 125, 150 και 200, ειδικά το τελευταίο, εντυπωσιαζόταν με τους χώρους και την άνεση που αυτά προσέφεραν, αλλά εδώ δεν πρόκειται για κάτι τέτοιο, τουλάχιστον όχι βάσει των σχεδίων που έχουν διαρρεύσει.

Εν αναμονή λοιπόν για άλλη μια είσοδο στην Mini GT κατηγορία, η οποία κερδίζει συνεχώς έδαφος στις προτιμήσεις των αναβατών, προσφέροντας μια διαφορετική προσέγγιση στην καθημερινή αστική μετακίνηση.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ