fbpx

Piaggio MP3 400 hpe, 530 hpe: Ντεμπούτο στο Παρίσι

Φρεσκαρισμένα και με παγκόσμιες πρωτιές τα νέα τρίτροχα της Piaggio

Τα νέα Piaggio MP3 400 και 530 κυβικών έκαναν το ντεμπούτο τους μόλις προχθές στο Παρίσι, την πόλη που συμβολίζει την επιτυχία των τρίτροχων σκούτερ, μιας και η Γαλλία είναι μια αγορά που τα τιμά ιδιαίτερα με πολλές πωλήσεις.

Παρότι τα τρίτροχα σκούτερ δεν είχαν τη διείσδυση στην αγορά που θα ήθελαν οι εταιρίες που τα λανσάρουν στο πέρασμα των χρόνων από τότε που παρουσιάστηκαν, κι ενώ δεν μπορούμε επίσης να πούμε πως έφεραν την “επανάσταση” και είχαν ευρύτερη αποδοχή από τον κόσμο των σκούτερ, η Piaggio δηλώνει ευχαριστημένη από τις επιδόσεις των ΜΡ3 στον εμπορικό στίβο.

Πιο συγκεκριμένα αναφέρει πως μέσα στα τελευταία δεκαέξι χρόνια πουλήθηκαν παγκοσμίως 230.000 κομμάτια, με το MP3 να είναι ο ηγέτης σε μια κατηγορία η οποία δημιουργήθηκε από την Piaggio, αφού ήταν η πρώτη που τόλμησε να τοποθετήσει τρίτο τροχό σε σκούτερ.

Τα Piaggio ΜΡ3 τελευταίας γενιάς επιστρέφουν ασφαλέστερα, με περισσότερη τεχνολογία, νέα συστήματα και πολυτέλεια.

Κατασκευασμένα στα εργοστάσια της Piaggio στην Ποντεντέρα της Ιταλίας, τα μοντέλα της νέας σειράς MP3 είναι ελαφρύτερα, με υψηλότερες επιδόσεις και έχουν βελτιωθεί τεχνικά.

Είναι εξοπλισμένα με τους σύγχρονους κινητήρες της οικογένειας hpe: το Piaggio MP3 400 hpe και το Piaggio MP3 400 hpe Sport μοιράζονται την έκδοση 400 cc με ιπποδύναμη πάνω από 35 ίππους, ενώ το κορυφαίο Piaggio MP3 530 hpe Exclusive διαθέτει τον ολοκαίνουργιο κινητήρα 530 hpe, με ρεκόρ ισχύος για αυτή την κατηγορία άνω των 44 ίππων.

Η σχεδίαση είναι πλέον πιο σπορ από ποτέ, ακόμα πιο επηρεασμένη από το χώρο του αυτοκινήτου, με υψηλής ποιότητας φινίρισμα και προσοχή στη λεπτομέρεια.

Οι γραμμές των νέων σκούτερ προσδιορίζονται από τις φόρμες του συστήματος φωτισμού full LED, όπως και το μπροστινό τμήμα του σκούτερ, που προέκυψε από αεροδυναμική έρευνα για τη μεγιστοποίηση της προστασίας από τον αέρα.

Η θέση οδήγησης είναι πλέον πιο άνετη, χάρη στον ανανεωμένο “τριγωνισμό” (μέθοδος υπολογισμού) σέλας-ποδιών-τιμονιού.

Η χωρητικότητα αποθήκευσης κάτω από τη σέλα (με ηλεκτρικό άνοιγμα) είναι από τις υψηλότερες, με χώρο για δύο κράνη φούλφεις.

Προκειμένου να διατηρηθούν τα επίπεδα ασφάλειας, όλα τα μοντέλα είναι εξοπλισμένα με ABS και ASR. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης σύστημα χωρίς κλειδί και μεγάλο πίνακα οργάνων με έγχρωμη οθόνη, με δυνατότητα σύνδεσης smartphone μέσω της εφαρμογής Piaggio MIA.

Το νέο Piaggio MP3 530 στην έκδοση Exclusive , είναι το πρώτο σκούτερ στον κόσμο με συστήματα ARAS Advanced Rider Assistance Systems, με μια καινοτόμο σουίτα λειτουργιών βοήθειας αναβάτη που βασίζονται στην τεχνολογία Imaging Radar 4D, η οποία αναπτύχθηκε από την Piaggio Fast Forward, θυγατρική ρομποτικής του Ομίλου Piaggio.

Είναι η πρώτη φορά που αυτοί οι αισθητήρες αιχμής έχουν τοποθετηθεί πάνω σε σκούτερ.

Οι συσκευές ARAS διαδραματίζουν θεμελιώδη ρόλο στην ενεργητική ασφάλεια, διασφαλίζοντας τις λειτουργίες του Συστήματος Πληροφοριών Τυφλού Σημείου (BLIS) και του Συστήματος Βοήθειας Αλλαγής Λωρίδας (LCDAS).

Το BLIS ειδοποιεί τον οδηγό για την παρουσία οχημάτων στο τυφλό σημείο του καθρέφτη, χρησιμοποιώντας συγκεκριμένες ειδοποιήσεις στην οθόνη TFT.

Παρακολουθώντας συνεχώς την πίσω περιοχή του σκούτερ, σε απόσταση έως και 30–35 μέτρα, το LCDAS είναι επίσης ικανό να αναγνωρίσει τα οχήματα που πλησιάζουν γρήγορα πλευρικά, που πιθανά να δημιουργήσουν κατάσταση κινδύνου σε περίπτωση αλλαγής λωρίδας.

Σε αυτή την περίπτωση, ο οδηγός ειδοποιείται επίσης μέσω ειδικής ειδοποίησης στον πίνακα οργάνων.

Η όπισθεν είναι ένα άλλο μοναδικό χαρακτηριστικό του Piaggio MP3 530 Exclusive και τώρα περιλαμβάνει μια βιντεοκάμερα στο πίσω του τμήμα, που επιτρέπει ακόμα πιο εύκολη και ασφαλή χρήση.

Ο πλούσιος στάνταρ εξοπλισμός ολοκληρώνεται με το cruise control που μπορεί εύκολα να διαχειριστεί κάποιος χρησιμοποιώντας τα νέα ηλεκτρικά χειριστήρια τιμονιού και τα τρία προγράμματα οδήγησης Eco, Comfort και Sport, ικανά να τροποποιήσουν την απόκριση του γκαζιού Ride-by-Wire καθώς και επιλέγοντας τη βαθμονόμηση του traction control συστήματος ASR.

Περισσότερες πληροφορίες για τα δυο νέα ΜΡ3 σύντομα… μείνετε συντονισμένοι.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ