fbpx

PIAGGIO BEVERLY 300 HPE 2021: Με κινητήρα 278cc…

Αποκαλύπτουμε τον κυβισμό του Beverly

Το Piaggio Beverly 300 είναι ένα ιδιαίτερα δημοφιλές σκούτερ για την ελληνική αγορά και εννοείται ότι οποιαδήποτε πληροφορία γύρω από το νέο μοντέλο του 2021 με τον ενισχυμένο κινητήρα Euro 5 ενδιαφέρει πολύ κόσμο. Οι πληροφορίες μας λοιπόν μιλούν για τον κυβισμό και το βάρος του πολυαναμενόμενου σκουτερ, το οποίο μάλιστα μόλις έφθασε στην Ελλάδα, στα καταστήματα των συνεργατών της Piaggio.

Είναι μια τακτική που ακολουθεί η Piaggio από το παρελθόν: τα Piaggio Beverly 300, παρότι λέγονταν “300” χρησιμοποιούσαν κινητήρα 278 κυβικών εκατοστών.

Αυτό ήταν γνωστό σε όλους. Το μπέρδεμα όμως ήρθε πρόσφατα, με την επίσημη παρουσίαση του ανανεωμένου σε όλους τους τομείς Beverly 300 Euro5 του 2021, με την εταιρία να πληροφορεί δημοσιογράφους και κοινό  στην επίσημη παρουσίαση ότι “ο κινητήρας είναι 300cc”.

Πρέπει να το έγραψαν όλες οι ιστοσελίδες και τα περιοδικά του κόσμου ότι ο κυβισμός του νέου Piaggio Beverly 300 HPE είναι 300 cc, μιας και αυτή ήταν η πληροφορία που ανακοίνωνε  επίσημα η εταιρία.

Piaggio Beverly 300 HPE

Εμείς στο Scooternet, στο άρθρο που παρουσιάζαμε το νέο Piaggio Beverly 300 ΗΡΕ του 2021 και όσον αφορά στον κυβισμό του, κρατήσαμε μια μικρή επιφύλαξη.

Μάλιστα είχαμε δηλώσει ευθαρσώς την άποψή μας, ότι δηλαδή o κινητήρας θα είχε παραμείνει στα 278 cc… και δηλώσαμε ότι αν πέφταμε έξω θα το παραδεχόμαστε δημόσια.

Κι έτσι ερευνήσαμε το θέμα και τελικά αποδείχθηκε ότι δεν πέσαμε έξω. Ένα από τα πρώτα Piaggio Beverly 300 HPE 2021 που έφτασαν στην Ελλάδα (ναι, τα σκούτερ έφτασαν στην ελληνική, πριν από την ιταλική αγορά!) μας έδωσε την απάντηση: μέσα στο βιβλιαράκι του ιδιοκτήτη (owners manual) στα τεχνικά χαρακτηριστικά αναγραφόταν ο πραγματικός κυβισμός του κινητήρα: 278cc! Άρα σίγουρα εμείς δεν πρέπει να ζητήσουμε συγνώμη από το κοινό μας…

Όλες σχεδόν οι εταιρίες σκούτερ και μοτοσυκλέτας ακολουθούν αυτή την τακτική στην ονοματοδοσία των μοντέλων τους: βάζοντας δίπλα στο όνομα ένα υψηλότερο νούμερο απ’ ό,τι πραγματικά είναι ο κυβισμός του κινητήρα τους. 

Για παράδειγμα τα “400άρια” της BMW έχουν κινητήρα 350 κυβικών, τα Kymco Downtown 350 κινητήρα 321 cc, τα νέα Honda SH 350 κινητήρα 330 cc και πάει λέγοντας.

Mε δεδομένα τα παραπάνω, αναμένουμε και το νέο Piaggio Beverly 400, που ανακοινώνεται με κινητήρα 400cc, να διαθέτει τελικά λιγότερα κυβικά στην πραγματικότητα.

Ένα ακόμα στοιχείο που πληροφορηθήκαμε από το owners manual είναι το βάρος του νέου Piaggio Beverly 300 HPE – που δεν είχε ανακοινωθεί επίσημα από την εταιρία – και το οποίο φτάνει τα 185 κιλά με το σκούτερ πλήρες υγρών.

Παρεμπιπτόντως πρέπει να πούμε ότι με την πρώτη ματιά το σκούτερ έχει τελείως διαφορετικό στυλ από το προηγούμενο μοντέλο, με γραμμές που μάλλον ξενίζουν αρχικά το μάτι, θυμίζοντας φουσκωμένο-γυμνασμένο Medley, αλλά πιστεύουμε ότι θα τις συνηθίσουμε στο μέλλον – γνωστοί αριστοτέχνες οι Ιταλοί στα θέματα design.

Ποιοτικά και από πλευράς φινιρίσματος το σκούτερ δείχνει καλοφτιαγμένο, ο χώρος κάτω από τη σέλα χωράει ένα φουλφέις κράνος γυρισμένο στο πλάι, η θέση οδήγησης δείχνει άνετη με τον αναβάτη “μέσα” στο σκούτερ, ενώ αυτό που δεν ήταν ιδιαίτερα του γούστου μας ήταν το ψηφιακό όργανο και οι μικρές του ενδείξεις. Αυτά όμως θα τα πούμε και θα τα αναλύσουμε διεξοδικά στο μέλλον.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ