fbpx

PIAGGIO, 2014: ΗΡΘΑΝ BEVERLY 350 “S”, XEVO 250, MP3 500 ABS/ASR

Δυο δίτροχα, κι ένα τρίτροχο

 Εμφανίστηκε στους δρόμους της Αθήνας το νέο Piaggio Beverly 350 “S”, ένα μοντέλο που χρησιμοποιεί ματ χρώματα και έχει κάποιες μικρές διαφορές σε σχέση με το 350 που γνωρίζουμε. Kι αυτό δεν ήταν το μόνο νέο μοντέλο από πλευράς Piaggio.

Η τιμή του νέου μοντέλου της Piaggio που χρησιμοποιεί τον κωδικό “S” είναι ίδια με τα “κοινά” μοντέλα, δηλαδή στα 5.160 ευρώ για το Beverly 350 Sport Touring και στα 5.570 ευρώ για το Beverly 350 Sport Touring ΑΒS/ASR.

Piaggio Beverly 350 S, 2014

Piaggio Beverly 350 S, 2014

Διαφορά υπάρχει στους χρωματισμούς αφού τα μοντέλα “S” (που είχαμε πρωτοδεί ζωντανά στο σαλόνι του Μιλάνο, EICMA 2013) χρησιμοποιούν ματ χρώματα, έχουν μικροδιαφορές σε σημεία και κυρίως ξεχωρίζουν από τη νέα απλούστερης σχεδίασης σέλα με κόκκινες ραφές.

Πάντως οι επίσης κόκκινες διακοσμητικές λεπτομέρειες (σιρίτια) που υπήρχαν στο μοντέλο της EICMA 2013 σε μπροστινό φτερό, πλαϊνά καπάκια και ζάντες στα “ελληνικά” μοντέλα που φωτογραφίσαμε και βλέπετε στις φωτογραφίες, δεν υπάρχουν. 

Piaggio Beverly 350 S, 2014

Piaggio Beverly 350 S, 2014

Μαζί με το Piaggio Beverly Sport Touring 350 “S” έχει έρθει στην Ελλάδα και μόνο (και πουθενά αλλού στην Ευρώπη, απ’ όσο ψάξαμε) κι ένα μοντέλο που είχαμε ανακοινώσει κατ’ αποκλειστικότητα στο παρελθόν. Είχαμε μιλήσει για τον ερχομό των Xevo, αλλά είχαμε μιλήσει για πιθανή ανανέωση, ένα φρεσκάρισμα, έναν επανασχεδιασμό βρε αδελφέ!

Πέσαμε έξω κατά το ήμισυ. Μπορεί το Xevo 250 να επανήλθε στην ελληνική αγορά, όχι ανανεωμένο όπως υπολογίζαμε… αλλά ίδιο με το αρχικό μοντέλο, σε επιλογές άσπρου ή μαύρου ματ χρώματος.

Πρόκειται για ένα maxi scooter μοντέλο που εμφανίστηκε στην αγορά στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι μέχρι σήμερα το XEvo 250 δεν έχει να προσφέρει υπηρεσίες στον άνθρωπο της πόλης και την καθημερινή του μετακίνηση. Ιδιαίτερα όταν η τιμή του 250 βρίσκεται στα 3.290 ευρώ.

Piaggio ΧΕvo 250

Piaggio ΧΕvo 250

Το Piaggio XEvo 250 στοχεύει στην άνεση, τη λειτουργικότητα και την ευκολία χρήσης, με μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους που φτάνουν (βλ. το σήμα κατατεθέν “πορτμπαγκάζ”) τα 56 λίτρα. Έτσι μπορεί να χωρέσουν κάτω από τη σέλα δύο κράνη φουλφέις και αντικείμενα μήκους μέχρι 80 εκατοστά!

Τα όργανα του προσφέρουν πολλές πληροφορίες μέσω ενδείξεων και λυχνιών, ενώ υπάρχει και υπολογιστής ταξιδιού trip computer.

Piaggio ΧΕvo 250

Piaggio ΧΕvo 250

Piaggio ΧΕvo 250

Piaggio ΧΕvo 250

Το συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι φοράει καλάμια διαμέτρου 35 χιλιοστών, ενώ η πίσω ανάρτηση έχει δύο αμορτισέρ με προφόρτιση ελατηρίων που ρυθμίζεται σε 4 θέσεις. Τα φρένα είναι δισκόφρενα και στους δυο τροχούς με δισκόφρενο 240 χλστ στον πίσω τροχό, με το μπροστινό δισκόφρενο φτάνει στα 260 χλστ.

Ο μπροστινός τροχός είναι 14 ιντσών και ο πίσω τροχός 13 ιντσών, το ντεπόζιτο χωράει 12 λίτρα και το συνολικό βάρος φτάνει τα 171 κιλά.

Piaggio MP3 Business 500

Piaggio MP3 Business 500

Παράλληλα έγινε και η ανακοίνωση των τιμών των νέων τρίτροχων ανανεωμένων ΜΡ3 των 500cc, που είναι οι κάτωθι:

Piaggio Mp3 500 Sport: 8.550 ευρώ

Piaggio Mp3 500 Sport ABS+ASR: 9.050 ευρώ

Piaggio Mp3 500 Business: 8.420 ευρώ

Piaggio Mp3 500 Business ABS+ASR: 8.920 ευρώ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ