fbpx

PGO X-HOT 150: ΞΕΠΑΤΙΚΩΤΟΥΡΑ ΤΟΥ YAMAHA BW’s;

Μωρέ κάτι μου θυμίζει;

Εκεί στη νήσο Φορμόζα ή Ταϊβάν τα φωτοαντιγραφικά πρέπει να δουλεύουν πολύ καλά. Και όταν κάποιος αντιγράφει το σκουτεράκι του άλλου ψυχρά, δεν πρέπει να πέφτουν μηνύσεις. Η μία εταιρία πρέπει να αγαπάει πολύ την άλλη, ακόμα κι όταν πρόκειται για στεγνή αντιγραφή. “Κλόπη-ράιτ” λέγεται αυτό στα Ελληνικά (βγαίνει από το Copyright).

Ιδού το PGO X-HOT 150...

Είναι παντελώς άσχετο με το θέμα το γεγονός ότι το PGO X-HOT 150 μας αρέσει αισθητικά, όπως και το γεγονός ότι θα μπορούσε να είναι η επόμενη έκδοση του “ορίτζιναλ” Yamaha BW’s 125, που κυκλοφορεί στην Ελλάδα, το οποίο κατασκευάζεται και αυτό στην Ταϊβάν, από θυγατρική της Yamaha.

Nα και το Yamaha BW's 125... τι λέτε συμφωνείτε ότι μοιάζουν λίγο;

Οι δύο προβολείς είναι ανάποδα τοποθετημένοι στο PGO, δηλαδή ο μεγάλος πάνω και ο μικρός κάτω, αλλά σχεδόν όλα τα υπόλοιπα στοιχεία είναι  σχεδιαστικά πολύ κοντά, χωρίς αυτό να σημαίνει όμως οτί είναι ίδια. Από το ψηλό φτερό, μέχρι το ιδιαίτερο πιρούνι και την κόκκινη δαγκάνα, μέχρι το τιμόνι, το δάπεδο… Τι να πεις; Χάθηκε η αξιοπρέπεια την σήμερον ημέρα.

Το PGO είναι αυτό... μη μπερδεύεστε!

Κι αυτό PGO είναι...

... ε, κι αυτό PGO είναι, το γράφει εξ' άλλου με μεγάλα γράμματα στο πλάι

Έτσι για την ιστορία ο κινητήρας του PGO είναι τετράχρονος 4βάλβιδος με ψεκασμό, με απόδοση 12,3 ίππων. Υπάρχουν δισκόφρενα μπροστά και πίσω, το όργανο μπορεί να μοιάζει με του Yamaha, αλλά διαθέτει επιπρόσθετα και ηλεκτρονικό πολυόργανο δίπλα του, και αν διαβάζουμε καλά κινέζικα, το ύψος σέλας είναι στα 730 χιλιοστά, το βάρος στα 124 κιλά, το ντεπόζιτο χωράει 5,8 λίτρα, και τα λάστιχα είναι 120/70-12 μπροστά και 130/70-12 πίσω.

ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ, ΠΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ VIDEO ΜΕ ΤΟ ΥΑΜ… PGO, ΣΕ ΔΡΑΣΗ