fbpx

PEUGEOT STREETFIGHT4 50 : ΤΟ ΠΙΟ ΣΠΟΡ ΠΕΝΗΝΤΑΡΙ

Κοφτερή εμφάνιση

Παρόλη την κρίση που πλήττει την κατηγορία των 50αριών σκούτερ και μοτοποδηλάτων με ολοένα και μικρότερες πωλήσεις η σε Ευρώπη και Ελλάδα, η Peugeot αποφάσισε να επενδύσει σε ένα από τα best seller της, το σπορτίβικο Speedfight, που αισίως έφτασε στην τέταρτη γενιά. Από την πρώτη φορά που εμφανίστηκε το Peugeot Speedfight4 50 τράβηξε βλέμματα θαυμασμού λόγω της εντυπωσιακής εμφάνισής του.

Aπό τη μέρα που εμφανίστηκε για πρώτη φορά σκούτερ της οικογενείας Speedfight το 1996 μέχρι σήμερα έχουν πουληθεί πάνω από 500.000 σκούτερ. Η σχεδίαση του Speedfight4 είναι νέα και ιδιαιτέρως επιθετική, με τομές, αεροτομές, γρίλιες και γωνίες, μαζί με ταιριαστούς συνδυασμούς χρωμάτων που δημιουργούν ένα πολύ καλαίσθητο σύνολο, με την Peugeot να διαπρέπει άλλη μια φορά σε αυτόν τον τομέα.

Ζάντες, καθρέφτες, ραφές σέλας, σποϊλερ στην ουρά, σχήμα σέλας, κ.λπ. δείχνουν να βγαίνουν από Peugeot 208 GTI, όπως και το “μούτρο” του scooter. Οι χρωματικοί συνδυασμοί του Peugeot Speedfight4 50 Base”, που είναι η βασική έκδοση, είναι τρεις: Φλούο Πράσινο, Κόκκινο και Μπλε, ενώ υπάρχουν και σπέσιαλ εκδόσεις (Iceblade, Darkside, Pure)

peugeot-speedfight-4-50-2015_13

peugeot-speedfight-4-50-2015_07

peugeot-speedfight-4-2015-2t-1

peugeot-speedfight-4-2015-2t-3

Από εργονομικής άποψης το scooter χαρακτηρίζεται από μια σπορ θέση οδήγηση που είναι όμως και άνετη, το ψηφιακό όργανο με πρόβλεψη να φιλοξενήσει smartphone, USB και παροχή 12V, μεγάλο αποθηκευτικό χώρο που μπορεί να χωρέσει ένα φουλφέις κράνος και αναδιπλούμενα μαρσπιέ για τον συνεπιβάτη.

Το πλαίσιο είναι νέο και ενισχυμένο, κάτω από το νεύρο-τούνελ στο δάπεδο βρίσκεται το 8λιτρο ντεπόζιτο και τα καλάμια του αντεστραμμένου τηλεσκοπικού πιρουνιού έχουν διάμετρο 32 mm, με στόχο να επιτευχθεί καλύτερη ακαμψία και βελτιωμένο κράτημα. Το συνολικό βάρος των Peugeot Speedfight4 50 κυμαίνεται ανάμεσα σε 97 και 100 κιλά, αναλόγως την έκδοση.

peugeot-speedfight-4-2015-2t-2

peugeot-speedfight-4-2015-2t-4

peugeot-speedfight-4-2015-4t-3

peugeot-speedfight-4-2015-4t-1

peugeot-speedfight-4-2015-details-4

peugeot-speedfight-4-2015-details-3

Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος 50cc, δίχρονος και διατίθεται σε αερόψυκτη και υγρόψυκτη έκδοση. Ο αερόψυκτος κινητήρας φοράει ένα νέο καρμπυρατέρ της Dellorto που βελτιώνει τη ροπή κατά 10% από το παρελθόν. Παρομοίως και ο υγρόψυκτος κινητήρας αυξάνει τη μέγιστη ιπποδύναμή του (5,36 ίπποι) και τη ροπή κατά 15%.

Το Peugeot Speedfight4 50 έχει 13άρηδες τροχούς και μπροστά δισκόφρενο τύπου μαργαρίτα διαμέτρου 215 mm με 4-πίστονη, ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα. Ο πίσω τροχός χρησιμοποιεί ταμπούρο διαμέτρου 110 mm για τα αερόψυκτα μοντέλα και δισκόφρενο 190 mm για τα υγρόψυκτα μοντέλα.

Δεν έχει ανακοινωθεί αν θα εισαχθούν τα Speedfight4 50 στην Ελλάδα, ενώ στην Ευρώπη οι τιμές τους ξεκινούν από τις 1.900 ευρώ για την απλή έκδοση (Iσπανία) και φτάνουν μέχρι τα 2.750 ευρώ (Ιταλία) για την πιο πλούσια και γρήγορη έκδοση.

peugeot-speedfight-4-2015-details-1

peugeot-speedfight-4-2015-details-5

peugeot-speedfight-4-2015-details-6

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ