fbpx

MONTEΛΟ 2012: VESPA LXV 125, VINTAGE

Παρελθοντολογίας συνέχεια

 Mιας και άνοιξε ο καιρός και ήρθε η Άνοιξη, έφτασε και η ώρα για να παρουσιάσει η Piaggio μια καινούργια – φρέσκια – ειδική έκδοση Vespa που θυμίζει το ιστορικό παρελθόν της οικογένειας.

 Ρετρό, vintage, πείτε την όπως θέλετε, η νέα ειδική έκδοση της Vespa LXV 125 είναι βαμμένη μπεζ και βγαίνει στην αγορά της Ευρώπης τον Απρίλιο. Αποτίοντας φόρο τιμής στις χρυσές εποχές των σκούτερ και των Βέσπα, τις δεκαετίες του ’50 και του ’60, το συμπαθέστατης εμφάνισης σκούτερ φοράει μια μικρή ζελατίνα που πλαισιώνει τον προβολέα που έχει “ξεκολλήσει” από το τιμόνι για να βγει πιο μπροστά. Ο προβολέας μακριά από το τιμόνι ήταν μια τεχνική της εποχής που περιγράφουμε παραπάνω και συναντάται πλέον σε ελάχιστα σκούτερ της αγοράς, αλλά δεν παύει να έχει τη γοητεία του, ειδικά όταν δένει με τις καμπύλες μιας Vespa.

Κουκλάκι Βεσπάκι με δίσελο, γυμνό προβολέα και ρετρό εικόνα

Οι σέλες είναι δύο, μια για τον αναβάτη και μια ακόμα για τον συνεπιβάτη και το κάλυμμά τους αντιγράφει το χρώμα του δέρματος. Πέρα από το αισθητικό αποτέλεσμα αυτή η λύση δίνει ταυτόχρονα περισσότερη ευρυχωρία στον αναβάτη, αφού η σέλα του είναι φαρδιά και δείχνει να είναι “απολαυστική”.

Μέσα στον στάνταρ εξοπλισμό της LXV συμπεριλαμβάνεται και μια χρωμιωμένη σχάρα, αλλά και ρετρό στρογγυλοί καθρέφτες.

Η Vespa LXV θα είναι διαθέσιμη μόνο με κινητήρα 125 cc και η τιμή της στην Ευρώπη θα είναι κοντά στα 4.000 ευρώ.

Τεχνικά χαρακτηριστικά: Τετράχρονος κινητήρας, αερόψυκτος, 2βάλβιδος, 124 κ.εκ., 10,7 ίπποι στις 8.250 σ.α.λ, ροπή 1,0 kgm, στις 6.500 σ.α.λ, δισκόφρενο μπροστά 200 χλστ. και ταμπούρο πίσω 110 χλστ., λάστιχα 110/70×11” μπροστά και 120/70×10” πίσω, ρεζερβουάρ 8,2 λίτρων, ύψος σέλας: 785 χλστ.