fbpx

Lifan LF 150Τ 2022: Κάντο διαφορετικό!

Οι καιροί αλλάζουν, τα κάτω πηγαίνουν πάνω

Ένα διαφορετικό σκούτερ, το Lifan LF150, παρουσιάζεται στην κινεζική αγορά και δηλώνει έντονα τον ερχομό του, αφού έχει κάτι διαφορετικό να πει από πλευράς εμφάνισης. Οι Κινέζοι πέρα από το κατασκευαστικό κομμάτι στο οποίο βελτιώνονται με άλματα, κάνουν το ίδιο τελευταία και στον τομέα της σχεδίασης.

Όταν πριν από χρόνια μιλούσαμε στο Scooternet για την ποιοτική στροφή που θα έκαναν οι Κινέζοι κατασκευαστές ήμασταν η εξαίρεση, αφού οι περισσότεροι, για λόγους “κεκτημένης ταχύτητας” και προκατάληψης, δεν μπορούσαν καν να φανταστούν το πόσο γρήγορα θα συνέβαινε αυτό.

Σήμερα έρχεται η δικαίωση, μιας και ένα μεγάλο ποσοστό σκούτερ και μοτοσυκλετών που προέρχονται από αυτή την “βιομηχανική ατμομηχανή” του κόσμου – όπως επίσης πάρα πολλά εξαρτήματα που απαρτίζουν τα σκούτερ και τις μοτοσυκλέτες που δηλώνουν “διαφορετική”, “ανώτερη” χώρα κατασκευής – έρχονται από την Κίνα.

Αυτή τη φορά δεν είναι η ποιότητα κατασκευής που θα μας απασχολήσει, αλλά η εμφάνιση, η οποία στην περίπτωση του Lifan LF150 μπορεί να μην αρέσει σε όλους, όπως επίσης και ο συνδυασμός με το έντονο πορτοκαλί χρώμα.

Στον τομέα του σχεδιασμού του LF 150, που προς το παρόν προορίζεται για την κινεζική αγορά, οι άνθρωποι της Lifan έχουν κάνει πρωτότυπη δουλειά με ιδέες που δεν έχουμε ξαναδεί σε σκούτερ και που κάνουν το σκούτερ αυτό να ξεχωρίζει.

Το LF 150T είναι το αδελφάκι εκείνου του Adventure σκούτερ που είχαμε παρουσιάσει δυόμισι χρόνια πριν και έμπαινε στα χωράφια των μοντέλων ασφάλτου και χώματος, μιας κατηγορίας που ολοένα και πληθαίνει, με τελευταία προσθήκη το πετυχημένο Honda ADV350.

To Lifan LF150T έχει κινητήρα 150 κυβικών με το ψυγείο στο πλάι-δεξιά, αλλά ιπποδύναμη 12 ίππων στις 8.500 rpm και ροπή 1,4 kgm στις 6.500 rpm με το μεταξόνιο στα 1.320 mm και το βάρος στα 142 κιλά.

Προορίζεται λοιπόν για την κατηγορία των mini GT αλά Honda PCX, έχει φουτουριστική εμφάνιση, δύο δισκόφρενα τύπου μαργαρίτα και ανάποδο πιρούνι!

Είναι οι σπορ καταβολές του που βγαίνουν στην επιφάνεια μέσω του αεροδυναμικού σχήματος, του πρωτότυπου προβολέα και κυρίως της ιδιαίτερα ανασηκωμένης, στενής ουράς που θυμίζει Supersport μοτοσυκλέτα.

To νέο σκούτερ μόλις παρουσιάστηκε στην κινεζική αγορά με τιμή 2.150 ευρώ περίπου και παραμένει άγνωστο  το πότε (ότι θα συμβεί, θα συμβεί) η μεγάλη Lifan θα αποφασίσει την έξοδό της προς τις ευρωπαϊκές αγορές.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ