fbpx

Kymco Dink X 125: Ανακοινώθηκε η τιμή του

Με τιμή μόλις 2.895€, το Kymco Dink X 125 έφτασε στην Ελλάδα

Η Kymco ανακοίνωσε την τιμή για το Kymco Dink X 125, ένα GT σκούτερ στην Α1 κατηγορία, του οποίου τα βασικά χαρακτηριστικά συνθέτουν η επιθετική σχεδίαση, το στιλ και ο οικονομικός του κινητήρας.

Η σχεδίαση του σκούτερ ακολουθεί τα κλασσικά “βήματα” των μικρών GT σκούτερ, με σώμα τύπου μπούμερανγκ, τούνελ ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη που φιλοξενεί και το ντεπόζιτο (με μια τέτοια τοποθέτηση να κατεβάζει το κέντρο βάρους και να δίνει έτσι μεγαλύτερη άνεση και ευκολία στον χειρισμό) και επιθετική όψη, με το γυμνό τιμόνι σε καβαλέτα να θυμίζει μοτοσυκλέτα.

Στην “καρδιά” του Kymco Dink X 125 βρίσκεται ένας τετράχρονος, υγρόψυκτος κινητήρας 125cc, ο οποίος αποδίδει 12 ίππους στις 8.000 rpm και 10,7 Νm ροπής στις 6.000 rpm.

Η κατανάλωση περιορίζεται στα 2,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα (μετρήσεις WMTC 3) – τιμή που, σε συνδυασμό με εκπομπές CO₂ μόλις 55 g/km, το καθιστά ιδιαίτερα οικονομικό και φιλικό στο περιβάλλον.

Η χωρητικότητα του ντεπόζιτου είναι 8 λίτρα, οπότε το Kymco Dink X 125 μπορεί να φτάσει μια θεωρητική αυτονομία άνω των 300 χιλιομέτρων.

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο, ισορροπόντας ανάμεσα στην ακαμψία και την ευελιξία και συνεργάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και διπλά αμορτισέρ πίσω, ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση και με ξεχωριστά δοχεία αερίου λαδιού.

Το φρενάρισμα αναλαμβάνει ένας δίσκος μπροστά και ένας δίσκος πίσω, με δικάναλο ABS, ενώ η διάμετρος των τροχών είναι 14″ μπροστά και 13″ πίσω, ταιριάζοντας με την φιλοσοφία των GT σκούτερ, με ελαστικά 110/80 και 130/70 αντίστοιχα.

Το βάρος του scooter αγγίζει μόλις τα 133 κιλά – ενώ γενικά οι διαστάσεις του Kymco Dink X 125 προδίδουν ένα μαζεμένο σκούτερ.

Το μεταξόνιο φτάνει τα 1.345mm, με πλάτος μόλις 770mm, κάνοντάς το ένα σκούτερ που μπορεί να περάσει από παντού μέσα στην κίνηση.

Το χαμηλό του βάρος, σε συνδυασμό με την σέλα στα 800mm κάνει το Dink X 125 προσιτό σε αναβάτες όλων των αναστημάτων.

Η άνεση και το κομμάτι του εξοπλισμού δεν έχουν παραμεληθεί στην σχεδίαση του Kymco Dink X 125, παρά την χαμηλή του τιμή.

Υπάρχει ρυθμιζόμενη ζελατίνα, LED φωτιστικά σώματα, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (Traction Control), Keyless σύστημα εκκίνησης και φωτιζόμενος χώρος κάτω από τη σέλα που χωράει ένα Full Face κράνος και μικροαντικείμενα.

Με ωραία σχεδίαση, χαμηλή τιμή και σπιρτόζικο κινητήρα, το Kymco Dink X 125 στοχεύει στο να πάρει μερίδιο αγοράς στην πολύ δυναμική κατηγορία των GT σκούτερ στα 125cc.

Περισσότερες πληροφορίες: kymco.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ