fbpx

HONDA SCOOTER 2015: ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ CB 500 ;

Το μικρό Integra

 Όπως έγινε με το Integra και τον κινητήρα του, έτσι θα γίνει και με το CB 500 μέχρι το τέλος της χρονιάς… έτσι τουλάχιστον λένε οι πληροφορίες που διέρρευσαν από το γιαπωνέζικο εργοστάσιο.

Με έξυπνο και οικονομικό τρόπο η Honda μπορεί να μεγαλώσει τη γκάμα της για το 2015. Απλά χρησιμοποιώντας σαν βάση το γνωστό Honda CB 500, το οποίο ήδη κυκλοφορεί σε τρεις εκδόσεις με κοινή πλατφόρμα και δημιουργώντας ένα scooter με κινητήρα 500 κυβικών για το 2015.

Έτσι ένα νέο maxi scooter με το έμβλημα της Honda θα μπορούσε να δημιουργηθεί, όπως έγινε και με την σειρά NC και το Integra.

Nα πως γίνεται (χονδρικά) μια μοτοσυκλέτα... "σκούτερ". Honda Tamago, πρωτότυπο του 2003

Nα πως γίνεται (χονδρικά) μια μοτοσυκλέτα… “σκούτερ”. Honda Tamago, πρωτότυπο του 2003

Πέρσι η Honda λανσάρισε την οικογένεια CB, με κινητήρια μονάδα έναν δικύλινδρο σε σειρά, με το πρώτο μοντέλο της οικογένειας που εμφανίστηκε να είναι το γυμνό CB 500 F, μετά το “δήθεν-ψευδοεντούρο” (βλ. “crossover”, “ανάμικτο”) CB 500 Χ και τελικά το supersport CBR 500 R.

To διαδίκτυο τον τελευταίο καιρό “βράζει” και πετάει πληροφορίες στο προσκήνιο, μιλώντας για δοκιμές και εξέλιξη μιας πρότασης που θα μοιάζει με σκούτερ, που θα βασίζεται στα CB 500, όπως έγινε και στην περίπτωση των NC 700 και NC 750.

Η βάση που έστησε τρια μοντέλα, μπορεί άραγε να στήσει ένα ακόμα, σε σκούτερ;

Η βάση που έστησε τρια μοντέλα, μπορεί άραγε να στήσει ένα ακόμα, σε σκούτερ;

 Bέβαια, πρέπει να πούμε εδώ, ότι η βάση των 500αριών, η “πλατφόρμα” που λέμε, είναι παραδοσιακής δομής, όπως θα δείτε και στο σχεδιάγραμμα, με κλασικό πλαίσιο και τοποθέτηση κινητήρα, ο οποίος μάλιστα δεν διαθέτει την κλίση των κυλίνδρων προς τα μπροστά, όπως ο δικύλινδρος κινητήρας των 750 cc.

Μην ξεχνάμε επίσης ότι το Integra και τα άλλα δυο NC έχουν διπλό σωληνωτό σκελετό με τις σωλήνες να περνούν χαμηλά, δημιουργώντας μια ψευδο-σκουτεράδικη εικόνα, με μεγάλο τούνελ ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη.

Να ο κινητήρας, είναι έτοιμος... αν και χωρίς κλίση προς τα μπρος

Να ο κινητήρας, είναι έτοιμος… αν και χωρίς κλίση προς τα μπρος

Για να χαμηλώσει όλο το σύνολο και να “μαλακώσουν οι γραμμές” η Honda θα πρέπει να ερευνήσει εκτεταμένα την κλίση και την τοποθέτηση του πιρουνιού, αλλά και τη θέση του ντεπόζιτου και του φίλτρου αέρα. Όμως, ποτέ δεν ξέρετε τι μπορεί να δημιουργήσει η μεγαλύτερη εταιρία δικύκλων στον κόσμο, η οποία δείχνει με το (αμφισβητούμενης αισθητικής κατά την άποψή μας) τολμηρό Vultus που παρουσίασε πρόσφατα, ότι δεν θα διστάσει να κινηθεί αντισυμβατικά, αν το θελήσει.

Όπως και να έχει θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το τέλος του χρόνου και το σαλόνι της EICMA 2014 στο Μιλάνο για να μάθουμε αν τελικά η Honda θα περάσει δυναμικά (και οικονομικά) και στην κατηγορία των maxi scooter 500 κυβικών εκατοστών.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ