fbpx

AΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: HONDA PCX 150, TO 2012;

Λίγο πιο δυνατό, λίγο πιο γρήγορο…

 Με ένα μεγάλο ερωτηματικό στο τέλος τοποθετούμε το ερώτημα… στο παγκόσμιο στερέωμα. Θα εμφανιστεί άραγε Honda PCX 150 μέσα στην επόμενη χρονιά; Γιατί όμως η Honda να ασχοληθεί με μια μικρή αύξηση του κυβισμού στο ήδη πετυχημένο, από πλευράς πωλήσεων, σκουτεράκι της;

 

Το Honda PCX 125, από την αρχή του χρόνου μέχρι τον Οκτώβριο είχε πουλήσει στην Ιταλία πάνω από 4.000 μονάδες (στην Ελλάδα μέχρι τον Νοέμβριο έχει πουλήσει 1.800 μον.) και η ισχυρή ιταλική αγορά ζητάει από τη γιαπωνέζικη εταιρία να αυξήσει στα 151cc τον κυβισμό του PCX για να έχουν τη δυνατότητα οι ιδιοκτήτες τους να τα χρησιμοποιούν και τις Αutostrada – τις εθνικές οδούς της Ιταλίας. Ο ιταλικός νόμος ορίζει ότι κινητήρας με κυβισμό κάτω από 150 κυβικά, απαγορεύεται να χρησιμοποιεί τον αυτοκινητόδρομο και όπως είναι γνωστό, η Ιταλία είναι διάσπαρτη… αυτοκινητόδρομους. Ένα το κρατούμενο.

Δεύτερο θέμα: στην Ταϊλάνδη κυκλοφορεί εδώ και μήνες κιτ αύξησης κυβισμού του κινητήρα του PCX που το ανεβάζει στα 150 κυβικά, προσφέροντας μικρές βελτιώσεις στις επιταχύνσεις, αλλά και στην τελική. Το κιτ αυτό ονομάζεται Hi-Power Improvement Kit και πωλείται και εκτός Ταϊλάνδης. Άρα η δουλειά έχει γίνει ήδη. Στην Ιαπωνία για παράδειγμα αυτό το κιτ κοστίζει 47.250 γιεν, μια τιμή κοντά στα 480 ευρώ.

Το κιτ αύξησης του κυβισμού του PCX, στα 150cc

Είναι γνωστό επίσης ότι η Honda δουλεύει εδώ και αρκετό καιρό πάνω σε έναν μεγαλύτερο κινητήρα για σκούτερ που θα χρησιμοποιεί την τεχνολογία idle stop (όπως είχαμε γράψει παλαιότερα – πατήστε ΕΔΩ για να διαβάσετε), την οποία πρωτοσυναντήσαμε πάνω στο PCX 125. Οι φωτογραφίες που παραθέτουμε με τα καλαίσθητα χρωματικά PCX, προορίζονται για τη χώρα που κατασκευάζονται, δηλαδή την Ταϊλάνδη και αφορούν στην ειδική έκδοση “Prestige”.

Kαι μιας και αναφερόμαστε στην περιοχή… Όπως θα γνωρίζετε τον τελευταίο καιρό η Ταϊλάνδη έχει πληγεί έντονα από βροχοπτώσεις και πλημμύρες, κάτι που είχε δημιουργήσει πολλά προβλήματα και στη βιομηχανική παραγωγή της χώρας (διαβάστε ΕΔΩ). Η Ηonda ανακοίνωσε πρόσφατα ότι οι προσπάθειες απέδωσαν καρπούς και τα εργοστάσιά της, που είχαν σταματήσει την παραγωγή από τις 7 Νοεμβρίου, άρχισαν και πάλι να δουλεύουν (ήδη από τις 5 Δεκεμβρίου). Ότι νέα είναι λοιπόν να έρθουν (άν έρθουν τελικά…) από τα εργοστάσια της περιοχής, θα έχουν μια καθυστέρηση, “λόγω ανωτέρας βίας”… Ίδωμεν.