fbpx

MΟΤΟΒΙ: ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕ ΣΚΟΥΤΕΡ ΤΟ 2012

Η Ιταλία επανέρχεται… μέσω Αυστρίας

Ξεκινάει σύντομα στην Ιταλία η πώληση των σκούτερ της ιστορικής ιταλικής Motobi, που όμως ανήκει πλέον… σε Αυστριακούς.

Η νέα εταιρία αναφέρει ότι τα μοντέλα της κατασκευάζονται στην Ευρώπη και από τα 5 μοντέλα που εισάγονται στην Ιταλία τα τρια είναι σκούτερ. Δύο καλοσχεδιασμένα σπορ και ένα ρετρό.

Η νέα Motobi μάλιστα για να κάνει το όνομά της πιο δημοφιλές συμμετέχει τα δύο τελευταία χρόνια με αγωνιστική ομάδα (και μάλιστα κάνει σοβαρή προσπάθεια) στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μοto2 πρώτα με τους Μattia Pasini και Simone Corsi και αργότερα με τον Alex De Angelis.

O Αlex de Angelis συμμετείχε με την ομάδα της Motobi στο Παγκόσμιο Πρωτ. Moto2 του 2011

Motobi Pesaro 50

Η ιστορία της Motobi ξεκινάει από το 1949 όταν ο Giuseppe Benelli, ένας από τους έξι αδελφούς Benelli, της γνωστής μοτοσυκλετιστικής οικογένειας έφτιαξε τη δική του εταιρία στο Pesaro. Σήμερα τα δικαιώματα του ονόματος τα κατέχει μια αυστριακή εταιρία που έχει αρχίσει την παραγωγή δικύκλων σε μικρούς αριθμούς ήδη από το 2008.

Στην Αυστρία γίνεται ο τελικός έλεγχος, όπου γίνεται και η έγκρισή τους από το TUV Austria. Όλα τα μοντέλα πληρούν τις προδιαγραφές Euro 3 και έχουν εγγύηση δύο ετών. Στην ανακοίνωση της εταιρίας αναφέρεται ότι τα Motobi εξάγονται εκτός από την Ιταλία, την Τσεχία, την Ιταλία, τη Σλοβενία και στην Ελλάδα (;)

Motobi Rimini 50 4T

Πρώτο και καλύτερο στη γκάμα της Motobi το ρετρό σκούτερ Rimini 50 4T , με τετράχρονο κινητήρα με απόδοση 3,5 ίππων, εκκίνηση με μίζα και μανιβέλα, επίπεδο πάτωμα και τροχούς 12 ιντσών.

Το βάρος του είναι 99 κιλά, βγαίνει σε μαύρο και κόκκινο χρώμα και δεν ξέρουμε βρε παιδί μου σαν εμφάνιση κάτι μας θυμίζει. Κάτι σαν αυτό που λένε Βεσ… Βέσ… πως τη λένε; Στα άμεσα σχέδια είναι να κυκλοφορήσει και Rimini με κινητήρα 125cc και 8,7 ίππων (με το βάρος να φτάνει στα 116 κιλά).

Motobi Rimini 50 4T: Ναι, πρόκειται για copy-paste της Vespa LX….

… άντε να είναι λίγο διαφορετικό στο μπροστινό κομμάτι, στα φωτιστικά σώμστα

Μαύρο και κόκκινο μόνο τα χρώματα του Rimini που θα εισαχθεί στην Ιταλία

Το Motobi Pesaro 50 έχει δίχρονο αερόψυκτο κινητήρα 5 ίππων και αθλητική περιβολή, στα χρώματα της ομάδας της Motobi, που είχε συμμετάσχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto2 το 2010 με τον Simone Corsi. 

Το Pesaro 50 διαθέτει αγωνιστική εξάτμιση, 13άρηδες τροχούς, βάρος 97 κιλών, ρυθμιζόμενη ανάρτηση, αλουμινένια καλύμματα στο δάπεδο και ψηφιακά όργανα. Δύο είναι οι εκδόσεις του Pesaro, R και LC, και τιμές ξεκινούν από 1.869 και φτάνουν μέχρι 1.969 ευρώ.

Motobi Pesaro 50: Φουλ “αγωνιάρικο” το Πέζαρο…

… και γεμάτο αγωνιστικά αυτοκόλλητα από την ομάδα του Παγκοσμίου

Το Μοtobi Imola 50 έχει δίχρονο κινητήρα, 3,9 ίππων και διαφέρει αισθητικά από το Pesaro, ειδικά στο μπροστινό κομμάτι, αν και η σπορ κατεύθυνση στη σχεδίαση παραμένει. Οι τροχοί είναι 12 ιντσών και το βάρος φτάνει τα 90 κιλά.

Το Imola 50 προσφέρεται και σε σπέσιαλ έκδοση στα χρώματα της ομάδας της Motobi που πήρε μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μoto2 του 2011 με αναβάτη τον Alex De Angelis. Οι τιμές κυμαίνονται από 1.469 μέχρι 1.569 ευρώ.

Μotobi Imola 50

Μotobi Imola 50