fbpx

QUADRO4: ΗΡΘΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ – ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ Η ΤΙΜΗ

Αφίχθη, αφίχθη ο 4ος τροχός!

Έχοντας ελέγξει πρώτα τις τιμές του Quadro4 στην Ιταλία, τη Μ. Βρετανία και τη Γαλλία για να έχουμε μια εικόνα του τι επρόκειτο να ισχύσει και στην Ελλάδα, υπολογίζαμε ότι η τιμή του θα κυμαινόταν ανάμεσα σε αυτά τα τρία νούμερα. Από τα λιγότερα 10.650 ευρώ που ανακοινώθηκαν για το 4τροχο σκούτερ στην Ιταλία, τα 11.800 της Μ. Βρετανίας, μέχρι τα περισσότερα 12. 490 ευρώ της Γαλλίας. Η τελευταία τιμή μας φαινόταν αρκετά “σκληρή” και δύσκολη. Κάναμε λάθος όμως…

Η τιμή που μόλις σήμερα μάθαμε ότι θα ισχύσει στην Ελλάδα έμελλε να διαψεύσει και τις τρεις ενδεικτικές τιμές της Ευρώπης, αφού ανακοινώθηκε από την αντιπροσωπεία Γκοργκόλης ΑΕ στα 9.990 ευρώ, χαμηλότερη όλων των ευρωπαϊκών αγορών, ενώ το σκούτερ θα έχει παράδοση 15 ημερών μετά την ημέρα παραγγελίας.

ORZX05431

Quadro4-web-850x600-bianco-800x600

Quadro4-web-850x600-3-800x600

Παράλληλα, εκτός από την τιμή, από περιέργεια διαβάσαμε τα σχόλια των συναδέλφων συντακτών ειδικού τύπου που το οδήγησαν σε Αγγλία, Γαλλία και Ιταλία.

Ξεκινάμε με τον Ιταλό του περιοδικού Due Ruote που εντυπωσιάζεται από το γεγονός ότι το σκούτερ μένει όρθιο από μόνο του σε στάση χωρίς να απαιτεί κάποια κίνηση από τον αναβάτη, ότι θέλει να εφαρμοστεί δύναμη για να μπει το Quadro4 σε τροχιά στροφής, ενώ επαινεί τη σταθερότητά του.

Ο Γάλλος συνάδελφος της ιστοσελίδας Motoservice αναφέρεται στο πλάτος της σέλας που ανοίγει τα πόδια του αναβάτη όταν προσπαθεί να πατήσει τα πόδια κάτω, το χρήσιμο “αντικλεπτικό”-χειρόφρενο και το μεγάλο οπίσθιο φωτιστικό σώμα. Από πλευράς κινητήρα ο δοκιμαστής σχολιάζει την καλή ροπή του κινητήρα και την έλλειψη κραδασμών, ενώ περνώντας στο κράτημα εντυπωσιάζεται από τις κλίσεις που μπορεί να πετύχει το τετράτροχο σκούτερ.

ORZX06212

Quadro4-web-850x600-11-800x600

Quadro4-web-850x600-9-800x600

Tachimetro2

Τέλος ο Βρετανός δοκιμαστής του Visordown μιλάει για την πολύ καλή επιβραδυντική ικανότητα του Quadro4 όταν χρησιμοποιεί το πεντάλ στο δεξί πόδι που ενεργοποιεί και τα τέσσερα δισκόφρενα καθώς και το πλάτος του σκούτερ μέσα στην κίνηση, που μπορεί να είναι μεγαλύτερο από άλλα σκούτερ, αλλά σαφώς μικρότερο ενός αυτοκινήτου…

Και μετά από όλη αυτή την μεταφορά πληροφοριών και των σχολίων “από τα ξένα”, μας έχει έρθει μια όρεξη και μια περιέργεια συνάμα να οδηγήσουμε κι εμείς, να πιέσουμε, να αξιολογήσουμε, να δοκιμάσουμε το Quadro4 και να σας μεταφέρουμε τις δικές μας κριτικές. Λίγη υπομονή και σύντομα θα συμβεί κι αυτό.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ